Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was al laat, ge zou uw vrouw, laat staan uw dochter, daar echt niet alleen willen achterlaten zenne. Met al die verhaaltjes over onveiligheid in en rond stations en zelfs in treinen met kansenparels die de boel op stelten zetten of mensen beroven...Een trein later nemen in Wallonië. Trauma's voor het leven.

"Een godvergeten Waals Stationneke" klinkt niet echt als Charlerloi hoor. Dat ze dan gewoon op de trein stapt zoals iedereen in plaats van het uilskuiken uit te hangen en dan nog wat op de conducteur te staan roepen, als het daar zo gevaarlijk was.Het was al laat, ge zou uw vrouw, laat staan uw dochter, daar echt niet alleen willen achterlaten zenne. Met al die verhaaltjes over onveiligheid in en rond stations en zelfs in treinen met kansenparels die de boel op stelten zetten of mensen beroven...
Gelukkig had ze bier van een lokale brouwerij mee, kon ze die flessen gebruiken in geval van nood...![]()
Het was al laat, ge zou uw vrouw, laat staan uw dochter, daar echt niet alleen willen achterlaten zenne. Met al die verhaaltjes over onveiligheid in en rond stations en zelfs in treinen met kansenparels die de boel op stelten zetten of mensen beroven...
Gelukkig had ze bier van een lokale brouwerij mee, kon ze die flessen gebruiken in geval van nood...![]()

Er was geen vertraging en de trein vertrok zelfs 3min vroeger dan voorzien...
In België?
Dat was gewoon nog de vorige trein, die serieus te laat wasIn België?

Ze zegt dat uw Jupiler grapje smaakloos is.Welke brouwerij?
Zeg nu niet dat het 6-packs Jupiler waren![]()
Zou goed kunnen!Dat was gewoon nog de vorige trein, die serieus te laat was![]()
mybeerbox.be
Ze zegt dat uw Jupiler grapje smaakloos is.
Nos Bières Archive - Elfique
Les bières Elfique sont des bières artisanales belges brassées de manière traditionnelle. Bière « de légende », mystérieuse, à l’équilibre de saveurs, ronde ou rafraîchissante … : découvrez l’Elfique qui vous convient le mieux !www.elfique.be
Zou goed kunnen!
Eind goed al goed, ze zit hier nu naast me, elk ons pintje die ze me zopas fris heeft geserveerd.
Met zo'n mooi weer mag dat wel!
Smaakt goed, deftig biertje!
![]()
Bobeline Black - Brasserie Bobeline
Bobeline Black - American Stout Brune de caractère complexe aux notes épicées et au malt d’orge torréfié. Inspirée par les soirées d’hiver du Pays des Sources et le feu qui brûle dans l’âtre, la Bobeline Black offre l’expérience chaleureuse du café, du cacao et du caramel. Catégorie Porter Type...mybeerbox.be
wat ik geleerd heb, is dat dingen die duur zijn en dingen die mooi zijn, zelden dezelfde dingen zijn. ik denk dat de rijken vooral naar het prijskaartje kijken, en niks anders. en als ze dan een schilderij kunnen kopen van een bekende artiest, moeten ze er vooral veel geld tegen smijten.
Hier thuis werd het ook voorgesteld vanochtend.130km richting kust.
Ik snap het niet.. Waarom doen mensen dat? Er zijn toch betere alternatieven
En hoe viel de file mee naar zee?Hier thuis werd het ook voorgesteld vanochtend.
Ik antwoordde droogweg "kust ze".
Urbanus ben jij dat?Troost u, ik heb een collega -geboren in 1995 ofzo- die nog nooit van Willy's en Marjetten gehoord had. Wat zowat op dit punt Vlaemsche Canon is.
Maandag had den trein vertraging. Volgens mijn sporthorloge (100% accuraat qua tijd) hadden we nog 1 minuut over voor de trein next door. (aansluiting)Vriendin belde me vanavond plots. Als ze belt is er meestal wel iets mis...
Ze heeft haar trein gemist, terwijl haar 2 vriendinnen instapten in de 'stille' wagon wou ze nog snel kijken of er geen andere wagon was waar ze een gezelschapspel of iets konden spelen, en loopt ze dus snel door op het perron richting de andere wagon, terwijl vliegen de deuren overal dicht en kan ze niet meer instappen, fluit de conducteur, stapt in en de trein vertrekt... Roepen en tieren naar die conducteur hielp niet. Wat een asshole om m'n vriendin zo op het perron in een godvergeten Waals stationneke achter te laten...
Haar trauma wordt alsom groter net als haar afkeer voor dit land.![]()
Stonden we daar met z'n allen te zeiken.
wat ik gezien heb: file van Gent tot ver voorbij Aalst.En hoe viel de file mee naar zee?