Je glimlach van vandaag

Heb hem per ongeluk genegeerd... hoe moet ik hem nu onnegeren? :unsure:

*edit* gevonden bij mn eigen profiel, ben da ni gewoon om mensen te ignoren :p

Laatst bewerkt:
Doet me eraan denken dat hier nog geen ignore functie is
unsure.gif
Jawel hoor, die werkt trouwens goed.

2 weken geleden door intense plotse rugpijn moeten stoppen toen ik m'n 10km wilde lopen. Goed gerust en rustig opgebouwd en vandaag heb ik ze dan redelijk goed gelopen.

In Lede heeft er ene blauwe flikkerende kerstverlichting in zijn voortuin gehangen, net achter een flauwe bocht. Iedereen met een glas teveel op krijgt daar een halve hartverzakking :LOL:

Van deze mooie dag nog eens geprofiteerd om naar de zee te rijden en enkele uren goed uit te waaien. Heerlijk om te doen want niet te koud en ook niet te druk. Ook niks oponthoud gehad onderweg.

Op de terugweg nog eens langs De Dolle Brouwers gepasseerd om een voorraad bier in te slaan. Kwestie van genoeg deftig bier in huis te hebben tegen de volgende echte lockdown :unsure:.

Ideaal, dan kan ik de wekker al 3 seconden vroeger zetten.
#pietje_precies_mode_aan

Dat is helemaal fout.
Je mag je wekker morgenvroeg 27 seconden later zetten. Want de zonsopgang is morgen 27 s later dan vandaag
De zonsondergang is morgen 30 seconden later, en dus neemt de totale daglengte met 3 seconden toe

De 'donkerste ochtend' is 31 december (dan mag je in totaal nog eens 2 minuten later opstaan dan morgen). Maar op 31 december is de zonsondergang al bijna 7 minuten later dan vandaag.

Geslaagd voor schriftelijk gedeelte voor burgerfunctie bij de politie! Bam, weer een stap dichter bij weg gaan van mijn kutwerk.

Argentijnse gerijpte steak, gebakken naar mijn goesting: bleu en botermals. Daarbij spruiten met gerookt spek en een toets kaneel. En dan een glaasje rode wijn. Jongens toch ...

Terug
Bovenaan