Je glimlach van vandaag

Oei oei. Een zwart ding op poten. Dat ge dat hier nog maar durft delen :unsure:

Nee nee. Veel plezier ermee. Ik heb zelfs geen BBQ. Enfin. Wel een elektrische Weber, maar dat zou ik nu geen BBQ durven noemen.
Die omschrijving is ook wel grappig:
Met de Weber Master Touch GBS E-5750 57 cm Zwart zet je iedere keer een ander gerecht op tafel. Door het Weber Gourmet Barbecue System haal je namelijk het middenstuk uit het rooster. Daarna plaats je er Weber GBS accessoires in (niet meegeleverd), zoals een wokpan.

als uw eerste argument en verkoopspunt is dat ge elke keer een ander gerecht kunt maken, maar het dan eigenlijk niet kunt omdat ge geen accessoires meekrijgt, is dat best een zielig verkoopspunt.

Die omschrijving is ook wel grappig:
Met de Weber Master Touch GBS E-5750 57 cm Zwart zet je iedere keer een ander gerecht op tafel. Door het Weber Gourmet Barbecue System haal je namelijk het middenstuk uit het rooster. Daarna plaats je er Weber GBS accessoires in (niet meegeleverd), zoals een wokpan.

als uw eerste argument en verkoopspunt is dat ge elke keer een ander gerecht kunt maken, maar het dan eigenlijk niet kunt omdat ge geen accessoires meekrijgt, is dat best een zielig verkoopspunt.
Ge zou haast denken dat Weber BBQ's gemaakt worden door Duitse autoconstructeurs

Trots op mezelf. Reflecteer soms wat te weinig, mijn trein raast maar door en door en door. Maar na een zware training vandaag met de hond toch nog te voet eten gaan halen. En op dit moment 16000 stappen met mijn twee kapotte heupen. Van begin mei tot nu een gemiddelde van +-10500 stappen per dag. Alle andere stats ook goed relatief goed behaald (behalve hartslagzones, maar ik kan ook niet gaan lopen of zo).

Voor iemand anders misschien vanzelfsprekend, maar voor mij het bewijs dat ik niet in mijn luie zetel het leven aan mij voorbij laat gaan. Ik moet het soms wat hebben van wilskracht.

Altijd.blijven.doorgaan.

Road rage tussen twee camionetten voor mij met het nodige getaffel en afremmen.
Uiteindelijk geëindigd toen de achterste camionette kon voorbij steken en direct daarna een brake check deed om links af te slaan.

... waarop ik plots een keramische koffietas (met nog koffie in) uit het raam zie vliegen en kapot slaan op die andere camionette. :rofl:

Ben de heethoofden daarna maar wijselijk voorbij gereden langs rechts (ze stonden stil op het midden van de baan).

Road rage tussen twee camionetten voor mij met het nodige getaffel en afremmen.
Uiteindelijk geëindigd toen de achterste camionette kon voorbij steken en direct daarna een brake check deed om links af te slaan.

... waarop ik plots een keramische koffietas (met nog koffie in) uit het raam zie vliegen en kapot slaan op die andere camionette. :rofl:

Ben de heethoofden daarna maar wijselijk voorbij gereden langs rechts (ze stonden stil op het midden van de baan).
Wat een gebrek aan suikertjes in de koffie toch allemaal te weeg kan brengen :eek:

Brief van de kinderen die op schoolreis gaan met daarop de zin:
Wij danken de Inrichtende Macht voor hun financiële inspanningen die zij leveren om de kinderen ook leerervaringen te laten opdoen buiten onze gemeentegrenzen 🤣

En er was al eens gemeld hogerop in de brief dat het gemeentebestuur de busreis betaalde. Maar die laatste vermelding kon wel tellen, je zou gaan denken dat we in een boerengemeente wonen waar ze nog nooit tot in de stad geweest zijn zoals ze het omschreven. Ik krijg gelijk chatgpt vibes bij die zin.

Brief van de kinderen die op schoolreis gaan met daarop de zin:
Wij danken de Inrichtende Macht voor hun financiële inspanningen die zij leveren om de kinderen ook leerervaringen te laten opdoen buiten onze gemeentegrenzen 🤣

En er was al eens gemeld hogerop in de brief dat het gemeentebestuur de busreis betaalde. Maar die laatste vermelding kon wel tellen, je zou gaan denken dat we in een boerengemeente wonen waar ze nog nooit tot in de stad geweest zijn zoals ze het omschreven. Ik krijg gelijk chatgpt vibes bij die zin.
Klinkt alsof iemand tegen zijn goesting een bedanking moest schrijven.

Speciaal voor de vriendin nog eens een ananas in huis gehaald. Was lang geleden. Weinig geld voor veel fruit, maar iedere gram heeft me toch gesmaakt.

Laatst bewerkt:
Onderweg in een voortuin een versierd bord met daarop de tekst: 'Welkom in de buurt!"
Toch mooi in een tijd waarin mensen vaak als vreemden langs elkaar wonen...

Laatst bewerkt:
Dat bericht op HLN vandaag over die goudschat van 6.000 euro. Ik heb het niet gelezen maar t was blijkbaar wel GROOT nieuws want t stond als 2de artikel naast de headline. Wat is dat begot. 50 gram ? 😂

Goudschat van 6.700 euro ligt ergens in Vlaanderen verstopt: “Wie het vindt, mag het houden”

Dit is de man achter de mysterieuze goudschat die ergens in Vlaanderen is verstopt: “Wat we doen, is ongezien”

Het Youtube algoritme heeft mij nu pas de show 'Would I lie to you' leren kennen.

Heet natuurlijk niet veel zin om al die seizoenen te beginnen bekijken, maar ik heb me wel al enorm geamuseerd met de compilaties op Youtube.
David & Lee en met Bob als gast hebben me toch al meerdere keren echt plat doen liggen.

Fijn dat er nog gewoon zo'n programma's gemaakt worden daar blijkbaar door de BBC.

Heet natuurlijk niet veel zin om al die seizoenen te beginnen bekijken
Echt wel hoor. Er is zoveel kwaliteit dat niet in die compilaties eindigt. Van datzelfde productiehuis is overigens 8 out of 10 cats en de countdown variant ook enorm demoeite en waarschijnlijk mijn favoriete panel show. Rip Sean Locke.

Het Youtube algoritme heeft mij nu pas de show 'Would I lie to you' leren kennen.

Heet natuurlijk niet veel zin om al die seizoenen te beginnen bekijken, maar ik heb me wel al enorm geamuseerd met de compilaties op Youtube.
David & Lee en met Bob als gast hebben me toch al meerdere keren echt plat doen liggen.

Fijn dat er nog gewoon zo'n programma's gemaakt worden daar blijkbaar door de BBC.

Heerlijke show :lol:

Aanraders:
Lee die naar the royal wedding mocht en de andere 2 niet.
Kevin Bridges die een paard wou huren maar het uiteindelijk gekocht bleek te hebben.
Rhod Gilbert die zijn tapas betaalde met een Nissan Micra.

:lol:

Echt wel hoor. Er is zoveel kwaliteit dat niet in die compilaties eindigt. Van datzelfde productiehuis is overigens 8 out of 10 cats en de countdown variant ook enorm demoeite en waarschijnlijk mijn favoriete panel show. Rip Sean Locke.

The Tiger who fancied a pint :lol:

RiP Sean.

Terug
Bovenaan