Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Een kogel die niet afgevuurd is zou ik toch wel mee opletten, kan gevaarlijk zijn. Best is van de politie verwittigen.
Hoe is een kogel gevaarlijk? Ale je kan er mee gooien op iemand zijn hoofd en hij zal het ff wel voelen. Maar een kogel gaat niet plots afgaan in uw hand ze :/

Hoe is een kogel gevaarlijk? Ale je kan er mee gooien op iemand zijn hoofd en hij zal het ff wel voelen. Maar een kogel gaat niet plots afgaan in uw hand ze :/

Omdat je niet juist weet wat voor kogel het is. Sommige van die oude kogels hebben een supergevoelig ontstekingsmechanisme waardoor ze kunnen afgaan van te laten vallen.
Ik heb zulke vast gehad in mijn wapenopleiding.

Nuja deze zal niet meer afgaan, ik had de foro niet goed bekeken, maar het is duidelijk dat deze al afgeschoten geweest is.

Da’s een losse flodder.
Knalt alleen maar bij afvuren, zonder kogel.
Je kan zien of die afgevuurd is aan de onderkant; dan is er in’t midden een klein putje waar de slagpin ingeslagen heeft.
Op jouw foto moeilijker te zien via de zijkant, maar lijkt me wel dat die afgevuurd is. Als het recent is, ruik je nog heel sterk de kruitgeur.

Tenzij je je handen afgedroogd hebt met de verkeerde handdoek van je vrouw :unsure:
Dan is het eerder fluitgeur?

Ik heb 14 jaar in een winkelzaak gewerkt in het midden van de dampoortstraat.
Een paar kapsalons, een paar brasseries, een paar nachtwinkels, paar pita's etc.. een tweedehands kledingzaak, een juwelier en wat electronica.
Drukke verbindingsweg tussen dampoort station en de binnenstad, dus passage genoeg dat wel.

Maar ik heb daar nooit het gevoel gehad dat ik in 1 van de "hipste winkelstraten van gent" werkte... integendeel.

halverwege moeten stoppen met kijken omdat het toch iets te veel emotie opriep.

Zoals iemand in de comments zei: For just a few brief seconds, it was possible to feel their presence and a sense of communication with a generation who were our great, great grandparents, but who we never knew. I found the experience quite moving and thought provoking.

Nu op Radio 1, een doodserieus gesprek met iemand die levensechte -mannelijke- sekspoppen verhuurt. of verkoopt Hij is een Franstalige en die spreek dan nok eens kebroken Nederlands.

Precies In De Gloria.

[Edit]Nu gaat het over een klant die zich maar moeilijk over de geur van zo'n pop kan overzetten. Hij knapt er op af.

En om het helemaal af te maken spelen ze na het gesprek dit lied:

In de metro stond gisteren een advertentie, ik geloof van Gaia, om asieldieren een naam te geven. Ik heb er geen foto van, maar het was een lange lijst met namen die men al had gegeven aan een dier dat binnenkwam.

De gebruikelijke mix van speelse namen ("Kenzo"), klassieke hondennamen ("Fifi"), droge mensennamen om humoristisch te zijn ("Frank"), ...

Maar de allerraarste: Ann.

Ik kan me geen enkel dier inbeelden waar ik de naam Ann niet eng zou vinden.

"Jij bent een mens voor mij, Ann. Wij zijn VRIENDEN, niet waar, Ann."

Brrrr.

In de metro stond gisteren een advertentie, ik geloof van Gaia, om asieldieren een naam te geven. Ik heb er geen foto van, maar het was een lange lijst met namen die men al had gegeven aan een dier dat binnenkwam.

De gebruikelijke mix van speelse namen ("Kenzo"), klassieke hondennamen ("Fifi"), droge mensennamen om humoristisch te zijn ("Frank"), ...

Maar de allerraarste: Ann.

Ik kan me geen enkel dier inbeelden waar ik de naam Ann niet eng zou vinden.

"Jij bent een mens voor mij, Ann. Wij zijn VRIENDEN, niet waar, Ann."

Brrrr.
afkorting voor anaconda: Ann de slang

'I love the way you hiss, my dear An'

Op de snelweg op’t linker vak enkele auto’s aan het inhalen aan legale snelheid. Plots achter mij een moto aan hoge snelheid die begint te revven zodra die achter mij hangt. Ik kan nog niet naar rechts en voor mij rijdt nog een auto dus ik kan sowieso niet versnellen, maar omdat die blijft revven, ga ik dan maar uiterst links rijden, zelfs stukje over de lijn zodat hij rechts een brede strook heeft als hij echt per sé sneller wil. Komt hij er inderdaad tussendoor, op 1 wiel :wtf:
Stukje verder op moment dat de auto voor mij naar rechts gaat en ik die inhaal, vertraagt de moto op het rechtervak terug zodat ik terug naast hem kom. :unsure: Ik zag op Waze dat ff verder politie controle was, dus ik doe met m’n hand teken van mss wat kalmer te doen.
Dat bleek niet naar z’n zin, kwam hij terug achter mij hangen, ook weer revven en op 1 wiel vlak achter mij.
Ondertussen kan ik naar rechts, komt hij weer naast mij rijden en ik denk wat moet doorgaan als uitdagen voor straatrace . Gewoon genegeerd en aan constante snelheid verder gereden, waarna hij weer wegstuift.
Beetje verder aan de afrit kom ik hem weer voorbij 🤷‍♂️.

Op de snelweg op’t linker vak enkele auto’s aan het inhalen aan legale snelheid. Plots achter mij een moto aan hoge snelheid die begint te revven zodra die achter mij hangt. Ik kan nog niet naar rechts en voor mij rijdt nog een auto dus ik kan sowieso niet versnellen, maar omdat die blijft revven, ga ik dan maar uiterst links rijden, zelfs stukje over de lijn zodat hij rechts een brede strook heeft als hij echt per sé sneller wil. Komt hij er inderdaad tussendoor, op 1 wiel :wtf:
Stukje verder op moment dat de auto voor mij naar rechts gaat en ik die inhaal, vertraagt de moto op het rechtervak terug zodat ik terug naast hem kom. :unsure: Ik zag op Waze dat ff verder politie controle was, dus ik doe met m’n hand teken van mss wat kalmer te doen.
Dat bleek niet naar z’n zin, kwam hij terug achter mij hangen, ook weer revven en op 1 wiel vlak achter mij.
Ondertussen kan ik naar rechts, komt hij weer naast mij rijden en ik denk wat moet doorgaan als uitdagen voor straatrace . Gewoon genegeerd en aan constante snelheid verder gereden, waarna hij weer wegstuift.
Het is er de dag voor, hier op Pottelberg hoorde je vanmiddag de ene na de andere die echt aan een rotvaart moesten gaan. Wel heel beleefd dat je mensen nog wil waarschuwen voor controle, die mens had meer baat bij gestopt te worden.

Een moto die wil straatracen met u??
Dan moet u toch al met een ferme bak rijden me dunkt😉

Terug
Bovenaan