maisnon
Ik at vroeger die met nootjes, ik smikkelde de chocolade der van rond en het nootje legde ik in een potje voor als er dan es bezoek was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maisnon
that's nutsIk at vroeger die met nootjes, ik smikkelde de chocolade der van rond en het nootje legde ik in een potje voor als er dan es bezoek was.
![]()
NMBS neemt nieuwe liften in gebruik in station Diest: perrons voortaan autonoom toegankelijk | VRT NWS Nieuws
In het treinstation van Diest werden de nieuwe liften officieel in gebruik genomen. Daarmee is het station voortaan autonoom toegankelijk voor iedereen, zo meldt de NMBS. Eerder werden ook de perrons vernieuwd en werd een nieuwe overdekte voetgangersbrug over de sporen in dienst genomen.www.vrt.be
das nu toch een lift die ik niet zou nemen: ge gaat gezond naar beneden en komt al jonglerend in een rolstoel naar boven.

2 eksters bouwen een nestje in een boom vlak naast ons terras. Leuk om ze constant te zien aanvliegen met takjes en ze in positie te leggen.![]()
En daarna sta je meer dan een kwartier te wachten aan die ene betaalautomaat op de parking.![]()
NMBS neemt nieuwe liften in gebruik in station Diest: perrons voortaan autonoom toegankelijk | VRT NWS Nieuws
In het treinstation van Diest werden de nieuwe liften officieel in gebruik genomen. Daarmee is het station voortaan autonoom toegankelijk voor iedereen, zo meldt de NMBS. Eerder werden ook de perrons vernieuwd en werd een nieuwe overdekte voetgangersbrug over de sporen in dienst genomen.www.vrt.be
![]()
das nu toch een lift die ik niet zou nemen: ge gaat gezond naar beneden en komt al jonglerend in een rolstoel naar boven.

Onvoorstelbaar dat die beesten nog niet uitgestorven zijn é. Die eieren vallen vaak gewoon los door dat "nest"...Hier kijk ik uit op 2 lompe duiven die op elk takje dat ze aanbrengen er 3 laten vallen.
Onvoorstelbaar dat die beesten nog niet uitgestorven zijn é. Die eieren vallen vaak gewoon los door dat "nest"...
Whoa, rustig Van RossemIk heb voor de eerste keer geld belegd met 5% gegarandeerd interesten: https://www.mozzeno.com/
€2500 werd 18 maanden later €2625
jaja, u hoort het goed
€125 winst op 18 maanden tijd
![]()
anythingtranslate.com

"Eindelijk eens een AI-toepassing die de wereld een betere plaats maakt:
![]()
LinkedIn Speak Translator | Free & AI-Powered
Are you ready to take your professional networking to the next level? The LinkedIn Speak Translator will convert 'Normal Language' into 'LinkedIn Speak', theanythingtranslate.com
Vertaal Engels naar LinkedIn speak! Zeg niet langer:
"I was fired and I need money."
Zeg:
"Navigating an unexpected career transition and open to new opportunities! Seeking connections and mission-driven roles where I can leverage my expertise to make a real impact. Let's connect and collaborate! #OpenToWork #CareerJourney #Impact #ExcitedForTheFuture"
de duif, het hout of @Tomski
stookt dan extra goed?En wat als het een houtduif was?