Jawel jong!Ik zou wel willen maar met mijne 1m74 ben ik ni echt ne boom van ne vent![]()
Just wa kort afgezaagd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel jong!Ik zou wel willen maar met mijne 1m74 ben ik ni echt ne boom van ne vent![]()
feels nice, reward for efforts over de laatste maanden (alé vermoed ik é want was er zelf niet bij, enkel coach en management)

Congrats!Geen opslag gevraagd maar toch gekregen. Blijkbaar moet dat voor IT management komen en mijn coach had een verdediging klaar.
Twas mijn beurt en direct goed (unaniem), no defense neededfeels nice, reward for efforts over de laatste maanden (alé vermoed ik é want was er zelf niet bij, enkel coach en management)
Zal in maart in voege treden, alle duwtjes in de rug zijn welkom
Heb mn coach uitvoerig bedankt, niet zien aankomen![]()
How how ik herinner mij dat jij 1m73 was naar eigen zeggen, aka dé perfecte lengte. Nu blijk je toch zo'n lange slungel te zijnIk zou wel willen maar met mijne 1m74 ben ik ni echt ne boom van ne vent![]()
.How how ik herinner mij dat jij 1m73 was naar eigen zeggen, aka dé perfecte lengte. Nu blijk je toch zo'n lange slungel te zijn.

Dan is t goed.Het is eigenlijk 1m73.5 en soms rond ik naar boven af om me beter te voelen![]()
Troost u , mijne buikomtrek rondt zichzelf ook naar boven af.Het is eigenlijk 1m73.5 en soms rond ik naar boven af om me beter te voelen![]()
Ongevraagde beloningen zijn de beste!Geen opslag gevraagd maar toch gekregen. Blijkbaar moet dat voor IT management komen en mijn coach had een verdediging klaar.
Twas mijn beurt en direct goed (unaniem), no defense neededfeels nice, reward for efforts over de laatste maanden (alé vermoed ik é want was er zelf niet bij, enkel coach en management)
Zal in maart in voege treden, alle duwtjes in de rug zijn welkom
Heb mn coach uitvoerig bedankt, niet zien aankomen![]()

Man, dat moment was gewoonweg zalig. Ik stond dan op een plein hier in Roeselare, iedereen in volle tenue, vol spanning en al gedacht dat het spel gespeeld was. Plots deze vlugge actie. Bam! een bierdouche dat niet normaal was! En ik was mijn stem kwijt van vreugde, haha xD
edit blijft toch godver een zalige goal. de beste van het WK.
En der gekomen omdat Japanners zo een fier volk zijn dat ze echt tot de laatste minuut bleven aanvallen. Fierheid enzo![]()
![]()
Hebben ze op Ali express ook..zijn de zelfde.Wie goedkope Oral B tandenborsteltjes zoekt:
bol.com | 4 Opzetborstels voor Oral-B ®
of
bol.com | Universele Opzetborstels - 8 stuks
Zijn wel namaak, maar ik vind ze even goed.
Voor 1/5de van de prijs die je normaal betaalt.
De daglengte bedraagt vandaag 8u57min.
Dat wil zeggen dat we vandaag dus al één uur langer dag hebben dan op 21 december.
Prive accountwww.instagram.com
Aah waarom, maken die da ook altijd prive stomme meme accountsPrive account