Waarbij wordt dat dan wel geplaatst?mergpijpen zal dan apart gezien worden![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarbij wordt dat dan wel geplaatst?mergpijpen zal dan apart gezien worden![]()

Eindelijk een verborgen talent van mezelf ontdektNieuw spelletje trouwens! (allez we hadden het al, maar nu volledig automatisch)
![]()
Gematcht! - Mei
www.beyondgaming.be

Het verhaal rond bultrug Timmy!
Het ziet er goed uit
![]()
Tijd dringt voor berging van Timmy: “Dode walvis is aan het ontbinden en er dreigt ontploffingsgevaar”
De Deense autoriteiten willen nu toch de stoffelijke resten van de aangespoelde bultrugwalvis verwijderen. Nu Timmy levenloos op zijn rug dobbert, blijkt het om een vrouwtje te gaan, zo hebben experts ontdekt. <i>Volg alle ontwikkelingen hier live.</i>www.hln.be
Soms vraag ik me af of ge ook een soort van moppersmurf onder dolfijnen, orkas en zo hebt, een dolnietzofijn als het ware.Stel u voor dat da beest eigenlijk gewoon rustig wou sterven op die zandbank, omdat het niet wilt verzuipen in diep water.

Ma echt dan he. Heerlijk dat zonnetje. Instant glimlach.Weekend aan zee, vandaag was toch fantastisch![]()
Veel mensen zeggen: Laat dat beest in alle rust sterven. Maar die bultrug is al een maand (zogezegd) stervende en hij leeft nog altijd.Het verhaal rond bultrug Timmy!
Het ziet er goed uit
![]()
Tijd dringt voor berging van Timmy: “Dode walvis is aan het ontbinden en er dreigt ontploffingsgevaar”
De Deense autoriteiten willen nu toch de stoffelijke resten van de aangespoelde bultrugwalvis verwijderen. Nu Timmy levenloos op zijn rug dobbert, blijkt het om een vrouwtje te gaan, zo hebben experts ontdekt. <i>Volg alle ontwikkelingen hier live.</i>www.hln.be

Ze hebben er een tracker op gezet om nadien te kunnen volgen.Veel mensen zeggen: Laat dat beest in alle rust sterven. Maar die bultrug is al een maand (zogezegd) stervende en hij leeft nog altijd.
Dat is toch ergens een teken dat dat dier voor zichzelf bepaald heeft: Ik wil blijven vechten en leven ?
Maar het blijft toch een moeilijk iets. Zo'n bultrug kan niet praten. We weten nooit 100% zeker wat dit dier echt wil.
Misschien veroorzaken ze alleen nog nodeloos lijden? Misschien ook niet? We weten het niet en we gaan het ook nooit echt weten ...
En als ze hem straks vrijlaten. We gaan nooit weten of hij het zal overleven. We gaan hem nooit nog terugzien hé.
Hier zou dat zijn. Skates aan en op men bek gaanEén van de leukere dingen aan kinderen hebben is toch dat je ongegeneerd het kind in jezelf terug naar buiten kan laten, onder het mom van "mee te doen" met je kind. Heerlijke namiddag in het skatepark gehad vandaag! Inline skates aan en gáán.![]()
. Me daarstraks wel geamuseerd in de speeltuin. Ik volg sinds kort inline skate lessen, ik wilde vorig weekend een beetje oefenen maar was toch niet helemaal op mijn gemak om alleen op straat te gaan rollen. Gelukkig woont mijn neefje hier 3 straten verder, gevraagd of hij ff wilde mee gaan fietsen met Tante Tanuki die skatet, was direct helemaal enthousiast en ik had mijn 'excuus'Eén van de leukere dingen aan kinderen hebben is toch dat je ongegeneerd het kind in jezelf terug naar buiten kan laten, onder het mom van "mee te doen" met je kind. Heerlijke namiddag in het skatepark gehad vandaag! Inline skates aan en gáán.![]()

Het wordt minder als ze eens puber zijn en als je zelf denkt dat je nog 16 bent maar merkt dat je lichaam er anders over denkt.Eén van de leukere dingen aan kinderen hebben is toch dat je ongegeneerd het kind in jezelf terug naar buiten kan laten, onder het mom van "mee te doen" met je kind. Heerlijke namiddag in het skatepark gehad vandaag! Inline skates aan en gáán.![]()
De nieuwe Karl Vannieuwkerke.Omdat ‘m een programma bij de VTM gaat maken eh![]()
Harde South Park vibes bij dezeHet verhaal rond bultrug Timmy!
Het ziet er goed uit
![]()

In de Vertelsels van de Grove Den gidsen Mast - de grove den - en Muts - de wilde kardinaalsmuts - je door de Kempen, waar oude dorpslegendes opnieuw opwaaien uit het stuifzand. Van prinsessen, dappere kinderen, grijpgrage figuren en een magisch koekenoor tot witte ietwat doorzichtige ruiters op witte ietwat doorzichtige paarden.
Ontdek dit en nog veel meer in deze Kempense vertelsels; zeven absurde en betoverende luisterverhalen waarin geschiedenis en gezwans elkaar vinden.
Maar de tracker werkt dus niet goedZe hebben er een tracker op gezet om nadien te kunnen volgen.
Maar de tracker werkt dus niet goed
walvis Timmy spoorloos door falende tracker
Misschien is dat nog het beste dat ze niet weten waar hij is. Hij is geen kermisattractie hé!
Dat ze hem verder met rust laten. Hij leeft blijkbaar nog steeds (wat best al een half mirakel is) is dat niet het belangrijkste?