Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Die russen hun brein zit toch echt raar in elkaar zulle.... :crazy:

Ik vind het erg dat die moeders het vaderland belangrijker vinden dan het leven van hun kinderen.
Voor ons is zoiets niet te begrijpen maar dat is een soort van hersenspoeling zeker? :frown:

Maar...

Die mensen werken... Buiten? In het goeie weer?

Zeggen die nu dat ze dat niet tof vinden?
Allez, lees dat nu eens deftig? Een deel legt het werk neer n.a.v. een vakbondsactie, en omdat door het goede weer veel volk wordt verwacht, heeft Ivago geoordeeld dat het beter is om volledig dicht te doen ipv alles in de soep te laten lopen.

Ja, jongens. Ongelooflijk toch.
goog tijd voor een nieuwe campagne 1711, de trein stopt niet vanzelf.

goog tijd voor een nieuwe campagne 1711, de trein stopt niet vanzelf.
Ja, ne west-Vlaming gevonden!

dancing-happy.gif

Hln I know maar 72% van de vrouwen geeft aan het huishouden alleen te doen, the fuck

Hln I know maar 72% van de vrouwen geeft aan het huishouden alleen te doen, the fuck
Als ik heb gestofzuigd, de afwas gedaan en de was heb ingestoken, dan vindt mijn vriendin ook dat ze het alleen doet. :unsure:

Dat staat toch nergens?
Niet (rechtstreeks) in dit artikel neen. Wel in een ander artikel / video dewelke iemand onlangs postte in het topic over den oorlog.
(Ik ga het niet terug opzoeken, ik ben te lui op ne **** zondag, je mag zelf ook eens moeite doen)

Echter het is onmogelijk om te zeggen of die moeders dat dan echt menen of gewoon beseffen dat ze voor de camera beter 'toneel' spelen.
Het zal in praktijk een mix zijn van beiden denk ik. Sommige ouders weten echt niet beter (vooral op den boerenbuiten). Anderen zijn slim genoeg om ..

Het blijft echter wel gewoon triest.

Niet (rechtstreeks) in dit artikel neen. Wel in een ander artikel / video dewelke iemand onlangs postte in het topic over den oorlog.
(Ik ga het niet terug opzoeken, ik ben te lui op ne **** zondag, je mag zelf ook eens moeite doen)

Echter het is onmogelijk om te zeggen of die moeders dat dan echt menen of gewoon beseffen dat ze voor de camera beter 'toneel' spelen.
Het zal in praktijk een mix zijn van beiden denk ik. Sommige ouders weten echt niet beter (vooral op den boerenbuiten). Anderen zijn slim genoeg om ..

Het blijft echter wel gewoon triest.
Nochtans al genoeg artikels over verschenen hoe Russische mannen gedwongen worden om te gaan vechten hoor. Dat gaat van martelingen, tot van straat geplukt worden, schiinexecuties, kansen ontnemen van familieleden, mensen die gewoon ’verdwijnen’....

Als er zo veel vrijwillig kanonnenvoer was, zou dat allemaal niet hoeven.

Nochtans al genoeg artikels over verschenen hoe Russische mannen gedwongen worden om te gaan vechten hoor. Dat gaat van martelingen, tot van straat geplukt worden, schiinexecuties, kansen ontnemen van familieleden, mensen die gewoon ’verdwijnen’....

Als er zo veel vrijwillig kanonnenvoer was, zou dat allemaal niet hoeven.
Nu ja stel jij bent Rus en een journalist vraagt je wat je standpunt is over de oorlog.

Tenzij je geblured en je stem vervormd wordt en je bent een beetje snugger dan zeg je toch gewoon: Heil Putin! Niet?
(Of best case blijf je gewoon neutraal of onbewogen)

Ik was net aan het wandelen in een straat die vandaag afgezet werd voor een event met kleine kinderen.
Komt er een pipo tegen 80 á 100 km/h voorbij gereden langs een paar gezinnen met kleine kinderen en buggy's. Sommige mensen hebben echt niks verstand.

Ik ken een kerel die zo'n drie jaar jonger is dan mij. Zelfde school, en dan nog even samen westrijden gedaan in het powerliften. Dat alles meer dan 10 jaar geleden. Ondertussen is die kerel verhuisd naar Australië voor de liefde, liep die relatie op de klippen, en nu is hij samen met een vrouw van 50 terwijl hij een soort personal trainer-business wil opstarten in zowel powerliften als bodybuilden.

En daarom zie ik op mijn facebook wekelijkse updates over de vooruitgang van de bodybuildingcarrière van zijn vrouw (die hij dus coacht), "50 year old mother of 2", terwijl ze poseert in string.

Een jonge kerel in de streek die gekend staat voor allerlei criminele feiten is er los over gegaan. Niemand begrijpt hoe die nog vrij rondloopt. Gaande van een café binnen wandelen met een wapen toen hij 15 was tot kinderen of bejaarden bedreigen. Die ging bijvoorbeeld op zondagochtend aan den bakker staan en vroeg aan random mensen of ze kloppen wouden hebben. Hij heeft het van geen vreemden als je naar z'n thuis kijkt.

Is sinds enkele weken 18 geworden dus hopelijk doet justitie nu wel eens z'n werk, al vrees ik daarvoor.

Hij is er nu dus in geslaagd om op klaarlichte dag, over de middag, een bejaard koppel te bedreigen met een mes. Dit op het kerkhof. Hij heeft de man (84 jaar) de grond in geklopt en zijn portefeuille gepakt.

Overal camera's dus ze hadden hem dezelfde dag nog te pakken. Ik ben benieuwd hoe lang het nu zal duren vooraleer hij terug opduikt in het straatbeeld en er zich weer iets voordoet.

Een jonge kerel in de streek die gekend staat voor allerlei criminele feiten is er los over gegaan. Niemand begrijpt hoe die nog vrij rondloopt. Gaande van een café binnen wandelen met een wapen toen hij 15 was tot kinderen of bejaarden bedreigen. Die ging bijvoorbeeld op zondagochtend aan den bakker staan en vroeg aan random mensen of ze kloppen wouden hebben. Hij heeft het van geen vreemden als je naar z'n thuis kijkt.

Is sinds enkele weken 18 geworden dus hopelijk doet justitie nu wel eens z'n werk, al vrees ik daarvoor.

Hij is er nu dus in geslaagd om op klaarlichte dag, over de middag, een bejaard koppel te bedreigen met een mes. Dit op het kerkhof. Hij heeft de man (84 jaar) de grond in geklopt en zijn portefeuille gepakt.

Overal camera's dus ze hadden hem dezelfde dag nog te pakken. Ik ben benieuwd hoe lang het nu zal duren vooraleer hij terug opduikt in het straatbeeld en er zich weer iets voordoet.
denk je (gezien je zijn achtergrond een beetje kent) sancties voor gedragsverandering kunnen zorgen?

Voor de duidelijkheid die kerel is, afgaand op bovenstaande, niet geschikt om vrij in de maatschappij rond te lopen.

Hopelijk maakt justitie vooral de juiste beslissing.

denk je (gezien je zijn achtergrond een beetje kent) sancties voor gedragsverandering kunnen zorgen?

Voor de duidelijkheid die kerel is, afgaand op bovenstaande, niet geschikt om vrij in de maatschappij rond te lopen.

Hopelijk maakt justitie vooral de juiste beslissing.
Tuurlijk niet, maar zoals je zelf zegt is dat toch geen reden om iemand vrij te laten rondlopen? Dutroux werd toch ook niet na een jaar vrijgelaten onder het mom "als hij het nu niet geleerd heeft, kunnen we er niks aan veranderen".

Tuurlijk niet, maar zoals je zelf zegt is dat toch geen reden om iemand vrij te laten rondlopen? Dutroux werd toch ook niet na een jaar vrijgelaten onder het mom "als hij het nu niet geleerd heeft, kunnen we er niks aan veranderen".
natuurlijk niet, en een reden voor permante opsluiting is voor mij juist dat er geen uitzicht is op verandering.

Terug
Bovenaan