Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Podcast van Vlaamse overheid kost 800.000 euro, maar haalt amper 661 views: "De waanzin voorbij"

800k voor een podcast, nou moe...

Podcast van Vlaamse overheid kost 800.000 euro, maar haalt amper 661 views: "De waanzin voorbij"

800k voor een podcast, nou moe...
Dit land is door en door ziek. Of beter gezegd, rot. Belastingverhogingen tot en met, geld uit de mensen hun zakken slaan, en tegelijkertijd miljoenen door ramen en deuren buiten smijten dat het niet op kan. De corruptie kent hier geen grenzen en ik word er hoe langer hoe cynischer van

Dit land is door en door ziek. Of beter gezegd, rot. Belastingverhogingen tot en met, geld uit de mensen hun zakken slaan, en tegelijkertijd miljoenen door ramen en deuren buiten smijten dat het niet op kan. De corruptie kent hier geen grenzen en ik word er hoe langer hoe cynischer van
da's geen corruptie, da's gewoon onbekwaamheid
ik zou corruptie nog beter vinden dan dit, want dan heeft er nog iemand nu van dat geld

da's geen corruptie, da's gewoon onbekwaamheid
ik zou corruptie nog beter vinden dan dit, want dan heeft er nog iemand nu van dat geld
Ge kunt toch niet "per ongeluk" 800k uitgeven aan een podcast? Nodigen die drie jaar lang elke dag gasten uit aan een tarief van 700 euro? Hoe dan ook gaat het geld wel ergens naartoe.
Waar gaat dit zelfs nog over, wtf. Misselijkmakend.

Ge kunt toch niet "per ongeluk" 800k uitgeven aan een podcast? Nodigen die drie jaar lang elke dag gasten uit aan een tarief van 700 euro? Hoe dan ook gaat het geld wel ergens naartoe.
Ho, das rap op ze! Misschien is er opnieuw een hele uitgeruste keuken geinstalleerd met die subsidies, want ne mens moet toch zijn soepke kunnen opwarmen tijdens de pauze?

Die podcast is onderdeel van een bredere campagne die blijkbaar drie jaar loopt. Daarvoor is een aanbesteding uitgeschreven.

Ik schat dat de productiekosten van de vierdelige podcast tussen €8000 en €10.000 bedragen. Dat is een gangbaar tarief voor iets dergelijks.

Laatst bewerkt:

Brandweerman geschorst​

De vrijwillige brandweerman (18) die bekend heeft dat hij de brand in het bos van Fontainebleau heeft aangestoken, is geschorst. Dat laat de brandweer van Seine-et-Marne weten.

Wtf is wrong with people.

Die podcast is onderdeel van een bredere campagne die blijkbaar drie jaar loopt. Daarvoor is een aanbesteding uitgeschreven.

Ik schat dat de productiekosten van de vijfdelige podcast tussen €8000 en €10.000 bedragen. Dat is een gangbaar tarief voor iets dergelijks.
En die overige €790.000 dan? No way dat zo'n campagne €800K moet gaan kosten, dat krijgt ge toch aan niemand uitgelegd?

Brandweerman geschorst​

De vrijwillige brandweerman (18) die bekend heeft dat hij de brand in het bos van Fontainebleau heeft aangestoken, is geschorst. Dat laat de brandweer van Seine-et-Marne weten.

Die kon echt niet wachten op wat jobinhoud.

Brandweerman geschorst​

Dat gebeurt helaas wel vaker. Letterlijk firefighter syndrome...

Werden die Franse pômpiers niet extra betaald als ze aan het blussen waren ?
Dacht dat ze dit gemeld hadden bij de vorige bosbranden waar ook pompiers bij betrokken waren om zo wat extra inkomen te hebben .

ja, ik dacht dat dit wel meer voorkwam: brandweermannen die eigenlijk brandweerman zijn omdat ze een fascinatie voor vuur hebben dus tegelijkertijd ook pyromaan zijn.

En die overige €790.000 dan? No way dat zo'n campagne €800K moet gaan kosten, dat krijgt ge toch aan niemand uitgelegd?
Het zou op langere termijn verwerkt worden in een scholencampagne, er zijn 4111 scholen in Vlaanderen, als een kwart dat gebruikt aan de prijs van 800€ voor boekjes, invulbladen, God weet wat zit je daar rap aan.

Ik kreeg deze voormiddag een telefoontje van @Visenya: 'seg schat, kijk eens naar de foto's die ik gestuurd heb'

IMG-20260715-WA0016.jpg

Direct zomaar met het raam in huis vallen...

Onze dochter ging net het raam sluiten en kon net op tijd uit de weg springen of ze was plat. 🫪

Ik kreeg deze voormiddag een telefoontje van @Visenya: 'seg schat, kijk eens naar de foto's die ik gestuurd heb'

IMG-20260715-WA0016.jpg

Direct zomaar met het raam in huis vallen...

Onze dochter ging net het raam sluiten en kon net op tijd uit de weg springen of ze was plat. 🫪
En wat verwacht @Visenya dan hoe je reageert?

Opgelucht zijn dat er niets is met de dochter, vloeken dat het weer geld gaat kosten/ er ook stukken uit de vloer is zijn

Dat ge het oplost van de locatie waar ge zat/ alles laat vallen om het thuis op te lossen.

Of doet enkel die van mij zo...

Terug
Bovenaan