Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Het is mooi weer dus bij sommigen is de bemanning van de bovenkamer weer gaan lopen.

Dieptepunten van vandaag:
- klimop van uw huis willen verwijderen door die in brand te steken
- mazouttank open slijpen en verbaasd zijn dat het spel in de hens vliegt

Heb dat als buren.

Allez, we weten u wonen :laugh:

Man wil klimop aan woning in Gijzegem verwijderen door... die in brand te steken: vuur slaat over op lege vogelkooi en schuur

Korte brand nadat bewoner mazoutketel open slijpt

Allez, we weten u wonen :laugh:

Man wil klimop aan woning in Gijzegem verwijderen door... die in brand te steken: vuur slaat over op lege vogelkooi en schuur

Korte brand nadat bewoner mazoutketel open slijpt

Ligt Gijzegem en Hofstade dan langs elkaar of hebben we echt de BGer gevonden met een kast van een huis met een lap grond over meerde gemeenten heen?

Ligt Gijzegem en Hofstade dan langs elkaar of hebben we echt de BGer gevonden met een kast van een huis met een lap grond over meerde gemeenten heen?
Ik woon letterlijk ergens tussen die twee incidenten. Gelukkig niets van gemerkt enkel wel 2x de sirenes gehoord.

Vrijdag was het hier ook al ambiance, artikel en interventie is blijkbaar wel fel overdreven tov realiteit.

Het is mooi weer dus bij sommigen is de bemanning van de bovenkamer weer gaan lopen.

Dieptepunten van vandaag:
- klimop van uw huis willen verwijderen door die in brand te steken
- mazouttank open slijpen en verbaasd zijn dat het spel in de hens vliegt

Heb dat als buren.
Het kan erger:

14 jaar onder de radar blijven in een buurland, waar ze dezelfde taal spreken dan nog, is eigenlijk toch wel straf.

https://www.hln.be/nieuws/verdwijni...bella-zit-6-500-km-verder-in-de-cel~ae77e260/

Ik kan het artikel niet lezen, maar de samenvatting is toch al behoorlijk wtf. Velen onder ons zullen al zich al wel eens afgevraagd hebben hoe ze, na een stevige nacht, op een welbepaalde locatie (een vreemd bed?) of in een bepaalde situatie (face down in een kleintje met mayo?) terecht waren gekomen. Maar die was dus verdwenen in Thailand, om dan op te duiken in een Georgische cel?

https://www.hln.be/nieuws/verdwijni...bella-zit-6-500-km-verder-in-de-cel~ae77e260/

Ik kan het artikel niet lezen, maar de samenvatting is toch al behoorlijk wtf. Velen onder ons zullen al zich al wel eens afgevraagd hebben hoe ze, na een stevige nacht, op een welbepaalde locatie (een vreemd bed?) of in een bepaalde situatie (face down in een kleintje met mayo?) terecht waren gekomen. Maar die was dus verdwenen in Thailand, om dan op te duiken in een Georgische cel?
Het artikel is nu wel gans leesbaar, geloof ik. Hier toch. Werd in Georgië tegengehouden met 14 kg cannabis en hasj.

Terug
Bovenaan