En door zo een idioten wordt de snelheid overal verlaagd.
Binnennort die baan van 90 naar 50km/h
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En door zo een idioten wordt de snelheid overal verlaagd.
Het ligt allemaal aan die spelletjes, zoals GTA. De jeugd van tegenwoordig hé /s 
Ik zie daar nu wel geen gebouwen in de buurt staan om in te vliegen. Sowieso slechte keuze! Bandenspanning vast ook niet verlaagd voor een zachte landing.
Want dat die types tegen houden om 200km/u te rijdenEn door zo een idioten wordt de snelheid overal verlaagd.
Binnennort die baan van 90 naar 50km/h
Daar tegenover is Legear een heiligen heDie speler van Leuven die tegen lichtelijk verdreven snelheid ne sporthal is binnen gereden. Like wtf, hoeveel meter is die door de lucht gevlogen ?
![]()
![]()

Mooi gelobt.Die speler van Leuven die tegen lichtelijk verdreven snelheid ne sporthal is binnen gereden. Like wtf, hoeveel meter is die door de lucht gevlogen ?
![]()
![]()
Advocaatje zal hem al wel ingefluisterd hebben dat ie best zegt dat ie onwel geworden is.Wij lachen er nu mee, maar je mag er niet aan denken dat er kinderen in die zaal aanwezig waren geweest... dat heeft ook niet veel gescheeld.
Ik wil geen onmens zijn en hopen dat die gast niet herstelt... maar enig karma zorgt er hopelijk wel voor dat die niet snel terug aan de bal staat, en een rijverbod voor vele jaren lijkt mij hier wel een minimum minimorum, juridisch gezien.
Als hij herstelt gaan we hem nog wel wat verder verafgoden op het voetbalveld, inclusief belastingvoordelen... dat zijn club hem dan maar sponsort met een taxidienst. Hoewel misschien heeft zijn club nog wel enige normen en waarden en wordt z'n contract niet verlengd.
Dat is toch wat de overheden/politie denkt..Want dat die types tegen houden om 200km/u te rijden
ergens ben ik jaloers

Heeft ne Porsche panamera dan vier plaatsen op de achterbank?Het gaat om een koppel dertigers dat op de achterbank zat. Twee andere inzittenden, die eveneens tijdens het ongeval op de achterbank zaten, werden met zware verwondingen uit het wrak gehaald. Zij verkeren in levensgevaar. De bestuurder, een dertiger, en passagier liepen zware verwondingen op. Zij zijn buiten levensgevaar”
Nee... 2 ... hence de doden.Heeft ne Porsche panamera dan vier plaatsen op de achterbank?
Het erge is dat het dikwijls noodlottig is voor anderen en niet de chauffeur. (niet dat ik zo iemand perse dood wil). En ik maak me maar weinig illusies over het 'leren uit fouten' van zulke mensen.
Deze week ook moeten meerijden met collega. Ik doe dat dus echt niet graag, niet dat ik mezelf zo'n goede chauffeur vind, maar zodra ik moet instappen bij iemand anders krijg ik het toch benauwd. (en ja, ik weet dat je in het verkeer sowieso deels overgeleverd zijt aan anderen hun rijstijl)
dat ge domme dingen doet als 18-jarige. ... ik heb ook genoeg fratsen gedaan waarbij ik me nu afvraag hoe idioot mijn vrienden en ik wel waren, maar dat ge als +30'er nog steeds geen inzicht hebt in wat veilig is en niet ... zeker als ge dan nog kinderen hebt die thuis op zitten te wachten... ge zou toch verwachten dat uw prioriteit dan uitgaat naar heelhuids thuiskomen.Nee... 2 ... hence de doden.
Mooi gelobt.
Had je dan iets anders verwacht van iemand die al van zijn jeugd alleen maar met voetbal en feesten bezig is en voor de rest naar niets omkijkt? Vast een dwaze veralgemening, maar je ziet natuurlijk niet veel anders.dat ge domme dingen doet als 18-jarige. ... ik heb ook genoeg fratsen gedaan waarbij ik me nu afvraag hoe idioot mijn vrienden en ik wel waren, maar dat ge als +30'er nog steeds geen inzicht hebt in wat veilig is en niet ... zeker als ge dan nog kinderen hebt die thuis op zitten te wachten... ge zou toch verwachten dat uw prioriteit dan uitgaat naar heelhuids thuiskomen.
Nu ja, ge ziet er genoeg die een accident passeren en dan zodra ze uit de file zijn weer beginnen slalommen, e.d. Veel mensen hebben toch het idee dat ze onoverwinnelijk zijn precies.
Nu ja, sociale druk en zo zekers...
Geraak je toch al jaren niet meer mee weg?Advocaatje zal hem al wel ingefluisterd hebben dat ie best zegt dat ie onwel geworden is.
Wij lachen er nu mee, maar je mag er niet aan denken dat er kinderen in die zaal aanwezig waren geweest... dat heeft ook niet veel gescheeld.
Ik wil geen onmens zijn en hopen dat die gast niet herstelt... maar enig karma zorgt er hopelijk wel voor dat die niet snel terug aan de bal staat, en een rijverbod voor vele jaren lijkt mij hier wel een minimum minimorum, juridisch gezien.
Als hij herstelt gaan we hem nog wel wat verder verafgoden op het voetbalveld, inclusief belastingvoordelen... dat zijn club hem dan maar sponsort met een taxidienst. Hoewel misschien heeft zijn club nog wel enige normen en waarden en wordt z'n contract niet verlengd.