Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

vanmiddag naar die boeren geweest naast ons werk...

pfff schrijnend hoor, die hebben daar katten, ok die krijgen wel dagelijks korrels en water,
maar net gezien dat een moeder kat (i guess), een baby kat aan het opeten was, toen ik daar toe kom. De helft was al opgepeuzeld. echt wtf.
waarom doet zo'n moederkat dat??

pfff schrijnend hoor, die hebben daar katten, ok die krijgen wel dagelijks korrels en water,
maar net gezien dat een moeder kat (i guess), een baby kat aan het opeten was, toen ik daar toe kom. De helft was al opgepeuzeld. echt wtf.
Als dat katje ziek of zwak is gaat die er meestal aan. Mama doet dat uit instinct om de rest beter te kunnen verzorgen.

Dat is kat tartare. Zeker eens proberen.

nu de chatGPT discussie hier onlangs ook weer is losgebarsten, wisten jullie dat dit zoveel water nodig had, en zoveel belastend is op ons milieu :eek: amai ik verschiet er wel van.
Dat is wel een algemeen geweten feit ja. Waarom vinden alle grote data center uitbaters opeens energie infrastructuur zo belangrijk (ofwel availability, of ownership, of zelf bouwen).

Melding gekregen van een incident bij een verwerker. Chauffeur gaat daar naar het WC op zijn kousen (want hij heeft zweetvoeten), kakt de wc onder (vloer en bril besmeurd) en gaat dan terug naar zijn camion.

Iedereen heeft wel een kakdag.

Mijn buur (in hetzelfde gebouw) die met meerdere vrouwen date en naar z'n appartement laat komen. Ze weten het 9 kansen op 10 niet van elkaar want een uurtje voor de andere komt is de eerste alweer weg met haar valiesje. En zo gaat dat elke paar dagen aan een stuk verder.

Het akelige is dat 'm graatmager is, en elke vrouw enorm zwaarlijvig is, alsof 'm zich specifiek richt naar deze vrouwen omdat 'm weet dat ze makkelijke 'prooien' zijn vanwege hun uiterlijk.

Laatst bewerkt:
Mijn buur (in hetzelfde gebouw) die met meerdere vrouwen date en naar z'n appartement laat komen. Ze weten het 9 kansen op 10 niet van elkaar want een uurtje voor de andere komt is de eerste alweer weg met haar valiesje. En zo gaat dat elke paar dagen aan een stuk verder.

Het akelige is dat ze 'm graatmager is, en elke vrouw enorm zwaarlijvig is, alsof 'm zich specifiek richt naar deze vrouwen omdat 'm weet dat ze makkelijke 'prooien' zijn vanwege hun uiterlijk.
Niets tgen bbw he maat

Het akelige is dat ze 'm graatmager is, en elke vrouw enorm zwaarlijvig is, alsof 'm zich specifiek richt naar deze vrouwen omdat 'm weet dat ze makkelijke 'prooien' zijn vanwege hun uiterlijk.
En zijde nog int land in juli om frieten te gaan eten?

dus, ge zit zonder naft, ge bestelt om 5:32, en "tussen 6PM en 8PM" komen ze uw auto tanken. en ge moet er gewoon uw auto voor open laten, easy.

ik ga toch precies liever 5 minuten rijden om een minuutje te tanken, denk ik. in een olie-producerend land is dit toch ook liever lui dan moe, denk ik dan.

en ik besef wel dat die superhandig kan zijn, als ge daar op een baan door de woestijn ineens zonder naft valt, maar deze staat gewoon op een parking in de stad.

Terug
Bovenaan