Je werkglimlach van de dag!

Er is dus iemand op een bureau bij acerta die de verwerking van die gegevens doet, een loon van 47 cent op zijn scherm ziet verschijnen en denkt: Fuck it, send 🤣
Mijn loonsadministratie klopt nooit. Altijd veel te weinig gestort krijgen (grootteorde van 125€/mnd), en er dan altijd zelf achter moeten zitten. 1x een storting gekregen van 9659€, en binnen het half uur had ik telefoon dat het een vergissing was.

Soms denk ik echt dat die op dat sociaal secretariaat gemaakt zijn van de restproducten van kopvlees.

Echt dat thuiswerken heb ik zo gemist. Gewoon in mijn training gaan werken opt gemakt zonder gekakel van die vrouwen. Wat een luxe

Nieuwe leiding die heeft toegezegd dat ik mijn bureau mag verhuizen t scheelt geen tien meter maar het uitzicht is aanzienlijk beter, ruimte is redelijk wat groter en ge hebt quasi de hele dag zon als ge wilt :love: .

Uitslag van de testen: geslaagd om te promoveren naar volgend niveau.
Wel eerst mijn ontslag geven zodat ze mij kunnen opnieuw aannemen in die hogere functie omdat ik niet genoeg anciënniteit heb voor interne promotie en dus technisch gezien geld als externe new-hire

11% en volgende maand salary review op nationaal niveau en in de loop van maart of april ten laatste loonschaalverhoging dankzij een promotie met terugwerkende kracht per 1 januari. Indien het allemaal doorgaat: katsjing.

Het kan ook dat ze me gewoon een pluim geven.

Werkglimlach van mijn vrouw:

Gisteren was het oudercontact. Een ouderkoppel komt binnen voor een gesprek en de vader begint ongegeneerd commentaar te geven dat een jonge collega van m'n vrouw "in haar kanten slip" rondloopt (natuurlijk met kleren aan, maar blijkbaar was er ooit een randje beetje zichtbaar).

Moeder is gegeneerd, maar zegt er niets op tijdens het gesprek, mijn vrouw en haar collega negeren het. De volgende dag krijgt de directrice een verontschuldiging van de vader zelf. OK, da's al iets.

net voor de middag komt de zoon naar mijn vrouw en zegt op een volwassen manire: "tjah, ik had het nog gezegd dat hij niet moets meekomen, maar hij wou niet luisteren, hé". Duidelijk dat daar gisteren/deze ochtend ruzie was geweest tussen de ouders :D

Van die junior ontwikkelaars die zelf aanpassingen doen aan vertalingen in plaats van gewoon wat er al staat te copy pasten.
Bijgevolg is een haardtoelage ineens een haartoeslag geworden en daarna allocation capillaire in het Frans. Ik kom niet meer bij :laugh:

en ik heb ⊞ Win+V ontdekt. Wat een productiviteitswonder weer.
dis-belief-surprised.gif

Dankzij uw post een zalige ontdekking gedaan. Mijn kantoorleven zal nooit meer hetzelfde zijn. :love:

Mailtje gekregen dat het werk mij een communicatiebudget voorziet dmv een voordelig abo en ik een (klein) stukje terugkrijg bij het aankopen van mijn volgende iPhone. Spaart me toch weer 20 euro per maand uit. Woop

Dat ze mij intern willen opleiden tot Cloud Infrastructure Engineer zodat ik dan meteen in dat veld kan gaan werken ipv nog een paar jaar aan te modderen als Support of Jr. SysAdmin

Mailtje gekregen dat het werk mij een communicatiebudget voorziet dmv een voordelig abo en ik een (klein) stukje terugkrijg bij het aankopen van mijn volgende iPhone. Spaart me toch weer 20 euro per maand uit. Woop
On a roll :clap:.

We halen veel af, maar dode varkens is voor een andere firma.

Bonjour,
J'ai un cochon mort, ce jour.
Pouvez vous vous en charger pour l'enlèvement ?
Je le placerais dans la rampe de garage.

Ik volg de halfjaarlijkse digitale live toespraak van de CEO. Er is een mentimeter opgezet waarin we feedback kunnen geven.

Vraag 1: "Op welke verwezelijking van afgelopen jaar zijn jullie trots?"
Antwoorden bevatten o.a.: "We kuisen veel rommel van andere teams op" en "De saneringsronde van 2022". :laugh:

Terug
Bovenaan