marcel
Well-known member
We zijn blijkbaar niet zo populair in het Fallout universe.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou volgens reddit van dit komen!
We zijn blijkbaar niet zo populair in het Fallout universe.
Een van de kinderen gaat naar een revalidatiecentrum. Nu heeft dat centrum een nieuw busje om de kinderen te gaan ophalen op school en dat staat dus elke vierkante centimeter vol met reclamestickers van plaatselijke handelaren. In de inkom hebben ze een grote foto opgehangen van dat busje (langs alle kanten om al die stickers te laten zien natuurlijk) en ook een overzicht van de handelaren die hebben bijgedragen voor de aankoop van dat busje.
Staat daar tussen de plaatselijke bakker, immo, bank, taverne, etc ook een bordeel
Ik zie die vent die moest de handelaren afgaan om bijdragen te vragen daar al binnen stappen... Om een kwartier later als eerste mens ooit een bordeel buiten te komen met meer geld op zak dan hem binnenging![]()

Je krijgt dat altijd, niet enkel bij intubatie. Blijkbaar heeft dat verschillende voordelen: https://www.ad.nl/wetenschap/raket-...ermindert-behoefte-aan-pijnstillers~ac1d6661/Ik kreeg een klein uurtje geleden bij het ontwaken uit narcose een soort mini Calippo in mijn handen geduwd (keelpijn door intubatie). Amai lekker![]()
Allee, ik had toch zeker al 36 uur niks vernomen over het liefdesleven van Ruben Van Gucht.
Gelukkig staat het op de voorpagina van hln.be!
Ik dacht al dat ze even vergeten waren dat de Vlaamse bevolking niet door het leven kan zonder te weten waar Ruben zijn fluit aan het steken is.
Necrofilie maar dan met een bloemenperkje rond.Sinds wanneer zijn crematiedates een ding?Bekijk bijlage 48060

Echt iets voor hario.Hario V60 gekocht voor vrouwlief die op haar werk gewoon één tas deca wilt kunnen drinken die iet ofwat deftig is. Beetje zitten klooien om de maalgraad op men handmaler deftig te krijgen, maar bij tas nr 2 was het al dik in orde. Nu kan ze gewoon de hario meepakken met een beetje gemalen koffie naar het werk.
Het blijft zichzelf steeds terug bewijzen: uitgekiende maling, verse bonen, waterkoker en een simpele setup gelijk een V60 of aeropress zijn meer dan genoeg om een heerlijk bakske koffie te zetten.![]()
Hario V60 gekocht voor vrouwlief die op haar werk gewoon één tas deca wilt kunnen drinken die iet ofwat deftig is. Beetje zitten klooien om de maalgraad op men handmaler deftig te krijgen, maar bij tas nr 2 was het al dik in orde. Nu kan ze gewoon de hario meepakken met een beetje gemalen koffie naar het werk.
Het blijft zichzelf steeds terug bewijzen: uitgekiende maling, verse bonen, waterkoker en een simpele setup gelijk een V60 of aeropress zijn meer dan genoeg om een heerlijk bakske koffie te zetten.![]()
Het stemt me blij dat ik niet de enige ben die daaraan dacht.Ik dacht even dat het hier om een nieuw model van Volvo ging.