Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Langs de andere kant.. Deze ochtend een gans op de rug zien zitten van een schaap dat rond wandelde. Dat was dan weer heel leuk om te zien. Vertederend beeld zelfs.

Daarnet een coureur voor mij met zo n typisch spannene coureur broekje dat heel afgewassen en doorzichtig geworden is. Heel zijn bezwete kerf zichtbaar jakkes. Krijg het niet meer van mijn netvlies!

Hier, een lekkerder kontje om op uw netvlies te branden:

1681923247951.jpeg

Ik heb een speed pedelec en ben 36. :unsure: Wel lang niet meer naar het werk gegaan ermee, maar onlangs wel nog eens van stal gehaald om het gewoon te worden. Ik zit daar gewoon op in jeans, trouwens. Niet in een strak koerspakje, iets wat ik nog niet eens zou kopen als ik een koersvelo had.

Toen ik nog vaker naar het werk ging vond ik het wél irritant wanneer een coureurke achter mij hing. Dat is het equivalent van een bumperklever als je met de auto rijdt. Geen idee of een reeks trappistenscheten zo'n types zouden weghouden ...
Gewoon als een echte coureur doen. Teken doen dat hij moet overnemen, beginnen foeteren als hij dat niet doet. Achterom kijken alsof je in een sprint zit, benen stil houden tot hij naast u zit en dan aanzetten.

Ik had vroeger ook zo een achter mij gehad, elke dag weer ongeveer op dezelfde plaats en na een week had ik het gehad. Dan maar bovenstaande gedaan en de dag erna hield die mens mooi afstand. Dacht waarschijnlijk dat ik mentaal gehandicapt was maar who cares.

Het besef dat je in een tijdspanne van 9 jaar kan gaan van onderstaande clip te regisseren naar een oscar winnen voor beste film & regie.

Sowieso is een speedpedelec belachelijk, tenzij je 50+ bent of meer dan 10 km moet overbruggen.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die een speedpedelec kopen om korte afstanden mee te gaan doen.
Ik zit ook al een tijdje te kijken voor een speedpedelec, maar ik vrees dat die te vaak stil zal staan, daarom heb ik er nog geen gekocht.
Mijn ploegbaas die nu met een elektrische fiets naar het werk komt, is ook van zin een speedpedelec te kopen omdat hij gaat verhuizen en dan dik 25 km enkel zal moeten doen. (Die is ook wel al 50+)

Ik denk dat er weinig mensen zijn die een speedpedelec kopen om korte afstanden mee te gaan doen.
Ik zit ook al een tijdje te kijken voor een speedpedelec, maar ik vrees dat die te vaak stil zal staan, daarom heb ik er nog geen gekocht.
Mijn ploegbaas die nu met een elektrische fiets naar het werk komt, is ook van zin een speedpedelec te kopen omdat hij gaat verhuizen en dan dik 25 km enkel zal moeten doen. (Die is ook wel al 50+)
Hij voldoet zelfs aan beide eisen. Het is hem gegund!

Er is nog een 3de categorie waarbij het toegelaten is, je hoeft dan enkel je sticker van VTM op de fiets te kleven. Dan weten we dat ook en kunnen we daar rekening mee houden.

Mijn zesdejaars weten niet wie Michael Schumacher is. Ik kan het aan de ene kant wel zien, maar was toch even een 'huh?' momentje.
Lijkt me inderdaad niet zo heel vreemd aangezien zijn topjaren net gedaan waren voor de geboorte van uw zesdejaars.

On another note: deze week iemand van 22 jaar die Anne Frank niet kent... :unsure:

Lijkt me inderdaad niet zo heel vreemd aangezien zijn topjaren net gedaan waren voor de geboorte van uw zesdejaars.
Maakt toch op zich niet veel uit, dat zijn legendes.
Ik ben van 1991 en ken Niki Lauda, Ayrton Senna, etc toch ook.
Kan dan evengoed zijn dan ze Kim Clijsters en Justin Henin niet kennen.
Algemene kennis is een ramp, kurkdroog moet dringend nog eens met wat filmpjes komen :unsure:

Terug
Bovenaan