Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Maar een lichte WTF, maar toch. Ik ben aan het kijken om te parkeren aan Schiphol voor onze vlucht later deze maand. De goedkoopste optie, aan iets boven de 8 EUR/dag, is een valet service. Lijkt onlogisch, maar dan rijden ze waarschijnlijk naar een parkeerterrein relatief ver weg waar ze tetris-gewijs je wagen inparkeren.
Of ze rijden er gewoon gans de dag mee rond natuurlijk: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/0...ijdt-1000km-met-je-wagen-in-principe-mag-dat/

deze is ook weer... wat volk leeft er hier?

dus die kerel laat zijn hond "uren" achter in de koffer van zijn wagen, ziet dan niet dat zijn -niet kleine- hond niet ín de wagen zit, maar er naast hangt aan de leiband, en rijdt dan gewoon door.

goed, dus niet het type mens dat een hond zou mogen houden

en dus steken ze zijn huis in de fik terwijl hij ligt te slapen.

:wtf:

Mulan is nog licht actief, honden topic oa. Teveel is teveel zeker op een bepaald moment en het beu raken zal wel meestal de reden zijn, of privé verandert er plots veel, tijdsgebrek etc.
... en niets blijft duren hé. Al een wonder dat TG/9L in BG overleefde. De jeugd is ook niet echt (oldskool) forum minded meer.

Ik ben het momenteel ook (soms) beu aan raken hoor; teveel persoonlijke vetes en gehakketak soms. Op 9L ben ik ook ooit lang niet actief geweest, drukker leven toen.

Laatst bewerkt:
Remake van The Birds vandaag op de oprit, maar dan met vliegende mieren, verdomme wat zijn het er veel dit jaar zeg :biglaugh:

Remake van The Birds vandaag op de oprit, maar dan met vliegende mieren, verdomme wat zijn het er veel dit jaar zeg :biglaugh:

Hier weinig vliegende mieren maar wel horden niet-vliegende. Ook al van veel vrienden, familie en buren gehoord dat er daar dit jaar ook veel meer zijn dan anders.

die helikopters aan onze kust, zijn dus "sea kings" en niet "seekings".

al die jaren had ik het verkeerd voor, de uitspraak is namelijk identiek :baard:

die helikopters aan onze kust, zijn dus "sea kings" en niet "seekings".

al die jaren had ik het verkeerd voor, de uitspraak is namelijk identiek :baard:
Dat dacht ik vroeger eigenlijk ook, omdat ze ingezet worden voor zoekopdrachten zou dat zelfs niet onlogisch zijn. :p

Voor de eerste keer 2 meiskes een tiktok dans zien doen in de trein. Heeft hun wel 4x geduurd eer het goed genoeg was. Maar was wel gek om te zien.

Het was meer een WTF moment omdat ze het dansje deden, dan de review, niet goed genoeg en opnieuw.

Terug
Bovenaan