Je glimlach van vandaag

Kansloos :rofl:

Toch ff kunnen genieten van het schoon weer.

Beetje onnozel dat die mens zijn gezicht nu wel geblurred wordt 🤷‍♂️

Er komt een nieuwe klimzaal in Roeselare.
Na de verhuis van de Kempen naar de uithoek van Vlaanderen is deze hobby op een laag pitje geraakt wegens minstens 45 minuten rijden. Nu er een zaal komt op +- 20 minuten rijden kan ik dit eindelijk terug oppikken 😍

Eindelijk prachtig weer, en dat tijdens een verlengd weekend! Wat staat er bij jullie allemaal op de planning? Of gaan we 4 dagen Netflix en HBO kijken in de zetel :D

Wat een video :love:

Pakt autosleutels. Gene lambo, den mx5 zal moeten volstaan 😆 (zullen vooral wel ochtend of avondritjes worden)

Laatst bewerkt:
De wekelijkse inkopen doen is normaal een vervelende routine. Maar vandaag was het toch aangenaam toeven in de winkels. Ik kan het niet verklaren, maar het liep er vol met mooie meisjes/dames die je er anders nooit ziet :love:
Precies of het mooie weer ook de mooie dames naar buiten doet komen...

Mijn oude muziek kunnen recuperen vanop een oude computer van mijn vader. Een paar heerlijke dj sets teruggevonden vanop het oude games.telenet.be forum (o.a. Telenet Music Forum Rush 1 en setjes van oud leden als Project Zero, Desperatozz, Zymo etc.)

Een serieuze trip down to memory lane. :music:

Ziek, geweldig met dit weer, maar toch efkes de hond in zijn zwembadje buiten kunnen laten spelen. Beestje was helemaal into zijn speelgoedjes in het water laten vallen en ze weer oppakken. Honderd keer opnieuw. En dan efkes samen in de schaduw in slaap gevallen. Meer moet dat niet zijn.

Zweetweer maar als je in de schaduw zit met een briesje in de hangmat (beste aankoop de afgelopen jaren) is het toch genieten hoor. Je moet er gewoon voor zorgen dat je geen poot moet uitsteken, want dan is het zweten en stinken.

Terug
Bovenaan