Jouw 5 favoriete games ooit?

Hebben jullie Crytek's "Hunt Showdown" al eens geprobeerd? Waarschijnlijk hun beste game sinds de originele Crysis.
Een western themed horror fps waar het stealth aspect van de originele Crysis en iets meer "ouderwetse" gunplay huishouden. Ik eindig na bijna 300u nog steeds sommige games met bibberende handjes. Game word relatief goed onderhouden en playerbase blijft mooi uitbreiden, aanrader!
Multiplayer only wel, deze trailer is pure lore voor de fans en de nieuwe boss.

Laatst bewerkt:
Ik game nog niet zo heel lang dus allemaal vrij recente games :tongue: in willekeurige volgorde

Fallout New Vegas
The Secret World
The Witcher 1
Europa Universalis IV
Alien: Isolation
Je gamet nog niet zo lang maar wel de eerste Witcher vermelden? Die is toch al meer dan 10 jaar oud?

Je gamet nog niet zo lang maar wel de eerste Witcher vermelden? Die is toch al meer dan 10 jaar oud?
Dat is zowat de periode toen ik meer games begon te spelen, idd. In 'Guess that game' zie ik veel games van 20+ jaar oud langskomen, daarmee vergeleken is 2009 vrij recent toch :tongue:

Hebben jullie Crytek's "Hunt Showdown" al eens geprobeerd? Waarschijnlijk hun beste game sinds de originele Crysis.
Een western themed horror fps waar het stealth aspect van de originele Crysis en iets meer "ouderwetse" gunplay huishouden. Ik eindig na bijna 300u nog steeds sommige games met bibberende handjes. Game word relatief goed onderhouden en playerbase blijft mooi uitbreiden, aanrader!
Multiplayer only wel, deze trailer is pure lore voor de fans en de nieuwe boss.

Ik heb het ook staan maar ik heb volk nodig om mee te spelen... Het is nu wss ondertussen wel bijna een jaar geleden dat ik het heb gespeeld maar er zijn idd maar weinig games die zo spannend zijn als deze. Ik heb voorlopig wel nog maar 16 uur maar toch al paar keer bounties kunnen binnenbrengen en een paar online spelers kunnen afknallen. Stressfactor is wel gigantisch in dit spel.

Ik heb het ook staan maar ik heb volk nodig om mee te spelen...
Als je een mic en discord hebt voeg mij gerust toe via steam. Game is momenteel midweg een evenement met de nieuwe boss en ondertussen is er ook een custom ammo update geweest(poison, fire, bleed etc). Ook al heel wat kleinere updates en qol verfijningen gebeurd. Volgende update zal ook nieuwe matchmaking naar voor brengen gezien de playerbase traag maar zeker constant blijft groeien. Iets waar ik in het begin toch voor vreesde gezien de setting van het spel.

Als je een mic en discord hebt voeg mij gerust toe via steam. Game is momenteel midweg een evenement met de nieuwe boss en ondertussen is er ook een custom ammo update geweest(poison, fire, bleed etc). Ook al heel wat kleinere updates en qol verfijningen gebeurd. Volgende update zal ook nieuwe matchmaking naar voor brengen gezien de playerbase traag maar zeker constant blijft groeien. Iets waar ik in het begin toch voor vreesde gezien de setting van het spel.

Bij deze toegevoegd. Naam is Copycat

1) World of Warcraft: Met een enorme voorsprong op alle andere games uit mijn lijst. Ik ben beginnen spelen net voor de release van TBC en ben gestopt na Legion. Game op zich was al memorabel, maar vooral toen ik actief ben beginnen raider binnen een guild is het compleet ontploft. Het is de eerste en enige keer dat ik echt veel tijd en energie heb willen steken in een game om echt beter te worden. Die voldoening bij de eerste kill van raid bosses... Ik heb het geluk gehad deel uit te maken van 2 geweldige guilds met wie we IRL meets hebben georganiseerd in Manchester, geweldige tijden.

2) SSX 3: Kapot gespeeld op PS2. De absurde tricks, soundtrack, geweldige graphics, gewoon perfect.

3) GTA Vice City: Voor mij nog altijd de beste uit de hele reeks. Alleen al voor de soundtrack 😍.

4) Pro Evolution Soccer 4: Toen PES FIFA nog compleet belachelijk maakte op het gebied van gameplay in een voetbal game. De Master league, tot 4u ‘s nachts spelen met maten, het geweldige voetbal dat je op de mat kon toveren...

5) Call of Duty (de eerste op PC): Search & Destroy op Harbor, enough said.

1. Runescape
2. Call of Duty : Black Ops
3. The Binding of Isaac
4. Donkey Kong Country
5. Yoshi’s Story

4 en 5 waren mijn eerste games die ik uitgespeeld heb als kind. De buurvrouw had een SNES, wij hadden een N64.

Runescape had in de glory jaren een fantastische pvp. Dat dag in dag uit doen was fantastisch. Af en toe speel ik nog, nostalgie.

Verschillende call of duties gespeeld, begonnen bij modern warfare 2 en volgens mij daar het meest op gespeeld. Maar black ops blijft speciaal, is op de 1 of andere manier meer gelinkt aan mijn studententijd.

The binding of isaac is dat spel dat ik meeeneem als ik ooit naar dat eiland moet waar je maar 1 game mag meenemen.

Laatst bewerkt:
Ik heb link altijd games aan periode's aan mijn leven, als ik door mijn trophies blader ( op ps ) kan ik zo goede herinneringen weer tot leven brengen idem met slechte periodes.

vb met tekken 5 veel in GM eeklo gespeeld aan den toog en was daar toch vrij goed in.
Een slechter vb van batman arkham knight ps4 heb ik een slecht gevoel was met die game bezig, toen ik telefoon kreeg dat mijn moeder gestorven was.
Ben dan in een gat gevallen en heel veel games gespeeld waar ik amper een herinnering aan heb.

1) Super Mario World (mijn eerste openbaring en een tweede zelfs als je het uitgespeeld heb > er is nog(!))
2) Warcraft 3 RoC+ Tft (heb er een goeie paar uren op zitten: 10k ongeveer op battle.net tegen al de anderen)
3) Street Fighter III The Next Generation (ook een goei paar uren: met arcade joysticks = beste fighting game ooit voor mij)
4) Counter Strike & Half Life (you know the drill ;), voor de veteranen onder ons)
5) Zelda Breath Of The Wild (de console seller, voor mij dan toch :p)
6) Hollow Knight (haalt het onderste en het bovenste uit je kan)
7) Zelda The Wind Waker (magische setting)
8) Zelda Link's awakening (my first love for zelda)
9) Zelda Four Swords (my second love for zelda)
10) Splatoon 2 (ik heb 500+ uur erop zitten zegt genoeg zeker, ik ben ermee gestopt omdat het te verslavend wordt en maar goed ook)

Heb er 5 meer, who cares :p???

Laatst bewerkt:
In willekeurige volgorde (en tbh 5 is veel te weinig :biglaugh:)

1) Little big adventure
2) C&C Red Alert
3) Warcraft 2
4) Larry 7
5) Final Fantasy 8
6) Half Life 2
7) The Witcher 3
8) Fallout 1
9) Fallout Las Vegas
10) Mass Effect 2

In willekeurige volgorde (en tbh 5 is veel te weinig :biglaugh:)

1) Little big adventure
2) C&C Red Alert
3) Warcraft 2
4) Larry 7
5) Final Fantasy 8
6) Half Life 2
7) The Witcher 3
8) Fallout 1
9) Fallout Las Vegas
10) Mass Effect 2
Op Larry (snoeper) en FF na zouden wij HEEL goed overeenkomen :thumb:.
Waarom Fallout 1 ipv 2 trouwens? Ik vind 2 op elk vlak superieur.

Ik zou zelfs geen top 100 kunnen maken na net geen 30 jaar gamen maar wil het wel eens proberen :unsure:

Hoe begin je daar nu aan?
Elke uitgegeven spel per jaartal overlopen? En dan eerst een grote lijst maken van alles wat je al effectief gespeeld hebt in je leven?

Laatst bewerkt:
Op Larry (snoeper) en FF na zouden wij HEEL goed overeenkomen :thumb:.
Waarom Fallout 1 ipv 2 trouwens? Ik vind 2 op elk vlak superieur.

Jah Larry was hilarisch tot en met nummer 7.
Fallout 1 gekocht toen hij net uitkwam. Dat was toen al een openbaring en Fallout 2 was er ook nog niet. Dus desondanks nummer 2 beter is, was fallout 1 vernieuwender en ongezien. (tenzij je Wasteland 1 wil vergelijken met Fallout)

Ik zou zelfs geen top 100 kunnen maken na net geen 30 jaar gamen maar wil het wel eens proberen :unsure:

Elke uitgegeven spel per jaartal overlopen? En dan eerst een grote lijst maken van alles wat je al effectief gespeeld hebt in je leven?
Komt vanaf normaal niet? Als gamer heb je toch zo van die games waar je instant nostalgisch van wordt als je eraan denkt?

Impact en speeltijd delen door het aantal levensgebeurtenissen dat ge opzij hebt geschoven voor spelplezier :unsure:

1) Red dead redemption 2: prachtig verhaal van begin tot eind. Ziet er geweldig uit en ook de shootouts blijven fun
2) The last of us part 2: nooit een game zo onder mijn vel weten kruipen. Grijpt je van begin tot eind bij de nek en elk level blijft zo herspeelbaar omdat je heel creatief kan zijn in hoe je vijanden omlegt
3) The last of us: als 14 jarige ben ik die game op dag van release na mijn examen gaan halen. Ge zag toen al hoe anders dan eender welke survival game dit spel was. Prachtig verhaal ook
4) Assasins creed brotherhood: mijn eerste AC en voor mij nog altijd de beste. Heel dat systeem werkte keigoed en ook het politiek steekspel over Rome was dikke fun.
5) Uncharted 2: beter is die franchise nooit geworden. Ook weer zo een shooter die u blijft boeien.
6) Red dead redemption
7) Grand theft auto V
8) Far cry 3
9) Mortal kombat
10) Fallout 4

Terug
Bovenaan