Str8_6
Well-known member
![]()
Mallorca is Nederlandse toeristen spuugzat na “walgelijke” actie: “Video gaat hele eiland over”
Op het Spaanse eiland Mallorca hebben enkele Nederlandse toeristen zich van hun slechtste kant laten zien. Op een filmpje dat op sociale media rondgaat, is te zien hoe een jongen op het hoofd van een slapende man zijn gevoeg doet. Vervolgens lachen ze de man gezamenlijk uit en schelden ze met...www.hln.be
![]()
![]()
![]()
Van mijn 17 tot 25 altijd naar lloret geweest. Dan ben ik een tiental jaar niet geweest. Hoe het in die 10 jaar daar slechter geworden is, is echt niet normaal.
Ik had daar eens rond 23u een toertje gedaan. Overal lagen er al in hun kots te slapen, verschillende die zich half in coma gezopen hadden, meisjes die lastig gevallen werden,...
De jaren dat ik daar ging om uit te gaan zag je dat ook wel eens rond 5u smorgens, maar om 23u al? Nooit gezien. Overdag ook, vroeger had de politie dat daar toch goed in de hand (en zeg maar in de hand, want ze deelden op tijd eens een saflet uit) maar de laatste jaren zijn ze het daar precies helemaal kwijt.
tennisballen en een smile van hier tot zeker ergens in Poperinge.