Je werkglimlach van de dag!

Ik heb in een face-to-face gesprek met een klant (die onterecht aan het klagen was en zijn zin niet kreeg) de eer gehad om de eerste keer in mijn loopbaan een “Weet je wel wie ik ben??” te krijgen.

Toen ik droogweg “Nee, ik weet niet wie u bent.” antwoordde stond hij daar met zijn mond vol tanden, om dan terug af te wijken naar zijn origineel geklaag.
Doet me denken aan deze klassieker:

Toch heerlijk om zo'n selfentitled mensen op hun plaats te zetten.

Toen ik lang geleden op de lokale atletiek wedstrijd aan de inkom ticketjes stond te verkopen, was het ook altijd prijs. De truuc was om met een sportoutfit langs de bezoekersinkom te komen om de 5 euro niet te moeten betalen. Ipv langs de atleten ingang 20m verder te gaan...

Dus ik telkens, "Nee, iedereen die hier passeert betaalt. Atleten die deelnemen kunnen via de atleten ingang, daar, 20m verder. Als atleet zal die 20m wel lukken". Daar werd effectief gecheckt of je wel op de atleten lijst stond.

Nooit gesnapt dat mensen foefelen voor 5 euro. Terwijl dat voor een kleine club dus wel de melkkoeien van het jaar zijn om die paar duizend euro's binnen te halen met een wedstrijd die 100% op vrijwilligers draait.

Anyway, daar was het ook telken "ik ben wel A B C". "Ja, sorry, ken ik niet. En als ik je zou kennen is het nog altijd 5 euro". De gezichten waren telkens hilarisch.

Update uit collectief ontslag land.

Ik had ouderschapsverlof aangevraagd in juli/augustus en er is aankondiging intentie collectief ontslag geweest paar dagen voor dat inging. Ik heb geprobeerd om ouderschapsverlof te annuleren aangezien we zo goed als niet meer moeten werken anyway. Onze genius HR heeft gewoon die annulatie goedgekeurd (I still wonder why...).

Mijn annulatie van ouderschapsverlof is finaal retro-actief goedgekeurd bij RVA. Ik ben juli en augustus volledig betaald geweest en zo goed als niks gewerkt (behalve hier en daar een email beantwoorden) en RVA heeft ouderschapsverlof geannuleerd voor het gestart was dus ik ben de tijd niet kwijt voor later in de toekomst :laugh:

Toen ik lang geleden op de lokale atletiek wedstrijd aan de inkom ticketjes stond te verkopen, was het ook altijd prijs. De truuc was om met een sportoutfit langs de bezoekersinkom te komen om de 5 euro niet te moeten betalen. Ipv langs de atleten ingang 20m verder te gaan...

Dus ik telkens, "Nee, iedereen die hier passeert betaalt. Atleten die deelnemen kunnen via de atleten ingang, daar, 20m verder. Als atleet zal die 20m wel lukken". Daar werd effectief gecheckt of je wel op de atleten lijst stond.

Nooit gesnapt dat mensen foefelen voor 5 euro. Terwijl dat voor een kleine club dus wel de melkkoeien van het jaar zijn om die paar duizend euro's binnen te halen met een wedstrijd die 100% op vrijwilligers draait.

Anyway, daar was het ook telken "ik ben wel A B C". "Ja, sorry, ken ik niet. En als ik je zou kennen is het nog altijd 5 euro". De gezichten waren telkens hilarisch.
Ik heb zo Ronald Desruelles eens van zijn oren zien maken op een meeting om binnen te geraken (vlak na zijn pensioen), gij weet zeker niet wie ik ben???!!

Ik heb zo Ronald Desruelles eens van zijn oren zien maken op een meeting om binnen te geraken (vlak na zijn pensioen), gij weet zeker niet wie ik ben???!!

Ik ooit Tom Compernolle aan de inkom "Ik ben wel Tom Compernolle" (die had ik wel herkend). "Het is 5 euro voor Tom Compernolle". Die hij mooi met de glimlach betaalde uiteindelijk.

Als deftige (prof) atleet zou je toch moeten weten dat die 5 euro wel degelijk een verschil maakt of een club kan overleven of niet...

Een van mijn kameraden werkte zo voor een bouwbedrijf, pakweg "Poiré".
De groten baas deed is werfbezoek toen hij wekelijkse meeting had, dus die sloot aan.
Ze beginnen de meeting en overlopen de aanwezigen voor het verslag.

"en u bent?"
"schrijf maar Poiré"
"Ja maar wie van bedrijf Poiré"
"Meneer Poiré"

Het gezelschap kon er is goed mee lachen en de jongedame die het verslag moest maken zat er maar rood bij.

Nieuwe koffiemachines op het werk... En de koffie smaakt GOED.

Wat een verschil met de vorige, die was niet te drinken. En toch jarenlang mijn kopje gaan halen. :lol:

Nieuwe koffiemachines op het werk... En de koffie smaakt GOED.

Wat een verschil met de vorige, die was niet te drinken. En toch jarenlang mijn kopje gaan halen. :laugh:
Wij hebben helaas brakke, stinkende koffie op het werk. Dus ik drink thuis een aantal dubbele espresso's voor ik vertrek en drink voor de rest van de dag bruiswater van de drinkfontein.

Wij hebben helaas brakke, stinkende koffie op het werk. Dus ik drink thuis een aantal dubbele espresso's voor ik vertrek en drink voor de rest van de dag bruiswater van de drinkfontein.
Bruiswater aan een drinkfontein???
Tijd om te gaan klagen bij mijn bedrijf dat wij van dat flets pauper water moeten drinken.

Hebben wij ook. Water op commando gekoeld, bruisend, kamertemp. Very noice!
Yes, is bij ons ook. Enkel die gasfles voor bruisend water vergeten ze dikwijls te vervangen.
Dan krijg je zo van dat “plat” water met een vies smaakje. :unsure:

bij ons ook, smaakjes, bruisend, koud of plat.. de toekomst!
Tot ze een netwerkissue hadden bij de leverancier en da spel 2 dagen niet werkte.. want mijne waterfontein moet verbinding maken met de server WaaS

We hadden het over Duvel, zei ik dat ik een paar weken geleden een nieuwsbrief had gekregen van de webshop met wel iet enorm lelijks en marginaal, een huisnummer waar Duvel op staat om op uwe voorgevel te plakken.

Heeft een collega dat natuurlijk op zijn voorgevel hangen :)

Terug
Bovenaan