Je werkglimlach van de dag!

De deuren van onze individuele kantoorruimtes gaan open met een badge. Blijkbaar is er een probleem met mijn deur (de poetsvrouw merkte het eergisterenavond op), waardoor die om de één of andere reden niet meer open gaat. Dat zal pas eind volgende week gemaakt kunnen worden (en ik moet dan ook een nieuwe badge krijgen), waardoor het dus gewoon anderhalf weekje rustig thuiswerken wordt. :oi22:

Er gaat toch niets boven een deur waar je nog een 'fysieke' sleutel in kan steken.
Ik heb regelmatig voor dat mijn bureau zich via het magnetisch slot langs binnen afsluit terwijl ik er in zit en ik de deur moet openen via de noodknop, altijd een redelijke wtf. Chance dat mijn ramen uitgeven op een plat dak want ik vertrouw die sloten voor geen haar.

Ik heb regelmatig voor dat mijn bureau zich via het magnetisch slot langs binnen afsluit terwijl ik er in zit en ik de deur moet openen via de noodknop, altijd een redelijke wtf. Chance dat mijn ramen uitgeven op een plat dak want ik vertrouw die sloten voor geen haar.

Langs binnen kun je die deur wel openen, maar langs buiten niet meer.
Gelukkig, want ik zit op de 3e verdieping, met dan nog eens een tralies met scherpe punten rond het gebouw. 😬

Onze nieuwe CEO had heel het management team een boek gegeven om te lezen over teamwork.
"The Five Dysfunctions of a Team: A Leadership Fable"

Op een vlucht van en naar Copenhagen volledig uitgelezen, voor iedereen die manager is van een team echt wel een aanrader vind ik.

Bij ons op het werk zijn ze eindelijk wat meer werk aan het maken van controle artsen te sturen naar mensen waarvan ge weet dat ze niet ziek zijn.

Kleine glimlach. Een bericht via Teams dat de volgende voorvertoning gaf:
"Hi Eland. We just have the weekly anal..."

Ik krijg nog altijd berichtjes op LinkedIn van recruiters voor customer service omdat ik ooit eens als customer service gewerkt heb, en vandaag kreeg ik er eentje om 40h customer service met Engels en Duits te doen, inclusief zaterdag/zondag, voor 6,39$ per uur. Haha, wtf gast, hoe schaamteloos zijt ge dan niet als ge zoiets aanbiedt :rofl:

Ik krijg nog altijd berichtjes op LinkedIn van recruiters voor customer service omdat ik ooit eens als customer service gewerkt heb, en vandaag kreeg ik er eentje om 40h customer service met Engels en Duits te doen, inclusief zaterdag/zondag, voor 6,39$ per uur. Haha, wtf gast, hoe schaamteloos zijt ge dan niet als ge zoiets aanbiedt :rofl:

Ne nee hebt ge... :lol:

beter dan 6,39 zloty :oi22:

Ne nee hebt ge... :laugh:

Ik heb ze toch een iets uitgebreidere nee dan gewoonlijk gegeven, inclusief een name en shame public post op LinkedIn waarin ik dat bedrijf tag en hun erop aangesproken heb, omdat ze in hun "About" sectie aangeven dat hun grootste strength hun werknemers zijn en dan ze alles doen om als een grote familie door het leven te gaan op de werkvloer :laugh:

Laatste werkdag voor mijn verlof in gaat en ik heb het gevoel dat ik vandaag mooi kan afronden met duidelijke instructies naar iedereen van mijn team. Geen onvoorziene shit. De Duvels staan al koud.

Midden september begin ik bij een nieuwe WG in dezelfde sector, niet langer als agent, maar op het bureau om van daar alles in goede banen te leiden. Meer loon, superdicht bij huis (2 km) en meer variatie. Bye bye files en weekendwerk. You will not be missed.

Ik heb in een face-to-face gesprek met een klant (die onterecht aan het klagen was en zijn zin niet kreeg) de eer gehad om de eerste keer in mijn loopbaan een “Weet je wel wie ik ben??” te krijgen.

Toen ik droogweg “Nee, ik weet niet wie u bent.” antwoordde stond hij daar met zijn mond vol tanden, om dan terug af te wijken naar zijn origineel geklaag.

Ik heb in een face-to-face gesprek met een klant (die onterecht aan het klagen was en zijn zin niet kreeg) de eer gehad om de eerste keer in mijn loopbaan een “Weet je wel wie ik ben??” te krijgen.

Toen ik droogweg “Nee, ik weet niet wie u bent.” antwoordde stond hij daar met zijn mond vol tanden, om dan terug af te wijken naar zijn origineel geklaag.
Toch heerlijk om zo'n selfentitled mensen op hun plaats te zetten.

Of: "Geen idee. Zit je ook op facebook?"

Terug
Bovenaan