Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Voor een school om een abonnement te hebben op Van Dale (why?) kost €9000 per jaar. Negen.Duizend.Euro. In feite bewondering voor de durf van Van Dale, heden ten dage zoveel alternatieven maar zij prijzen zich nog naar - zelf toegewezen - waarde.

Voor een school om een abonnement te hebben op Van Dale (why?) kost €9000 per jaar. Negen.Duizend.Euro. In feite bewondering voor de durf van Van Dale, heden ten dage zoveel alternatieven maar zij prijzen zich nog naar - zelf toegewezen - waarde.

*Dik* betaald... de nieuwe betekenis van Dikke Van Dale? :thinking:

Na 21 maanden een vechtscheiding heeft 'mega' eindelijk mijn saldo op 0 geplaatst en mijn dossier afgesloten. 🍺

Aldus ook geen vervelende deurwaarder meer ..

Ah, geen idee. Over wat ging dat?
Eerlijk gezegd weet ik niet of het een enkele discussie was, hij begon op P&A nogal defensief te worden met zijn standpunten en ik heb daar een paar keer misschien iets te zwaar op gereageerd omdat het me de keel uithing. Zijn laatste post was alleszins toch een reactie op de mijne :unsure:

Ik ga nooit meer “ah, dat is xyz ‘van den Aldi’” zeggen want bezoek daar net was toch stuk duurder dan ik verwachtende was. Goed gelet op huismerken, promo, het minimum van alles mee en dan toch nog serieus opgekeken aan de kassa. Ik lag aan €20 meer dan ik verwacht had. Lidl ga ik al niet meer omdat ik mits promo’s volgen via AH en Delhaize zelfs een dikke €10/€20 goedkoper af ben voor een week dan Lidl. Aldi is nu dus ook geen sure thing meer. (Ik geef wel toe dat mits bewuster meal preppen en coupons volgen het wel beter kan natuurlijk)

Wanneer plots een generische wit-blauwe verpakking leidt tot een discussie van formaat.

Wanneer plots een generische wit-blauwe verpakking leidt tot een discussie van formaat.

Arme grieken met hun israelische vlag. En onze tiense suiker? :unsure:

En dan denken dat filmen in haar eigen voordeel is :laugh: .

En dan denken dat filmen in haar eigen voordeel is :laugh: .
Zieke wereld vol geïndoctrineerde mensen.
Welk nut heeft dat nu van dat mens om zo van haren tak te maken tegen een kassierster ?
Een beetje filmen om in bepaalde kringen wat aanhang en likes te krijgen en hun mening te verkondigen.

Als ik niet beter wist zou ik denken dat het voor een weddenschap was.
Zo'n volk zou gewoon de toegang tot die winkel ontzegd moeten worden.
Mss eens wat minder van onderstaand huismerk drinken. Ah nee , blauw/wit. Some people ....
azijn.jpg

Terug
Bovenaan