Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Artistiek figuur uit Antwerpen stapte vorige week uit het leven, heb er nooit rechtstreeks contact mee gehad, maar gekend qua reputatie en karakter. Reacties op sociale media van zijn vrienden: we hebben het niet zien aankomen & hij uitte die gevoelens niet. Heel die z'n leven was één en al doodsdrang. Pfffff.

Zal wel weer een EU price hike aankomen ook, in de VS hebben ze er weer wat bijgelapt.

Zolang het nog via VPN lukt behoud ik het mijne. 😛
YouTube Music interesseert mij niks.

Bekijk bijlage 24386

Bekijk bijlage 24387
Nochtans, ik neem geen Premium en onderga lijdzaam de massa aan advertenties. Eigenlijk zou mijn opoffering (of wrekkerigheid) en die van de toch nog veel mensen die zeggen ‘stoof premium’ moeten toelaten dat ze voldoende ad rev hebben om niet zo zwaar te moeten verhogen?

Okay dan...
Tja, bij ons kreeg bijna iedereen wel de emergency code om dat ding te openen want meestal zien gasten dat pas laat en is er geen tijd om te wachten. Die codes zijn algemeen wel geweten. Beter om vragen of het in de hotel safe kan.

Let op met te posten van zo zaken, mijn berichten waren hier gewist toen ik dat vorige keer voorstelde.
Veel mensen gebruiken het maar het mag niet benoemd worden.

Volgens mij als ze iedereen zouden beboeten die het doet / gebruikt dan heeft de helft van beyondgaming het vlaggen. Want het mag dus niet.

Okay dan...
Dat werkt ook maar in bepaalde gevallen. De betere kluis versies hebben ook een master sleutel nodig om te openen.

Elke manual zal zeggen dat je uw master code moet aanpassen. Bij installatie is dat ook meestal de eerste stap.

Je moet ook eerst nog in de kamer geraken ook. Maar het is geen toeval dat het 2x hetzelfde merk van kluis is :)

Nochtans, ik neem geen Premium en onderga lijdzaam de massa aan advertenties. Eigenlijk zou mijn opoffering (of wrekkerigheid) en die van de toch nog veel mensen die zeggen ‘stoof premium’ moeten toelaten dat ze voldoende ad rev hebben om niet zo zwaar te moeten verhogen?
ik zit ook constant op de "skip ads" knop te drukken.
hun kosten zullen ook wel stijgen enzo, maar eigenlijk moeten die bedrijven niet zo regelmatig verhogen zoals ze nu doen he.

Danny, waar zat je met je gedachten toen je besliste om een collectie jaguars te hebben maar geen plaats om ze overdekt te stallen en het een goed idee te vinden om ze onder een treurwilg te parkeren.

Laatst bewerkt:
WTF omwile van het krankzinnige toeval:
Aan het wandelen met de hond, ik ben net iets aan het lezen aan een gevel, hoor ik mijn hond geluid maken. Ik kijk naar hem: is aan het reageren op een zwarte labrador die los loopt en aan hem wou snuffelen.
Net toen ik aan het bedenken was hoe de fuck ik die hond veilig mee zou kunnen krijgen, passeert een combi! Dus staan wuiven, combi stopt, raampje open en ik leg uit dat die labrador (die gewoon bij ons bleef staan) niet van mij is... Geïrriteerd gezicht bij de agent, efkes overleg met de collega (waarschijnlijk net opgeroepen en dan kan een jachtpartij op loslopende hond er te veel aan zijn vermoed ik), stapt uit, neemt hond bij de halsband die vrolijk de combi in wipt. Chauffeur ziet hond en roept:"Maar dat is X!"
Op die manier kan het snel de goede kant uit gaan natuurlijk! 😁

Danny, waar zat je met je gedachtej toen je besliste om een collectie jaguars te hebben maar geen plaats om ze overdekt te stallen en het een goed idee te vinden om ze onder een treurwilg te parkeren.
lol, inderdaad, ge zou toch verwachten dat ge als autoliefhebber eerst voor stockageplaats zorgt en dan pas zo'n collectie aanschaft. Of toch zodra je er eentje hebt die je niet meer kan stockeren even wacht met er nog te kopen. Maar 6 Jaguars gewoon buiten stallen onder de bomen (en blijkbaar zelfs geen hoes over zodat ze een beetje beschermd zijn tegen regen en wind en vogelpoep :oink: ), ja sorry, ik denk dat ge dan eerder autohandelaar zijt, dan autoliefhebber. En het is niet dat er niet verwittigd was dat er code geel/oranje aankwam. Had ze dan op zijn minst een paar meter verzet zodat ze niet onder die boom stonden.

Danny, waar zat je met je gedachtej toen je besliste om een collectie jaguars te hebben maar geen plaats om ze overdekt te stallen en het een goed idee te vinden om ze onder een treurwilg te parkeren.
Om gewillig treurig van te worden.

Hopelijk heeft hij een verzekering, maar dat zal ook niet de beste zijn daar het geld voor een hangar al op was.

Niet echt een wtf, maar net een turkse trouwstoet zien passeren in hun auto's. Veel Golfkes en BMW'S (echter geen geclaxonneer), maar wat me vooral opviel: veel die roken in de auto. Ik heb ooit onder m'n voeten gehad omdat ik de term 'roken als een turk' gebruikte, maar met die stoet te zien, vraag ik me af of dat het stereotype toch niet nog een beetje geldt. Zijn daar cijfers van?

Niet echt een wtf, maar net een turkse trouwstoet zien passeren in hun auto's. Veel Golfkes en BMW'S (echter geen geclaxonneer), maar wat me vooral opviel: veel die roken in de auto. Ik heb ooit onder m'n voeten gehad omdat ik de term 'roken als een turk' gebruikte, maar met die stoet te zien, vraag ik me af of dat het stereotype toch niet nog een beetje geldt. Zijn daar cijfers van?

Ja: https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/2018/47/gezondheid

Uiteraard is dit in Nederland beter onderzocht dan in België, waar op dergelijk onderzoek (volgens etnische achtergrond) vaker een taboe rust.

Serieus? De politie voert onderzoek uit?
Stormweer: man "wappert" naar links, vlag wappert naar rechts. 🙄

Iemand die niet met de wind meedraait.

Twee politieke partijen zouden al geïnteresseerd zijn.

Waarom denk je dat politie een onderzoek uitvoert. Die verstaan er zich ook niet aan.

Als ze deze man vatten krijgt die wss een superzware straf tegenover al de andere gevallen.

Een voorbeeld stellen 😚

Over die vlag? Er zijn er toch zo die aan een paal hangen gewoon op spierkracht,volgens mij was dit zo en heeft het niets met de wind te maken

Terug
Bovenaan