Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

ik weet niet wat ze pakken in Luik, maar dit is toch serieus krom.

de eerste krijgt een voorwaardelijke gevangenisstraf van 1 jaar, voor een tik op de billen. ok, dat je dat niet kan doen, en dat die vrouw daar klacht voor indient: ik snap dat.
de tweede wordt volledig vrijgesproken. die vrouw wordt bewusteloos gevonden op de WC's door een vriend, er wordt daar vastgesteld dat er sex is geweest, maar de dader wordt vrijgesproken want "het was wederzijds". dat is dus gewoon standaard verkrachting, maar dat mag dus wél, daar in Luik.

één van onze kraanmannen op mijn werk: "Voor 1 april heb ik mijn stink sokken in de kussensloop van mijn vrouw gestoken".
:sop:

Ben ik nu de enige die dit niet grappig vind? Tenslotte slaap je toch naast je vrouw, en die kussensloop (mag ik hopen)?....

één van onze kraanmannen op mijn werk: "Voor 1 april heb ik mijn stink sokken in de kussensloop van mijn vrouw gestoken".
:sop:

Ben ik nu de enige die dit niet grappig vind? Tenslotte slaap je toch naast je vrouw, en die kussensloop (mag ik hopen)?....
Voor hetzelfde geld steekt ze volle tampons in zijn brooddoos die ze voor hem smeert. Happy Joy Joy. Als ze maar gelukkig zijn zeker.

Voor hetzelfde geld steekt ze volle tampons in zijn brooddoos die ze voor hem smeert. Happy Joy Joy. Als ze maar gelukkig zijn zeker.

lekker, boterhammen met confituur.

Ieder het zijne natuurlijk. Voor sommigen is moederkoek ook een delicatesse.

Het is al weer een tijd geleden dat ik deze heb gebruikt maar nu past het wel weer.

tenor.gif

Damn....

Mensen onderschatten vaak straathonden/verwilderde honden.
Toen ik 16 was, ook ooit eens achterna gezeten in Bulgarije door 2 honden die me wouden aanvallen/op eten.
Ik kan je verzekeren, dat is geen pretje. Gelukkig was ik met de fiets die dag, en had ik nog wat voorsprong. Maar de hele reis was ik niet meer op mijn gemak.
Brrr heilige schrik!
Vorig jaar was ik in Polen eens gaan lopen in een afgelegen gebied. Ik moest een boerderij voorbij maar heb rechtsomkeer moeten maken door loslopende honden die me nooit zouden doorgelaten hebben denk ik…
Ik ben nu op reis in Kreta en fietste hier vandaag ook rond door afgelegen plaatsen. Hoe vaak een loslopende hond niet komt aangelopen op straat en blaft en gromt.
Ik denk dat ik mij pepper spray ga aanschaffen…

Brrr heilige schrik!
Vorig jaar was ik in Polen eens gaan lopen in een afgelegen gebied. Ik moest een boerderij voorbij maar heb rechtsomkeer moeten maken door loslopende honden die me nooit zouden doorgelaten hebben denk ik…
Ik ben nu op reis in Kreta en fietste hier vandaag ook rond door afgelegen plaatsen. Hoe vaak een loslopende hond niet komt aangelopen op straat en blaft en gromt.
Ik denk dat ik mij pepper spray ga aanschaffen…
Ik weet het... Hier in België kunnen we ons dat moeilijk voorstellen natuurlijk.

Maar hoe ga je pepper spray aanschaffen in een vreemd land........ In België allesinds verboden.

Terug
Bovenaan