Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Gisteren nog es bij die diplomaat geweest.

ik maakte beklag dat mijn vlucht naar Turkije gecancelled werd.
hij vroeg: welke maatschappij ? ik zeg sun express.
"Ah dat ken ik, de CEO is kameraad van mij : Max Kownatski"

Ik ga naar toilet, wou de proef op de som nemen, ik google "ceo sun express" en ja hoor, weer correct. max kownatski.
Kerel zit toch in hoge kringen. Vraag me af wat ik als kleine garnaal doe bij zo'n kerel. Wel toffe pee. Ik hou hem te vriend.
Ooit moet hij mij toch bij the real Donald zien te krijgen.

Laatst bewerkt:

hij vroeg welke maatschappij ? ik zeg sun express.
Ah dat ken ik, de CEO is kameraad van mij : Max .....

Ik ga naar toilet, wou de proef op de som nemen, ik google "ceo sun express" en ja hoor, weer correct. max kownatski.
Kerel zit toch in hoge kringen. Vraag me af wat ik als kleine garnaal doe bij zo'n kerel. Wel toffe pee. Ik hou hem te vriend.

da's die gast waar de politie was binnengevallen?

da's die gast waar de politie was binnengevallen?
Jep. maar het hoe en wat hou ik geheim.
Ik kan je wel al vertellen dat het door zijn vriendin kwam. alléé ex vriendin ondertussen. Die maakte hem echt wel gek.
Had blijkbaar domicilie bij hem gezet (denk ik, hij is daar nogal vaag over, en wil hem de pieren niet uit zijn neus vragen), en facturen etc via "billink" uit holland (eerst kopen dan betalen) met incasso's etc....
Maar meer zeg ik daar niet over. Kan iedereen overkomen. Een nieuwe relatie starten, en iemand die zonder je het weet, zo'n dingen flikt achter je rug.

Laatst bewerkt:
Jep. maar het hoe en wat hou ik geheim.
Ik kan je wel al vertellen dat het door zijn vriendin kwam. alléé ex vriendin ondertussen. Die maakte hem echt wel gek.
Had blijkbaar domicilie bij hem gezet (denk ik, hij is daar nogal vaag over, en wil hem de pieren niet uit zijn neus vragen), en facturen etc via "billink" uit holland (eerst kopen dan betalen) met incasso's etc....
Maar meer zeg ik daar niet over. Kan iedereen overkomen. Een nieuwe relatie starten, en iemand die zonder je het weet, zo'n dingen flikt achter je rug.
Ik zou niet direct een solliciatie doen als vertrouwenspersoon.

Ondertussen is alles terug OK.
Ja het was een shitshow in de Oval Office met Zelensky, maar dat was vooral spierballengerol onder leiding van Vance.

Ondertussen is de steun toch al terug hervat, en is hij aan het ijveren om de oorlog te beëindigen.

Dusja, 1 zwaluw maakt de lente niet. Ik ben blij dat hij zijn fout heeft ingezien, en alles heeft recht gezet.

Binnengang perrons Brussel-Noord 17u: Afrikaanse tienerjongen geeft bos bloemen aan twee jonge vrouwen van rond de twintig, 'merci' en nauwelijks oogcontact waarna ze onmiddellijk met de bloemen de WC's inlopen. Zeven anjers, zeven gram yeyooooooo....

Binnengang perrons Brussel-Noord 17u: Afrikaanse tienerjongen geeft bos bloemen aan twee jonge vrouwen van rond de twintig, 'merci' en nauwelijks oogcontact waarna ze onmiddellijk met de bloemen de WC's inlopen. Zeven anjers, zeven gram yeyooooooo....
Ik ben niet mee, waarom zou je met bloemen de wc's binnenlopen?

blijkbaar zijn opnames bij proximus tegenwoordig enkel nog te bekijken op uw TV-box, en niet meer via pickx online?
sjance dat ze daar niet zoals bij Telenet elke 5 uur de prijs opslagen, want qua service gaat die zever toch allemaal maar achteruit

hij vroeg: welke maatschappij ? ik zeg sun express.
"Ah dat ken ik, de CEO is kameraad van mij : Max Kownatski"

Ooit moet hij mij toch bij the real Donald zien te krijgen.
Ah die diplomaat van justitie, hou hem maar ten vriend. :s

Terug
Bovenaan