Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Vroeger was het daar wel leuk zwemmen. Toch met regelmaat geweest. Wat is er zo erg geworden?

Edit: oké, even de reviews gelezen op TripAdvisor. Euhm, veel plezier @willydrama !

Heb er vroeger (lees: 25+ jaar geleden) ook wel enkele keren vakantie doorgebracht. Toen was dat idd wel de moeite.

Dit zien... Zeker met die Fabian nog zo recent int geheugen. Daar kan ik toch echt niet bij.

Bijlagen

• 20250615_215417.jpg
    20250615_215417.jpg
    396,9 KB · Weergaven: 20
Hopsa, 't is weer prijs.
Onze chauffeur is erg onder de indruk van het incident
Altijd weer hetzelfde zinnetje, alsof ze dit bij de persdienst van De Lijn en ook de NMBS standaard gebruiken bij elk ongeval...
Wie zou er nu niet onder de indruk zijn?

Uiteindelijk gaat het om professionele chauffeurs/conducteurs, vroeg of laat krijg je te maken met een ongeval en zouden ze hen psychologisch beter en vaker moeten voorbereiden, waarschijnlijk is dat wel het geval? Of gaan die systematisch na een elke aanrijding een maandje op ziekteverlof?

euh

ik hoop dat jij niet te veel achter 't stuur kruipt, als ge het normaal en "part of the job" vindt als ge iemand bijna-dood rijdt.

ik hoop dat jij niet te veel achter 't stuur kruipt, als ge het normaal en "part of the job" vindt als ge iemand bijna-dood rijdt.
Als ge kijkt naar de staat van onze wegen dan is het niet verwonderlijk. Die familie zou beter de verantwoordelijke overheid aanklagen.
We leven g.v.d. in één van de landen met de hoogste belastingdruk en nog slagen ze er niet in om een veilige omgeving te creëeren voor alle weggebruikers.

In Minsk is dat dagelijkse kost!
Net niet, als ge op een deftig aangelegd voetpad/fietspad van 8m breed al op de rijbaan geraakt en van een step sukkelt moet ge toch wel zeer lomp zijn.

Terug
Bovenaan