Je glimlach van vandaag

Pas om 8u op moeten maar om 6u40 wakker worden van fluitende vogels. Zoveel heerlijker om zo wakker te worden ipv de wekker.
De lente komt jongens 🤩

De manier waarop mijn hond o zo subtiel zich in mijn zicht komt stretchen als we wat te laat zijn voor een wandel.

Meest subtiele bengel ooit.

3dac993d-3271-42b1-ae9e-fb712ecd86e1.jpg
de foto die VRT kiest om bij het artikel over Fransiscus van Assisi te plaatsen.

En op zich zijn we toch wel rare wezens he: een skelet in een kist van kogelvrij glas steken en mensen gaan daar dan naar kijken.

Mijn Februari 2026 - een bloemlezing - (Jullie kapoen Ruben Van Gucht)

02/02 Yoo fam, ik sta op het punt om me uit het mediawereldtje terug te trekken, te fake!
02/08 Ik heb mijne kleine met Vlasic niet zien geboren worden, pinken jullie met z’n allen empatisch een traantje weg? 😢
02/13 Schoonpa Vlasic: Ruben & Blanca zijn al even gescheiden 💔
02/13 Ruben’s eerste reactie op de verklaring van schoonpa Vlasic, joe ik weet van niets, gescheiden van uw dochter, wut? :confused:
02/xx Yo Ma & Pa, ik zen ook samen met een mieke van 20, lingerie model Valentine Brassard 🔥
02/22 Voor ik het vergeet, ik heb ook een zekere Charlotte Van Looy bezwangerd, een bezegeling van onze jarenlange liefde!

Om dan die laatste nen instagram post te zien lanceren met volgende quote:
Ruben en ik bewandelen dit nieuwe pad bewust op onze eigen manier, maar met beiden éénzelfde prioriteit: het welzijn van onze dochter”

3-4 grieten op 2 maand doen is wrs niks zot voor de gemiddelde student in leuven,
ma daarom ga ik er nog ni zo fier als ne gieter mee uitpakken.

Ocharme die ouders, die moeten toch ook bijna op verhuizen staan :oi22:

Top toch van Ruben dat ie ten allen tijde final editorial control behoudt over de press release van zijn nieuwste creatie,
het dekt de lading alvast :laugh::laugh:

Mijn Februari 2026 - een bloemlezing - (Jullie kapoen Ruben Van Gucht)

02/02 Yoo fam, ik sta op het punt om me uit het mediawereldtje terug te trekken, te fake!
02/08 Ik heb mijne kleine met Vlasic niet zien geboren worden, pinken jullie met z’n allen empatisch een traantje weg? 😢
02/13 Schoonpa Vlasic: Ruben & Blanca zijn al even gescheiden 💔
02/13 Ruben’s eerste reactie op de verklaring van schoonpa Vlasic, joe ik weet van niets, gescheiden van uw dochter, wut? :confused:
02/xx Yo Ma & Pa, ik zen ook samen met een mieke van 20, lingerie model Valentine Brassard 🔥
02/22 Voor ik het vergeet, ik heb ook een zekere Charlotte Van Looy bezwangerd, een bezegeling van onze jarenlange liefde!

Om dan die laatste nen instagram post te zien lanceren met volgende quote:

3-4 grieten op 2 maand doen is wrs niks zot voor de gemiddelde student in leuven,
ma daarom ga ik er nog ni zo fier als ne gieter mee uitpakken.

Ocharme die ouders, die moeten toch ook bijna op verhuizen staan :oi22:

Top toch van Ruben dat ie ten allen tijde final editorial control behoudt over de press release van zijn nieuwste creatie,
het dekt de lading alvast :laugh::laugh:
Die jongen doet wel zijn best om de vergrijzing tegen te gaan door zijn genen zo te verspreiden. Dat diezelfde genen voor neveneffecten gaan zorgen moet ik er evenwel bij zeggen.

Dikke maand geleden een klacht ingediend bij Ombudsmanposte voor Bpost die slechts 2/3de van de waarde van een verloren pakket wou terugbetalen (+ verzendkosten). Bericht gehad dat Bpost vindt dat ze nog altijd in hun recht zijn, maar ze zullen een extra terugstorting doen.

Uiteindelijk zou 80% van de factuurwaarde teruggekregen. Niet ideaal, maar toch al iets.

Voor eendert wie die ooit verzekerde verzending bij Bpost gebruikt om elektronica te verzenden: een product van 2 jaar oud wordt slechts voor 66% terugbetaald van de factuurwaarde. Ze adverteren "tot €500", maar daar mocht wel een asterisk bij voor elektronica.

Terug
Bovenaan