Vega
Well-known member
Goede manier om geen complimenten meer te krijgen als je wanneer je iets goed doet en een compliment krijgt meteen zou vragen om een loonsverhoging."Een compliment kan ik nie tussen mijnen boterham leggen he"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede manier om geen complimenten meer te krijgen als je wanneer je iets goed doet en een compliment krijgt meteen zou vragen om een loonsverhoging."Een compliment kan ik nie tussen mijnen boterham leggen he"

).
Dit is een kleine functie, maar echt onmisbaar voor dagdagelijks kantoorwerk. Hoe kan het toch dat ik tot pakweg een jaar eerder hier nog nooit van gehoord had? Dit heeft me al echt een hoop tijdswinst opgeleverd. Meer dan elke cursus timemanagement zou kunnen doen zelfs. Ik heb het sindsdien aan enkele collega's laten zien en die zijn er ook enthousiast over.Haha echt dit hoor. Elke keer als ik dat even aan een collega laat weten, horen ze het in Keulen donderen,Ik weet niet of het dit topic was of ergens anders, maar nogmaals bedankt aan de user op dit forum die een tijd geleden wees op de toetsencombinatie windows+v.Dit is een kleine functie, maar echt onmisbaar voor dagdagelijks kantoorwerk. Hoe kan het toch dat ik tot pakweg een jaar eerder hier nog nooit van gehoord had? Dit heeft me al echt een hoop tijdswinst opgeleverd. Meer dan elke cursus timemanagement zou kunnen doen zelfs. Ik heb het sindsdien aan enkele collega's laten zien en die zijn er ook enthousiast over.
Je kan niet alles weten, maar toch een gemak.Haha echt dit hoor. Elke keer als ik dat even aan een collega laat weten, horen ze het in Keulen donderen,Je kan niet alles weten, maar toch een gemak.
Autohotkey. Nog zoiets dat erg makkelijk aan te leren is en me een hoop tijdwinst geeft.

Wij hebben sinds kort "sound proofing" aan de plafonds van onze bureaus, dat helpt echt gigantisch veel.Zitten in een open officeen een paar collega's van een andere afdeling zitten vandaag bij ons omdat op hun vaste plek alle plaatsen volzet zijn. Die zijn met zes en houden geen seconde hunnen teut.
En mijn headset is aan het opladen.![]()
Collega's die overschot van het offerfeest meebrengen. Nom nom.
Dan nog iemand die een rijsttaart heeft meegebracht. Moet mezelf inhouden om die niet alleen op te eten.

Hier valt het op dat vlak echt goed meeHeb de voorbije jaren ook regelmatig wat gebakjes, msemmen, andere zoetigheiden, ... gekregen van gelovige vrienden. Heb toch altijd het gevoel dat ik instant diabeet wordt nadat ik zo'n paar dinges eet.![]()
Zelf aanwezig geweest daar en kan dat alleen maar bevestigen. Strakke aansturing & coördinatieEen analyse gezien van de afhandeling van de ontploffing in Hoboken. >300 ambtenaren + een 100 medische hulpverleners hebben daaraan gewerkt. 6min na de ontploffing stond de eerste ambtenaar er al. Dat lijkt me professioneel aangepakt.

Heb je een verklaring waarom er nog geen oorzaak gevonden is? Ik vind dat raar. Zoveel verschillende manieren lijken me er niet te zijn om een huis op te blazen.Zelf aanwezig geweest daar en kan dat alleen maar bevestigen. Strakke aansturing & coördinatie![]()
Zelf aanwezig geweest daar en kan dat alleen maar bevestigen. Strakke aansturing & coördinatie![]()
Goh, je mag niet onderschatten hoe een grote interventie dit was.Ik vraag mij af waarom zoveel hulpverleningsvolk werkelijk nodig was. Ik woon er op 500 meter vandaan en ben er een paar keer gaan kijken ('s morgens tevens wakker geworden van de explosie). Het was al snel duidelijk dat er maar 4 of ev. 5 vermisten waren. Verder moesten de brokstukken traagjesaan stukje per stukje afgebroken worden. De overkill aan hulpverleners was mij niet helemaal duidelijk; op elke hoek van de straat ter hoogte van de perimeter stond een jonge politieagent. Zwaantjes rondrijden in de buurt. Rode kruis zag ik ook in de omliggende straten (ter ondersteuning van de eerstelijns hulp die vlak bij de plaats van de explosie ook al in overtallig aanwezig was), maar ik vroeg me oprecht af wat die hun taak was. Ik zag ze dan ook water uitdelen (terwijl het helemaal niet warm ofzo was). De koning die afkwam... Doet men dit alles als oefening ofzo, om te zien hoe dan al die diensten samenwerken?
Laat gerust weten als je vragen hebt!
Eigenlijk niet ideaal voor de test maar het is wat het is. Ik heb 24 / 32 gehaald maar ik ben ook maar tot vraag 24 geraakt dus het was eerder 24/24 en dan was de 'tijd op' (je hebt maar 15 minuten in totaal) Vanaf vraag 25 wordt het moeilijker. Ik wist de correcte analyse nog wel neer te pennen maar de tijd was op. Jammer.
). Nog sneller werken om iets perse af te krijgen is naar mijn mening een slecht idee. Dan geef je een GO terwijl je fouten maakt en dat is ook niet goed.