Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik woon langs de baan naar Veurne. Pakt op een kleine 30 km van de zee. Je had ze hier moeten zien staan aanschuiven tot 16u en allemaal pissed off. Mooi tijdverdrijf op je vrije dag in een warme auto zitten te koekeloeren voor de Instagram foto.

Ze waren wss jaloers als ze mij zagen in mijn ligstoel met mijn frisse pint.
Hoe, doet gij ook feestdagen??

Blijkbaar mogen er geen auto’s meer in Oostende binnen wegens te druk. Hilarisch. Eerst 5u in de auto en dan mogen keren.

Ik woon langs de baan naar Veurne. Pakt op een kleine 30 km van de zee. Je had ze hier moeten zien staan aanschuiven tot 16u en allemaal pissed off. Mooi tijdverdrijf op je vrije dag in een warme auto zitten te koekeloeren voor de Instagram foto.

Ze waren wss jaloers als ze mij zagen in mijn ligstoel met mijn frisse pint.
Mijn (schoon)familie heeft er ook in gestaan op weg naar ons. Moet toch een van de zwaarste opstoppingen geweest zijn die ik hier al heb geweten. :lol:
Khad ze nochtans gezegd om vanuit Ieper door te rijden tot Poperinge en via Krombeke af te komen, maar ik heb altijd ongelijk, dus stonden ze met plezier vast.

Ken iemand die vanuit Ternat naar Brugge moest deze morgen.
Persoon is vertrokken om 8u50, en in Brugge toegekomen om 11u20. Dus twee en een half uur... crazy !

Ikken woon in Oostende, naar Brugge gegaan over de middag, zonder problemen, wel file richting kust nog. Vanavond terug huiswaards, file richting binnenland. 😂
Heerlijk.

dit topic lezen terwijl "vamos a la playa" op de radio aan het spelen is kan tellen als mijn wtf momentje van de dag.

9CtAqOb.jpeg
Zit ik rustig wat te ontbijten en mijn gazet te lezen met Klara in de achtergrond. Beethoven, Bach, Haydn,… en dan plots John Williams - Star Wars: Main theme, in al zijn symfonische glorie! En het vreemde is: het past er nog perfect tussen.

9CtAqOb.jpeg
Zit ik rustig wat te ontbijten en mijn gazet te lezen met Klara in de achtergrond. Beethoven, Bach, Haydn,… en dan plots John Williams - Star Wars: Main theme, in al zijn symfonische glorie! En het vreemde is: het past er nog perfect tussen.
Mijn eerste gedachte; waarom luistert die muziek via zijn microgolfoven?

9CtAqOb.jpeg

May the fourth be with you eh!

Woensdagavond afscheid moeten nemen van een mede-supporter na een strijd tegen kanker.
Ik kende hem als een toffe, lieve man met een prachtige ingesteldheid in het leven. Ik wist echter zijn achternaam niet dus toen ik die te weten kwam heb ik die eens op google ingegeven, in de hoop nog foto's te vinden.

Bleek dat ik dus enkele jaren wekelijks pinten heb staan pakken met ALF "terrorist" Geert Waegemans. Soit, niet dat die info mijn mening over hem gaat veranderen natuurlijk want ik kende hem nu, niet 25 jaar geleden. Maar het was toch ff schrikken.

Kga hem in elk geval missen.

Terug
Bovenaan