Op de snelweg op’t linker vak enkele auto’s aan het inhalen aan legale snelheid. Plots achter mij een moto aan hoge snelheid die begint te revven zodra die achter mij hangt. Ik kan nog niet naar rechts en voor mij rijdt nog een auto dus ik kan sowieso niet versnellen, maar omdat die blijft revven, ga ik dan maar uiterst links rijden, zelfs stukje over de lijn zodat hij rechts een brede strook heeft als hij echt per sé sneller wil. Komt hij er inderdaad tussendoor, op 1 wiel

Stukje verder op moment dat de auto voor mij naar rechts gaat en ik die inhaal, vertraagt de moto op het rechtervak terug zodat ik terug naast hem kom.

Ik zag op Waze dat ff verder politie controle was, dus ik doe met m’n hand teken van mss wat kalmer te doen.
Dat bleek niet naar z’n zin, kwam hij terug achter mij hangen, ook weer revven en op 1 wiel vlak achter mij.
Ondertussen kan ik naar rechts, komt hij weer naast mij rijden en ik denk wat moet doorgaan als uitdagen voor straatrace . Gewoon genegeerd en aan constante snelheid verder gereden, waarna hij weer wegstuift.
Beetje verder aan de afrit kom ik hem weer voorbij

.