Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan had ze 2x € 854.819En vooral dees: Jacob en Tess gingen naar huis met één lotje van de groepspot. Elk van die 165 verkochte lotjes bleek even later 866.000 euro waard te zijn.
“Ik ben er zeven dagen ziek van geweest”, zegt Tess. “Echt ziek. Ik kon mijn bed niet uit en voelde me ellendig. Als ik toen niet zo koppig was geweest, dan waren we nu geen 860.000 euro, maar tweemaal 860.000 euro rijker.”
Het kan aan mij liggen, maar als Tess nog een lotje had gekocht waren er 166 verkochte lotjes en was de winst per lotje lager, nie?
Ik weet het niet, eigendom verwerven en schulden afbetalen lijkt me nu wel niet zo'n slecht plan. Stoppen met werken hangt wat af van hoe de inkomsten/uitgavenbalans zit.![]()
EuroMillions-winnaars uit ‘miljonairsdorp’ getuigen: “Ik mocht dat niet rondbazuinen. Ik zei: ‘Ik vrees dat het daarvoor te laat is’”
Hun deelname aan de groepspot van hun lokale krantenwinkel maakte hen van de ene op de andere dag zo’n 900.000 euro rijker. Tien maanden later getuigen twee EuroMillions-winnaars uit Olmen over hun leven na de winst. “Vroeger woonden we in een huurhuis, en zie ons nu zitten… Een eigen huis, een...m.hbvl.be
Ik gun die mensen hun geluk, maar "Vroeger woonden we in een huurhuis, en zie ons nu zitten… Een eigen huis, een nieuwe inboedel en auto, onze leningen zijn afbetaald en mijn vrouw is gestopt met werken.”
Op die manier is 800.000€ er natuurlijk ook wel heel snel door.
Misschien niet slecht om dan financieel te laten begeleiden?
Gohja, zo vreemd vind ik dat nu ook niet. Misschien heeft die in het verleden wel al meegedaan, of ging het er over binnen het gezin ofzo. Kan me nu wel inbeelden dat je dan heel content bent en tegelijkertijd jezelf voor de kop slaat.Er ziek van zijn dat je maar 800.000 hebt gekregen omdat je met een andere keuze het dubbel had gehad, bewijst wel dat deze mensen zich ook niet 'rijk' zouden noemen. Ik zou een gat in de lucht springen met dat bedrag ook al had ik mits betere keuze het dubbele gehad.
800.000€ is gelijk aan geen geldzorgen voor de rest van uw leven als ge een beetje normaal blijft leven.
tuurlijk, dat ge u efkes voor de kop slaat omdat ge geen tweede lot hebt gekocht, maar om dan te zeggen dat je er ziek van bent en niet meer uit je bed kon?Ik weet het niet, eigendom verwerven en schulden afbetalen lijkt me nu wel niet zo'n slecht plan. Stoppen met werken hangt wat af van hoe de inkomsten/uitgavenbalans zit.
Gohja, zo vreemd vind ik dat nu ook niet. Misschien heeft die in het verleden wel al meegedaan, of ging het er over binnen het gezin ofzo. Kan me nu wel inbeelden dat je dan heel content bent en tegelijkertijd jezelf voor de kop slaat.
dan heb je toch de verkeerde instelling. Ge hebt zo efkes 860.000 gewonnen, daar kunnen de meeste mensen alleen maar van dromen.“Ik ben er zeven dagen ziek van geweest”, zegt Tess. “Echt ziek. Ik kon mijn bed niet uit en voelde me ellendig. Als ik toen niet zo koppig was geweest, dan waren we nu geen 860.000 euro, maar tweemaal 860.000 euro rijker.”
Wat moeten mijn ouders dan zeggen toen ze met een groepspot alle 6 cijfers juist hadden (welliswaar met de gewone lotto) maar nadien bleek dat 1 van die groepsleden (diegene die dat beheerde) net die week de cijfers had gewijzigd omdat hij het beu was dat ze al 20+ jaar niks gewonnen hadden?“Ik ben er zeven dagen ziek van geweest”, zegt Tess. “Echt ziek. Ik kon mijn bed niet uit en voelde me ellendig. Als ik toen niet zo koppig was geweest, dan waren we nu geen 860.000 euro, maar tweemaal 860.000 euro rijker.”
Ne auto, Vila, mensen geholpen![]()
EuroMillions-winnaars uit ‘miljonairsdorp’ getuigen: “Ik mocht dat niet rondbazuinen. Ik zei: ‘Ik vrees dat het daarvoor te laat is’”
Hun deelname aan de groepspot van hun lokale krantenwinkel maakte hen van de ene op de andere dag zo’n 900.000 euro rijker. Tien maanden later getuigen twee EuroMillions-winnaars uit Olmen over hun leven na de winst. “Vroeger woonden we in een huurhuis, en zie ons nu zitten… Een eigen huis, een...m.hbvl.be
Ik gun die mensen hun geluk, maar "Vroeger woonden we in een huurhuis, en zie ons nu zitten… Een eigen huis, een nieuwe inboedel en auto, onze leningen zijn afbetaald en mijn vrouw is gestopt met werken.”
En vooral dees: Jacob en Tess gingen naar huis met één lotje van de groepspot. Elk van die 165 verkochte lotjes bleek even later 866.000 euro waard te zijn.
“Ik ben er zeven dagen ziek van geweest”, zegt Tess. “Echt ziek. Ik kon mijn bed niet uit en voelde me ellendig. Als ik toen niet zo koppig was geweest, dan waren we nu geen 860.000 euro, maar tweemaal 860.000 euro rijker.”
Het kan aan mij liggen, maar als Tess nog een lotje had gekocht waren er 166 verkochte lotjes en was de winst per lotje lager, nie?
Appartementje in knokke en tis opNe auto, Vila, mensen geholpen
.. de helpt van het geld was op stond er nadien. Zo duur zal huis dan toch ni geweest zijn

Dat vond ik ook raar, ofwel is dat maar een klein vilatje, ofwel liegen ze over dat resterende bedrag.Ne auto, Vila, mensen geholpen
.. de helpt van het geld was op stond er nadien. Zo duur zal huis dan toch ni geweest zijn
Eerlijk gezegd exact wat ik ook zou doen met dat geld mocht ik in een huurhuis wonen en met een oude auto rijden... Schulden wegwerken en een eigendom kopen is toch niet wat ik zie als je geld verbrassen aan folie'kes.![]()
Mail van UGC:
Beste Abonnee,
Wij bedanken u voor uw contact die heeft onze aandacht vastgehouden.
De bijlage op dit email volgt op de daad gedeelt op uw UGC UNLIMITED
abonnement.
Hierbij hopen wij dat al uw verwachtingen zijn beantwoord en bedanken u voor uw trouw.
Met vriendelijke groet,
Het UGC-klantenrelatieteam
![]()
Op 10 maanden tijd de helft er door jagen, vind dat toch al stevig huishouden eigenlijkEerlijk gezegd exact wat ik ook zou doen met dat geld mocht ik in een huurhuis wonen en met een oude auto rijden... Schulden wegwerken en een eigendom kopen is toch niet wat ik zie als je geld verbrassen aan folie'kes.
Zijn vrouw die stopt met werken is een persoonlijke keuze natuurlijk. Maar als al die schulden weg zijn en de huurprijs van je huis valt ook weg kan je perfect hetzelfde leven leiden als ervoor met je vrouw die elke dag thuis is.

Bevreemdend om te lezen ook. Ik keek vroeger nog naar Wittekerke toen die daarin meespeelde en toen had die de leeftijd van zijn slachtoffers op het moment van de feiten.Influencer en acteur Nicolas Caeyers verdacht van zedenfeiten bij minderjarigen
![]()
Influencer en acteur Nicolas Caeyers verdacht van zedenfeiten bij minderjarigen | VRT NWS Nieuws
De 31-jarige influencer en acteur Nicolas Caeyers moet morgen voor de rechter in Leuven komen, omdat hij verdacht wordt van zedenfeiten bij minderjarigen. Dat schrijft Het Laatste Nieuws en bevestigt het Leuvense parket. De acteur zou een tiental jaar geleden seks gehad hebben met enkele tieners...www.vrt.be
Yes. Ik heb een gaspit en een inductieplaat.Gasvuur ?
Ach ja de eerste keer *ooit* dat ik eieren kookte ging ik nadien iets anders doen, was ik dat dus vergeten en hoorde ik plots een ontploffing!Die van ons slaagt erin de pasta te verbranden nog voor dat ze aan de kook is geraakt.. Zucht.
Sinds die dag met die eieren doe ik dat dus niet meerMaar mijn partner is iemand die iets opzet en dan andere zaken gaat doen.

Idem, pasta kook ik vanaf nu zelf, want voor haar pasta heb je zelfs geen valse tanden nodig.Yes. Ik heb een gaspit en een inductieplaat.
Maar mijn partner is iemand die iets opzet en dan andere zaken gaat doen.