Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Omdat Jeroom vroeger in de Cardoen vestiging te Wilrijk werkte. Hij was er wreed content en deed er veel overuren zonder problemen. Dat wreekte zich na een tijd waardoor hij oververmoeid werd. Door die oververmoeidheid was hij erg onoplettend geworden, liep hij achter een vrachtwagen die er auto's aan het lossen was en bijgevolg werd hij aangereden door een Smart Crossblade dat van de vrachtwagen werd gereden. Hij had geen breuken of dergelijke maar wel een goeie hersenschudding want tijdens het vallen raakte hij met zijn hoofd de trekhaak van een Renault Twingo (oorspronkelijk model). Na de revalidatie zag hij plotsklaps het licht en kreeg hij de geniale ingeving dat zijn doel het maken van cartoons was. En zo geschiedde.Waarom heet dit topic eigenlijk "Cardoens". #dtv![]()

Ik had het toch niet specifiek aan jou gevraagd?Nee, wtf weet ik nu waarom dat zo is?![]()

Exact weet ik het niet meer, maar t’is wat hidden promo voor Cardoen, en als mensen via Google zoeken hier terechtkomen… dan kunnen die meesterwerk van Jeroom bewonderen en dan is die nieuwe auto niet meer nodig.
Meanwhile... :
Geef toe: mijn uitleg was nu toch veel leuker
.Maar nu weet ik nog altijd niet waaromGeef toe: mijn uitleg was nu toch veel leuker.

Laat het los. Laat het gaan. In zwam hebben je vragen geen nood aan een antwoord. En dan nu terug Jeroom.Maar nu weet ik nog altijd niet waarom![]()
Trekt op nietsMeanwhile... :
![]()
Milk Inc. voegt extra concert in Sportpaleis toe... op zondagmiddag: “Zo heb je de volgende dag geen kater”
Er komt een zevende concert van Milk Inc. in het Sportpaleis in Antwerpen. Gezien de grote vraag naar tickets is dat geen verrassing, maar de extra show wordt ingelast op zondagnamiddag 3 november om 15 uur. “In het buitenland is dat een nieuwe trend en Regi wil inspelen op deze nieuwe...www.hln.be
cardoens <> cartoons?Maar nu weet ik nog altijd niet waarom![]()
Omdat het hier zwam is. De plaats voor absurde humoor.Ja, I figured.
But why?