Je glimlach van vandaag

Eén van de leukere dingen aan kinderen hebben is toch dat je ongegeneerd het kind in jezelf terug naar buiten kan laten, onder het mom van "mee te doen" met je kind. Heerlijke namiddag in het skatepark gehad vandaag! Inline skates aan en gáán. :tongue:
Zalig. Ik onlangs mee naar zo'n trampolinepark. 't Was al fun and games tot ik niet door had dat er naast één van de trampolines een gewoon vlak was die geen trampoline was. Van 1 meter hoogte naar absolute stilstand zonder vering. Ik hoorde mijne rug tieren om te stoppen.

Net een nieuwsbericht horen op de radio over Trump en de straat van Hormuz. Door het lawaai van de kinderen versta ik maar hier en daar een woord.
1e glimlach: ik hoor op een bepaald moment het woord 'pedojager'. En dat in een bericht over Trump :laugh:
2e glimlach: een moment later mij realiseren dat het eigenlijk 'torpedojager' was dat ik gehoord had :tongue:

Weber bbq gekocht, heel benieuwd naar. Dit weekend op het gemak eens inwijden :)
Beetje meer uitgegeven dan ik origineel voor ogen had, maar uiteindelijk zie ik de meerwaarde wel, en een mens mag een beetje leven ook :)

Master Touch Premium. Het ging tussen de 'gewone' premium en de master touch, met voorkeur voor de master touch voor het deksel. Dan zag ik ineens de Master Touch premium met scharnierend deksel en ik was verkocht. Lekker handig.
Top bbq. Gaat ge geen spijt van hebben!

rrrrrrrr.jpg

Weber bbq gekocht, heel benieuwd naar. Dit weekend op het gemak eens inwijden :)
Beetje meer uitgegeven dan ik origineel voor ogen had, maar uiteindelijk zie ik de meerwaarde wel, en een mens mag een beetje leven ook :)
Zoveel kost dat toch niet? Welk model heb je gekocht?

Master Touch Premium. Het ging tussen de 'gewone' premium en de master touch, met voorkeur voor de master touch voor het deksel. Dan zag ik ineens de Master Touch premium met scharnierend deksel en ik was verkocht. Lekker handig.
Have fun! Ge gaat daar geen spijt van hebben.

Zoveel kost dat toch niet? Welk model heb je gekocht?
Relatief hé. Als je altijd met een gewone grill gewerkt hebt is 300-400 euro voor een BBQ wél veel geld.

Terug
Bovenaan