Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

De strafstudie op mijn school is op woensdag van 12u15 tot 13u15. Ik vind dat persoonlijk zowel qua straf als studie vrij weinig? Vijfentwintig jaar terug zat je toch minstens tot 16u vast op school.

Zet er dan geen boven hè, kunt ook elke keer uw bus shampoo of leeg wc rolletje ook wel mee naar onder nemen.. 😅
Gezien dat dat respectievelijk pmd en karton is, moet dat eigenlijk ook :v

(En vuilbakjes in de badkamer zijn typisch klein en bedoelt voor maandverband en kleiner grut maar maandverband/tampons zal het meeste volume in beslag nemen dus tzal uw vriendin zijn dat dat ook altijd moet legen :v)

Laatst bewerkt:
Hoorde twee flikken bezig dat er bij voorstellingen van de film The Nun II in UGC Antwerpen wordt opgeroepen om de zaal te terroriseren, smijten met drank, roepen, vechten etc. wtf ??

Het is vreselijk welke correlaties een brein soms maakt, maar ik heb hier een leerling in een oranje jurk, zedige stijl volgens haar voorschriften, maar dat oranje met borstzakje doet bij mij gewoon het woord ‘Guantanamo’ neon oplichten in gedachten. Het lijkt er zo ongelofelijk hard op 🫣🫣

Was al vergeten hoe leuk een verdoofde mond door de tandarts kan zijn. De helft van men gezicht lam 😭

De strafstudie op mijn school is op woensdag van 12u15 tot 13u15. Ik vind dat persoonlijk zowel qua straf als studie vrij weinig? Vijfentwintig jaar terug zat je toch minstens tot 16u vast op school.
35 jaar terug moest ik op vrijdag avond strafstudie doen van 16h00 - 20h00.
En dat was letterlijk nog a la Bart simpson, x aantal keer dezelfde regel neerpennen.

Als de vrijdag avond niet voldeed werd je op zaterdag naar het college gehaald om heel de dag te helpen met klusjes en vuilbakken.

Maar ik vermoed dat men daar vanaf is gestapt omdat de leraar van dienst ook gestraft werd op die manier. :biglaugh:

Tijdens een inspectie van onze vestiging zag ik dat we een grondstof al lange tijd niet meer besteld hadden en vroeg ik me af of onze voorraad nog wel bruikbaar was (“shelflife”).
Dus ik bel naar algemeen nummer van de leverancier en word via de receptie doorverbonden met een medewerkster die instaat voor die grondstof.
Ik zeg m’n naam en voor welke firma ik werk en zij zegt direct “Ahja ik herinner me je naam en stem nog”.

Monkey awkward.gif

en ik dacht plots dat m’n verleden me ingehaald had terwijl ik probeerde te herinneren welke naam zij aan de telefoon had gezegd. Mits wat gestamel toch m’n vraag kunnen stellen.
Pas later realiseerde ik me dat diezelfde leverancier ook een klant is van een andere vestiging van ons waarvoor ik ~15 jaar geleden werkte. Ik had wel af en toe vergaderingen met die klant maar in de verste verte herinner ik me daar niemand van :unsure:.
Ze heeft me in elk geval snel geholpen 😅

Tijdens een inspectie van onze vestiging zag ik dat we een grondstof al lange tijd niet meer besteld hadden en vroeg ik me af of onze voorraad nog wel bruikbaar was (“shelflife”).
Dus ik bel naar algemeen nummer van de leverancier en word via de receptie doorverbonden met een medewerkster die instaat voor die grondstof.
Ik zeg m’n naam en voor welke firma ik werk en zij zegt direct “Ahja ik herinner me je naam en stem nog”.

Monkey awkward.gif

en ik dacht plots dat m’n verleden me ingehaald had terwijl ik probeerde te herinneren welke naam zij aan de telefoon had gezegd. Mits wat gestamel toch m’n vraag kunnen stellen.
Pas later realiseerde ik me dat diezelfde leverancier ook een klant is van een andere vestiging van ons waarvoor ik ~15 jaar geleden werkte. Ik had wel af en toe vergaderingen met die klant maar in de verste verte herinner ik me daar niemand van :unsure:.
Ze heeft me in elk geval snel geholpen 😅
Hola, touche!

Wtf van de dag: toiletten op het werk allemaal bezet en het was een dringende boodschap dus geen probleem - snel de trap nemen naar een andere verdieping om daar te gaan.

Nu zijn er op het werk sommige verdiepingen leeg en 'gesloten' (geen verwarming meer) sinds vorige winter om energie te besparen.

Trek ik daar een hokje open en word ik verwelkomd door een scène uit een horrorfilm.

De wc, muren en alles er rond waren ondergescheten, misschien al maanden geleden.
En dan zat het kotje ook vol vliegen - overal!

Echt biblical fucking messed up-ness 😒

Terug
Bovenaan