Je glimlach van vandaag

misschien, maar ik denk toch dat ze zelfs op reddit het verschil kennen tussen de Dutch, en de Flemish?
want ik ben het wel eens over de Dutch.

3 kleine glimlachen in 1 supermarkt bezoek, precies veel attente mensen op hetzelfde moment:
- Vrouw die haar dochter van een jaar of 5 zegt van uit de weg te gaan voor de andere mensen: uitzonderlijk voorbeeld. Niet dat ik het erg zou gevonden hebben om te wachten, dat vind ik iets heel anders dan slecht opgevoede kinderen (of ouders) die in de weg lopen.
- Jobstudenten die met 3 het hele gangpad blokkeren maar 1 ervan had het door en zegt aan de andere 2 van zich wat anders te stellen zodat de klanten door kunnen.
- Klant voor mij wordt aan de uitgang van de self scan gestopt omdat er nog ergens een sticker "betaald" op moest. Ze ziet dat ik achter haar sta te wachten en zet haar kar uit de weg, met nog een sorry erbij hoewel dat helemaal niet nodig was.

Een van de kinderen gaat naar een revalidatiecentrum. Nu heeft dat centrum een nieuw busje om de kinderen te gaan ophalen op school en dat staat dus elke vierkante centimeter vol met reclamestickers van plaatselijke handelaren. In de inkom hebben ze een grote foto opgehangen van dat busje (langs alle kanten om al die stickers te laten zien natuurlijk) en ook een overzicht van de handelaren die hebben bijgedragen voor de aankoop van dat busje.
Staat daar tussen de plaatselijke bakker, immo, bank, taverne, etc ook een bordeel 😁
Ik zie die vent die moest de handelaren afgaan om bijdragen te vragen daar al binnen stappen... Om een kwartier later als eerste mens ooit een bordeel buiten te komen met meer geld op zak dan hem binnenging 🤣

Een vollere zak dus. Multi-interpretabel 😅

Weinig creatief van mij maar kom. Ik moest er even aan denken bij deze post.

Allee, ik had toch zeker al 36 uur niks vernomen over het liefdesleven van Ruben Van Gucht.
Gelukkig staat het op de voorpagina van hln.be!

Ik dacht al dat ze even vergeten waren dat de Vlaamse bevolking niet door het leven kan zonder te weten waar Ruben zijn fluit aan het steken is.
image.png

Telkens ik iets online bestel, probeer ik dit te laten leveren op een afhaalpunt.
De reden hiervoor is dat ik alleenstaand ben (en dus vaak niemand thuis), maar zelfs als ik thuis ben is het nog een bron van stress aangezien ik in een vrij groot huis woon en de deurbel niet eens kan horen als ik aan de andere kant van het huis ben (of achter mijn drumstel zit, naar muziek luister, aan het stofzuigen ben...)

Daarom al speciaal tot deze (verlof)week gewacht met het bestellen van een artikel dat alleen aan huis geleverd kan worden. Zou normaal geleverd worden op 18/2 of 19/2.
Nu zie ik vanmorgen dat de chauffeur al onderweg is voor levering aan huis zonder dat er een geschat tijdstip bij staat. Shit, shit...ik moet nog naar de winkel...dus maar snel in de auto gesprongen en mijn boodschappen gedaan. Als ik terug mijn straat inrij zie ik in mijn achteruitkijkspiegel een witte bestelwagen ook de straat inrijden...en jawel, het was 'm!

Ideale timing!👌

Laatst bewerkt:
Hario V60 gekocht voor vrouwlief die op haar werk gewoon één tas deca wilt kunnen drinken die iet ofwat deftig is. Beetje zitten klooien om de maalgraad op men handmaler deftig te krijgen, maar bij tas nr 2 was het al dik in orde. Nu kan ze gewoon de hario meepakken met een beetje gemalen koffie naar het werk.

Het blijft zichzelf steeds terug bewijzen: uitgekiende maling, verse bonen, waterkoker en een simpele setup gelijk een V60 of aeropress zijn meer dan genoeg om een heerlijk bakske koffie te zetten. :love:

Hario V60 gekocht voor vrouwlief die op haar werk gewoon één tas deca wilt kunnen drinken die iet ofwat deftig is. Beetje zitten klooien om de maalgraad op men handmaler deftig te krijgen, maar bij tas nr 2 was het al dik in orde. Nu kan ze gewoon de hario meepakken met een beetje gemalen koffie naar het werk.

Het blijft zichzelf steeds terug bewijzen: uitgekiende maling, verse bonen, waterkoker en een simpele setup gelijk een V60 of aeropress zijn meer dan genoeg om een heerlijk bakske koffie te zetten. :love:
Echt iets voor hario.

Laatst bewerkt:

Ik dacht even dat het hier om een nieuw model van Volvo ging.

Terug
Bovenaan