Ik heb dan nog geluk. Mijn rugblessure is voor 99% genezen. Alleen als ik langer dan 8 uur slaap doet het nog een beetje pijn. Dan leg ik mij op mijn zij en dan slaap ik gewoon verder door en trekt de pijn weg.Klopt! ik lag vroeger altijd op mijn linkerzijde te slapen maar nu omdat ik zoveel pijn heb lig ik constant op mijn rechterzijde in foetus houding. Dat is al weken zo dat ik zo probeer te slapen. Kan het anders ook gewoon niet verdragen. Tegen mij is ook gezegd dat ze nog een 2de keer kunnen opereren en daarna verwijderen ze alles en zetten ze het vast.
Maar ik heb toch na die rugblessure zeker 1 maand liggen bleiten van de pijn. Ik heb eerst nog geprobeerd te slapen zonder pijnstillers. Ik sliep dagenlang dan helemaal 'niks'. Elke keer ik indommelde vloog ik gewoon tegen het plafond (figuurlijk) van de pijn! Het duurde een volledig jaar vooraleer het voor ruw geschat 70% genezen was en nu 2 jaar later is het voor 99% OK.
Ne mens is toch maar iets fragiel als je pech hebt.
PS. Ik heb je hele post nu wat grondiger gelezen en dan denk ik: Ik heb geen geluk in vergelijking met jou scenario maar extreme hoerechance. Ongelooflijk hoe hard je kan afzien als je het foutje lotje trekt.

Laatst bewerkt:

WTF dudes!