Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wonende in Laakdal: hier is het ook Naaaajk.Nike is crazy, hebben een paar projecten gedaan in laakdal en elke keer er iemand van ons team 'Naaik' uitsprak ipv 'Naaaikiiiiiii' werd daar echt op gewezen.
needless to say, in mijne prive zeg ik nog steeds 'Naaik'

Ik denk echt niet dat het probleem hier bij die vrouwen zit hoor..... wtf!Begrijp wat je zegt, wat ik vooral lachwekkend vond waren hun tja hoe moet ik het noemen "krijgershoudingen" waarmee ze net overkwamen als een kind dat denkt stoer te doen en dat je vervolgens over je schouder gooit. Echt, ik moedig mensen aan die aan hun conditie willen werken, maar laat die poging om te tonen hoe stoer je bent toch achterwege. Niet alleen is niemand daarvan onder de indruk, het zou ook zo maar eens vrouwen kunnen overtuigen om een man uit te dagen met alle gevolgen van dien.
Eerst dacht ik te vragen naar verduidelijking, maar ik denk dat ik je goed genoeg begrijp.Ik denk echt niet dat het probleem hier bij die vrouwen zit hoor..... wtf!
Ik leer de kinderen thuis, dat als de ene de andere slaat, ze weg moeten gaan uit de situatie en naar ons moeten komen. Dat degene die terugslaat even hard in fout is als de andere.Eerst dacht ik te vragen naar verduidelijking, maar ik denk dat ik je goed genoeg begrijp.
Ja, ik ben volledig voor gelijke rechten en kansen, dus als een vrouw mij zou slaan dan sla ik terug.; al die bewegingen die vrouwen wijsmaken dat ze fysiek een man aan kunnen, zouden per direct opgedoekt moeten worden of gepaard gaan met een waarschuwing dat ze een fantasiewereld betreden.
Ik ben niet zo'n aanhanger van de andere wang toe keren. Als iemand mij slaat, ga ik dus inderdaad slaan en daarmee doorgaan zolang deze weerstand biedt.Ik leer de kinderen thuis, dat als de ene de andere slaat, ze weg moeten gaan uit de situatie en naar ons moeten komen. Dat degene die terugslaat even hard in fout is als de andere.
Wat ga je bereiken met terug te slaan? Principieel een standpunt innemen, jij slaat mij dan sla ik terug?
Wel veel zelfvertrouwen dat je ervan uit gaat dat jij dan telkens de bovenhand gaat halen.Ik ben niet zo'n aanhanger van de andere wang toe keren. Als iemand mij slaat, ga ik dus inderdaad slaan en daarmee doorgaan zolang deze weerstand biedt.
Hopelijk besef je dat er momenten gaan komen dat je kinderen niet naar jou kunnen komen.
Geen zorgen, ik ga mijn stiefzoon niet opzadelen met een heldencomplex, dus hij gaat goed weten dat het altijd het beste is om getallen op te zoeken.Wel veel zelfvertrouwen dat je ervan uit gaat dat jij dan telkens de bovenhand gaat halen.
Er gaan inderdaad momenten zijn dat mijn kinderen niet naar mij gaan komen, maar door hen aan te leren om uit een situatie te gaan hoop ik dat ze geweld kunnen vermijden.
Dat gezegd zijnde, al meer dan 20 jaar ervaring in gevechtsport, nog nooit moeten gebruiken of zelfs in een situatie terechtgekomen waar ik ben moeten vluchten. Anderzijds genoeg geconfronteerd geweest met agressie op het werk, maar daar ga je professioneel mee om en erop kloppen is dat niet.
Neen, je begrijpt het niet. Het feit dat je bij vrouwen die sporten en daarbij wat poses uit gevechtssporten aannemen direct een, echt wel van de pot gerukte, link naar partnergeweld maakt, is raar en niet ok. Ik snap dat je trauma's hebt en dingen in je leven die duidelijk niet verwerkt zijn, maar het is niet ok om dat te gaan projecteren op gans de maatschappij.Eerst dacht ik te vragen naar verduidelijking, maar ik denk dat ik je goed genoeg begrijp.
Ja, ik ben volledig voor gelijke rechten en kansen, dus als een vrouw mij zou slaan dan sla ik terug.; al die bewegingen die vrouwen wijsmaken dat ze fysiek een man aan kunnen, zouden per direct opgedoekt moeten worden of gepaard gaan met een waarschuwing dat ze een fantasiewereld betreden.
Bedankt voor je uitleg. Ik kan me niet voorstellen wat een normale reactie op zoiets zou zijn.Neen, je begrijpt het niet. Het feit dat je bij vrouwen die sporten en daarbij wat poses uit gevechtssporten aannemen direct een, echt wel van de pot gerukte, link naar partnergeweld maakt, is raar en niet ok. Ik snap dat je trauma's hebt en dingen in je leven die duidelijk niet verwerkt zijn, maar het is niet ok om dat te gaan projecteren op gans de maatschappij.
Nu ben ik geïnteresseerd in welke sportWel veel zelfvertrouwen dat je ervan uit gaat dat jij dan telkens de bovenhand gaat halen.
Er gaan inderdaad momenten zijn dat mijn kinderen niet naar mij gaan komen, maar door hen aan te leren om uit een situatie te gaan hoop ik dat ze geweld kunnen vermijden.
Dat gezegd zijnde, al meer dan 20 jaar ervaring in gevechtsport, nog nooit moeten gebruiken of zelfs in een situatie terechtgekomen waar ik ben moeten vluchten. Anderzijds genoeg geconfronteerd geweest met agressie op het werk, maar daar ga je professioneel mee om en erop kloppen is dat niet.

Zijn er verschillende geweest in die jaren ze. Kun Tao Shantung, Hapkido en Capoeira. Eerste als kind, tweede gedaan tot laatste band onder zwart en Capoeira al 25 jaar bezig.Nu ben ik geïnteresseerd in welke sport![]()
Ik zag een foto van Ben Healy passeren in de gele trui, dacht ik efkes dat men daar een foto van hector (urbanus) door ai had laten herwerken. Die lijkt er toch sprekend op.
De Eddie Gordo van BG met andere woorden.Zijn er verschillende geweest in die jaren ze. Kun Tao Shantung, Hapkido en Capoeira. Eerste als kind, tweede gedaan tot laatste band onder zwart en Capoeira al 25 jaar bezig.
Eerlijk? Als iemand vreemd mij slaat probeer ik er normaal alles aan te doen die persoon te ontlopen. Echter ik herinner mij dat er een meisje was op school die jongens provoceerde door met de vuisten er op te slaan en dan meteen al lachend te roepen: "vrouwen sla je niet!". En regelmatig zag ik dan ne gast wenend rondlopen. En zij heel de tijd er mee lachen en de spot drijven.Niet alleen is niemand daarvan onder de indruk, het zou ook zo maar eens vrouwen kunnen overtuigen om een man uit te dagen met alle gevolgen van dien.
Tijdens een les karate gebeurt dat wel eens.Misschien heb ik iets te veel voorbeelden gezien van vrouwen die een man sloegen en waarin de man reageerde.

Ik ben het hiermee (alvast deels) oneens. Je slaat niet zomaar een vrouw zonder tenminste gemeend een paar keer (liefst 100+) haar ernstig te waarschuwen en te proberen dit te vermijden door afstand te nemen, hulp te zoeken (indien mogelijk) .. enzovoorts ..Ja, ik ben volledig voor gelijke rechten en kansen, dus als een vrouw mij zou slaan dan sla ik terug.; al die bewegingen die vrouwen wijsmaken dat ze fysiek een man aan kunnen, zouden per direct opgedoekt moeten worden of gepaard gaan met een waarschuwing dat ze een fantasiewereld betreden.
(En neen je staat tegen een muur in een donker steegje, dus gaan lopen lukt niet)Het moet al extreem zijn. Zeg nooit nooit. Persoonlijk op 50 jaar tijd (zo oud ben ik al) heb ik 2x geslagen op een vrouw en eigenlijk is dat AL TWEE KEER TE VEEL om echt goed te zijn hé. Helaas ben ik geen heilige (echter wie is dat wel ??) Dus het is niet dat ik zomaar begin te kloppen op een vrouw. Het kost wat kost "proberen" te vermijden = Het beste wat je kan doen.Dat gezegd zijnde, al meer dan 20 jaar ervaring in gevechtsport, nog nooit moeten gebruiken of zelfs in een situatie terechtgekomen waar ik ben moeten vluchten. Anderzijds genoeg geconfronteerd geweest met agressie op het werk, maar daar ga je professioneel mee om en erop kloppen is dat niet.
wat als iemand je vingers kraakt, sla je die dan?Bij mij is dat oa vingers kraken (voor diegenen die het gevolgd hebben). Ik heb stijve vingers en dat is voor mij echt verschrikkelijk pijnlijk (Ja lach er maar mee). Fair enough als 99.99% mij daar ne frown op geeft so be it.
MAAR --> iedereen heeft ergens zijn grens. Wat als een vrouw u plots uit het niets, bewerkt met een basebalknuppel? (om even een heel ernstig voorbeeld te geven). Laat je die vrouw dan begaan onder het moto: "Vrouwen sla je niet. Nooit. Onder geen enkele voorwaarde?"(En neen je staat tegen een muur in een donker steegje, dus gaan lopen lukt niet)