Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben hier ook bijna dagelijks eekhoorns in de tuin. In het bos aan de overkant soms wel eens een ree of een haas te spotten. En we horen vaak een uil en in de zomer zien we een vleermuis heen en weer fladderen. Echt genieten.Het duurde toch ook even voor ik ze had gespot.
Vandaag hier voor de tweede maal een eekhoorn in de tuin gespot.
Hopelijk komt ie niet de vogelnesten leegroven (want ondanks hun schattige uiterlijk zijn dat ook maar gewoon ratten die zich wat hebben opgekleed).
Prachtig
. Waar ik altijd ga wandelen zie ik ze jammer genoeg maar af en toe.
Die grijze zijn exoten, komen uit Noord-Amerika en dragen een virus dat dodelijk is voor onze inheemse rode eekhoorns. In de UK zijn ze al talrijker dan de inheemse eekhoorns...Prachtig. Waar ik altijd ga wandelen zie ik ze jammer genoeg maar af en toe.
Toen ik eens in Londen was, zag je ze ook wel veel. Daar waren het wel de grijze. Die hier zijn wel veel mooier van kleur.
Zijn ook een pak groter, en waar ik ze zag ook helemaal niet schuw.Die grijze zijn exoten, komen uit Noord-Amerika en dragen een virus dat dodelijk is voor onze inheemse rode eekhoorns. In de UK zijn ze al talrijker dan de inheemse eekhoorns...

Negatieve aandacht is ook aandacht natuurlijk.Mijn baas die me deze morgen vraagt of ik geen dag verlof zal nemen, binnen 3 weken op de verjaardag van @therealdon.En of ik al een taart heb besteld bij de bakker?
Nee, zo gek moet het nu ook weer niet worden.
Dus van alle dingen die je al ooit (Trump-gerelateerd of niet) hebt gepost trek je daar de lijn dat het niet te gek moet worden? Speciaal.Mijn baas die me deze morgen vraagt of ik geen dag verlof zal nemen, binnen 3 weken op de verjaardag van @therealdon.En of ik al een taart heb besteld bij de bakker?
Nee, zo gek moet het nu ook weer niet worden.
Daar hebben ze een woord voor en dat is humblebrag.Dus van alle dingen die je al ooit (Trump-gerelateerd of niet) hebt gepost trek je daar de lijn dat het niet te gek moet worden? Speciaal.