Tinufiel Well-known member 28 mei 2025 #301 Elke molecule in mijn lijf moet zich tegenhouden om hier gene "well actually" op te geven.
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 25 augustus 2025 #306 Volgens mij is er een einde gekomen aan de Jeroom Cartoons bij Humo . Daar gaat mijn wekelijkse taak op woensdag
Volgens mij is er een einde gekomen aan de Jeroom Cartoons bij Humo . Daar gaat mijn wekelijkse taak op woensdag
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 25 augustus 2025 #308 Général Zantas zei: Misschien gewoon zomervakantie voor Jeroom? Klik om te vergroten... Zolang? Hij is geen leerkracht he
Général Zantas zei: Misschien gewoon zomervakantie voor Jeroom? Klik om te vergroten... Zolang? Hij is geen leerkracht he
Général Zantas Well-known member 12 september 2025 #310 Wilcao zei: Zolang? Hij is geen leerkracht he Klik om te vergroten... Issem al terug?
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 13 september 2025 #312 Général Zantas zei: Issem al terug? Klik om te vergroten... Ik denk dat het gedaan is