Oldskooler
Well-known member
Beetje te warm vandaag.
(Maar toch de zotte 50 van Geel gedaan.)
(Maar toch de zotte 50 van Geel gedaan.)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dra een fietstochtje maken.
Straks een all-you-can-eat.
Houd me op de hoogte hoe gewoonlijk slecht jullie weekend was.
Tomski 1 - 0 OldskoolerIk heb gezwommen, gegeten, gedronken en wat in de tuin gewerkt. Puik weekend in mijn boekje.

De tuin.Ik heb gezwommen, gegeten, gedronken en wat in de tuin gewerkt. Puik weekend in mijn boekje.
Bwa, het woordje gewerkt was er te veel aan.Tomski 1 - 0 Oldskooler
Hoe oud is hij? Heb de indruk dat de dochter hier wat traag is er mee.We zitten thuis met een kruiper en super fier dat hij is.
Ook veel stof in onze living of ik heb plots allergie gekregen dat kan ook. Maar mijn ogen zijn verdacht vochtig momenteel.
Der ligt gewoon veel minder stof in uwe livingHoe oud is hij? Heb de indruk dat de dochter hier wat traag is er mee.

Ik hoop voor hem van niet.Der ligt gewoon veel minder stof in uwe living![]()

Hoe oud is hij? Heb de indruk dat de dochter hier wat traag is er mee.
Goh 11 maanden oud maar was wel extreem prematuur (nagenoeg drie maanden) dus gecorrigeerd is dat ergens een maand of acht a negen ongeveer.Hoe oud is hij? Heb de indruk dat de dochter hier wat traag is er mee.
Hier hebben de kindjes eerst getijgerd, zich voorttrekken op armkracht. Zoals een soldaat sluipen.Hoe oud is hij? Heb de indruk dat de dochter hier wat traag is er mee.

Dra een fietstochtje maken.
Straks een all-you-can-eat.
Houd me op de hoogte hoe gewoonlijk slecht jullie weekend was.

Het is u gegund, die ene dag, in het jaar.Ik heb zaterdag een fietstochtje van 150km gedaan met m'n neven (jaarlijkse gewoonte).
Meerdere tussenstops bij andere familieleden thuis (boterkoeken, soep, smosje, ijsjes, Duvels, ...)
En we stoppen ook altijd bij het graf van onze grootouders waar de nonkels en tantes ook even langskomen dan.
100m voor de eindmeet even gestopt bij een neef die sinds kort een zwemvijver heeft, daar eens ingesprongen.
Daarna frieten besteld en met een overdaad aan bier samen naar de CL-finale gekeken in de tuin van een neef.
Ik ben blijven plakken tot iets na middernacht.
Dat is steeds een dag waar ik een jaar naar uitkijk
Bekijk bijlage 50641

Arme tante Danni of ondertussen een nieuwe?Glimlach van gisteravond, de theatershow van Janne Desmet in Antwerpen.
Zelden zo hard gelachen, echt geniaal![]()
Arme tante Danni inderdaad. Zag net dat ze volgend jaar nog een reprise doet en kriebelt wel om nog eens te gaanArme tante Danni of ondertussen een nieuwe?
Arme tante Danni is geniaal.