Je glimlach van vandaag

In de supermarkt. Ik zet mijn winkelkar opzij, ik wil kip nemen, een dame duwt mij opzij: "Ik was eerst!"
Volgens mij niet, maar goed, fair enough.

Ik zeg: "Ok geen probleem hoor, maar mag ik heel even passeren aub?"
Zij: "Neen"

Ze wil verder wandelen maar een winkelkar blokkeert haar en ze roept: ' Van wie is die kar! Wie blokkeert hier de gang?'
Ik zeg: "Mag ik nu eindelijk heel even passeren aub?"

Ze wil neen zeggen, kijkt mij heel vies aan en dan pas beseft ze het. Die winkelkar is van mij. :tongue:

We zitten thuis met een kruiper en super fier dat hij is.

Ook veel stof in onze living of ik heb plots allergie gekregen dat kan ook. Maar mijn ogen zijn verdacht vochtig momenteel.

We zitten thuis met een kruiper en super fier dat hij is.

Ook veel stof in onze living of ik heb plots allergie gekregen dat kan ook. Maar mijn ogen zijn verdacht vochtig momenteel.
Hoe oud is hij? Heb de indruk dat de dochter hier wat traag is er mee.

Hoe oud is hij? Heb de indruk dat de dochter hier wat traag is er mee.
Hier hebben de kindjes eerst getijgerd, zich voorttrekken op armkracht. Zoals een soldaat sluipen.

Zoonlief is pas een paar weken geleden echt beginnen kruipen. Trok zich al recht tot stand toen. Meneer is nu 13,5 maand en heeft deze week ontdekt dat hij op dingen kan kruipen en dus ook kan vallen. Hij is al uit het zeteltje van grote zus gefaceplant en van de laagste plank van z'n verzorgingstafel getotterd. Zeer rustgevend weekend hier. 🫣

Mijn oudste begint ook te kruipen...

vorige week 16 geworden dus hij mag nu bier drinken é.

crawling-back.gif

Dra een fietstochtje maken.
Straks een all-you-can-eat.

Houd me op de hoogte hoe gewoonlijk slecht jullie weekend was.

Ik heb zaterdag een fietstochtje van 150km gedaan met m'n neven (jaarlijkse gewoonte).
Meerdere tussenstops bij andere familieleden thuis (boterkoeken, soep, smosje, ijsjes, Duvels, ...)
En we stoppen ook altijd bij het graf van onze grootouders waar de nonkels en tantes ook even langskomen dan.
100m voor de eindmeet even gestopt bij een neef die sinds kort een zwemvijver heeft, daar eens ingesprongen.

Daarna frieten besteld en met een overdaad aan bier samen naar de CL-finale gekeken in de tuin van een neef.
Ik ben blijven plakken tot iets na middernacht.

Dat is steeds een dag waar ik een jaar naar uitkijk :love2:

TDV.png

Laatst bewerkt:
Ik heb zaterdag een fietstochtje van 150km gedaan met m'n neven (jaarlijkse gewoonte).
Meerdere tussenstops bij andere familieleden thuis (boterkoeken, soep, smosje, ijsjes, Duvels, ...)
En we stoppen ook altijd bij het graf van onze grootouders waar de nonkels en tantes ook even langskomen dan.
100m voor de eindmeet even gestopt bij een neef die sinds kort een zwemvijver heeft, daar eens ingesprongen.

Daarna frieten besteld en met een overdaad aan bier samen naar de CL-finale gekeken in de tuin van een neef.
Ik ben blijven plakken tot iets na middernacht.

Dat is steeds een dag waar ik een jaar naar uitkijk :love2:

Bekijk bijlage 50641
Het is u gegund, die ene dag, in het jaar.

Meerdere van zulke dagen zijn u ook gegund.

Het eerste wat me opviel was het woord depressie bovenaan in uw afbeelding.
Ik dacht wat post hij nu weer.
Maar deze post is anders.

Terug
Bovenaan