Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Wanneer plots een generische wit-blauwe verpakking leidt tot een discussie van formaat.
Blij te vernemen dat de vrouw van de Jonagold-man ook terecht is.

Laatst bewerkt:
Arme grieken met hun israelische vlag. En onze tiense suiker? :unsure:
Tien is een speciaal getal voor de Joden.
Hoeveel geboden had Mozes? 10, juist ja.
En het 12 stammenrijk Israël splitse zich later op in het 2 stammenrijk Judea en het - jawel - 10 stammenrijk Israël. Het beloofde land was ook een land vloeiende van melk en honing.
Honing is een zoetstof, suiker is ook een zoetstof.
Just connect the dots: Israel trekt aan alle touwtjes.

Wanneer plots een generische wit-blauwe verpakking leidt tot een discussie van formaat.
En ze kon de verpakking niet zien voor ze het kocht? Achterlijk mens zeg.

Voor het eerst in kweetniethoeveel jaar met een manuele auto onderweg.
Die eerste meters gingen toch minder vlot dan gedroomd.

En dan sukkelen tot op het achtste verdiep van een nogal krappe parkeergarage .

Vakantie pret.

Zou slechte prank kunnen zijn, maar die is bloedserieus blijkbaar wtf
Ik wilde een PM sturen maar je bent weer "suspended". :support:

Ik kan zo'n mensen gewoon niet serieus nemen. Ik zie echt geen reden waarom ik serieus zou zijn tegen mensen die zo reageren.
Ik zou alleen deftig reageren tegen haar om mijn naasten / collega's te beschermen. Voor mijzelf hoeft dat niet.

6,44 promille, i mean, is dat zelf mogelijk?? Hoe schijte moet ge dan wel ni zijn? Echt WTF

6,44 promille, i mean, is dat zelf mogelijk?? Hoe schijte moet ge dan wel ni zijn? Echt WTF
36 pintjes in een tijdspanne van 4 uur 🤷‍♂️

1698702773076.png

Hoeveel gaat dat eigenlijk max, totdat ge zou neervallen? Ik denk dat hier toch al een serieuze grens is opgezocht, ni ?
Uit dezelfde bron:

• 0,5 promille (ongeveer 1 glas voor een vrouw, 2 glazen voor een man): je voelt je meer ontspannen, maar je bent minder alert in het verkeer.
  • 0,5 -1,5 promille (ongeveer 2-5 glazen voor een vrouw, 3-7 glazen voor een man): je bent 'aangeschoten', je kan niet meer veilig aan het verkeer deelnemen.
  • 1,5 -3,0 promille (ongeveer 6-9 glazen voor een vrouw, 8-14 glazen voor een man): je bent dronken, je kan absoluut niet meer aan het verkeer deelnemen.
  • 3 tot 4 promille (ongeveer 10-13 glazen voor een vrouw, 15-19 glazen voor een man): je bent zwaar dronken, je kan je bewegingen niet langer coördineren, je zintuigen zijn volledig verdoofd.
  • 4 promille: je bent helemaal 'van de kaart', met hoge kans op bewusteloosheid en beginnend levensgevaar.
  • 5 promille: je kan in coma gaan, acuut levensgevaar.

Uit dezelfde bron:

• 0,5 promille (ongeveer 1 glas voor een vrouw, 2 glazen voor een man): je voelt je meer ontspannen, maar je bent minder alert in het verkeer.
  • 0,5 -1,5 promille (ongeveer 2-5 glazen voor een vrouw, 3-7 glazen voor een man): je bent 'aangeschoten', je kan niet meer veilig aan het verkeer deelnemen.
  • 1,5 -3,0 promille (ongeveer 6-9 glazen voor een vrouw, 8-14 glazen voor een man): je bent dronken, je kan absoluut niet meer aan het verkeer deelnemen.
  • 3 tot 4 promille (ongeveer 10-13 glazen voor een vrouw, 15-19 glazen voor een man): je bent zwaar dronken, je kan je bewegingen niet langer coördineren, je zintuigen zijn volledig verdoofd.
  • 4 promille: je bent helemaal 'van de kaart', met hoge kans op bewusteloosheid en beginnend levensgevaar.
  • 5 promille: je kan in coma gaan, acuut levensgevaar.
Ook gelezen, maar ik had bv nog nooit van 6enhalf promille gehoord. Lijkt me gewoon extreem veel

Terug
Bovenaan