Tonerider
Well-known member
C'est la vie en roséHij ziet het leven misschien niet door een rosé bril![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C'est la vie en roséHij ziet het leven misschien niet door een rosé bril![]()
Damn it mij weeral voor

Die gaat u zowiezo als schuldige aanwijzenOnlangs voor de grap zegt een collega tegen mij: Haha straks stopt uw contract bij de klant he!
En ik voor te lachen als tegenreactie: Haha dat zal wel! Maar volgende week gaat de klant tegen u zeggen: Uw contract stopt met onmiddellijk ingang!
Collega x: Haha, maar neen gast! Mijn contract loopt nog tot het einde van het jaar.
Een week later de baas. Hey Makila we hebben besloten het contract van collega x stop te zetten met onmiddelijke ingang wegens budgettaire redenen.![]()

Ik heb nog mijn excuses aangeboden maar hij had ook wel door dat ik ook niet door had dat hij echt gedumpt zou worden (niet vanwege zijn evaluaties die waren goed, maar gewoon wegens een te krap budget)Die gaat u zowiezo als schuldige aanwijzen![]()
Nummer geblokkeerd en nog eens naar de verzekering gebeld...Gewoon gerust laten.
.
) enkele minuten. Heeft die vrouw dan echt staan wachten tot hij op zijn "hoogtepunt" kwam?niet iedereen gaat hetzelfde reageren. Ik kan mij perfect inbeelden dat mensen gewoon volledig blokkeren/panikeren en niet meer kunnen bewegen.dat verhaal van "faroek" in het nieuws.
Toch wel verbluffend wat je allemaal niet hoort van zeden delinquenten.
Dus een vreemde pippo is de trein opgestapt, heeft een kort praatje gemaakt met een vrouw, beiden droegen een mondmasker btw, en die vent kwam naast haar staan, begon te masturberen, en kwam klaar op haar mouw![]()
.
Nu alsof dat verhaal al niet freaky genoeg klinkt, vraag ik me ook af, klaarkomen duurt nu toch wel (MINSTENS) enkele minuten. Heeft die vrouw dan echt staan wachten tot hij op zijn "hoogtepunt" kwam?
Van zodra iemand zijn leuter bovenhaalt (ongevraagd) op een openbare trein, dan maak je toch wel uit de voeten?
En nee, er waren geen wapens om haar "onder dwang" te laten zitten.
Ik vind het een heel vreemd verhaal. overigens zaten nog 2 mensen in dezelfde wagon! Een simpel "help" roepje kon al wonderen gedaan hebben, denk ik dan.
Waarom moest hij dan 300 euro ophoesten?Na het verdict van de verzekering was ik in mijn recht en mocht hij 300EUR ophoesten. Nooit meer iets van gehoord tot vandaag.
schade aan mijn auto inderdaad (deuk + kras) die nauwelijks te zien is. Als je het niet weet zie je het eigenlijk niet of je moet al in een bepaalde hoek kijken.Waarom moest hij dan 300 euro ophoesten?
Ok dat jij in je recht was , kan ik wel begrijpen. Maar die 300 euro, waar slaat dit op?
Is dat dan op schade aan uw auto? ik denk van niet, aangezien je het wou gerust laten eerst.
En lichamelijke schade aan u kan het ook al niet zijn.
Soit, in elk geval is het stom van hem, om alsnog papieren te willen invullen, wetende dat gij 'eventuele' schade had die moest vergoed worden. Hij is de domme kloot van het verhaal imo.
Die man zal misschien niet veel nodig hebben gehad om klaar te komen. Je hoort toch ook van sommige mannen die van extreme opwinding na twee seconden klaar komen? Wat die vrouw betreft: mentaal bevriezen is een plausibele uitleg. Of het kan ook zijn dat hij zijn "onanie" bedreef terwijl zij het niet merkte? Andere mensen in de wagon kunnen het gewoon negeren. Vroeger nam ik vaker de trein en was het voor mij in "shutdown"-modus: muziek beluisteren en een boek lezen. De wereld stopte dan even met draaien.dat verhaal van "faroek" in het nieuws.
Toch wel verbluffend wat je allemaal niet hoort van zeden delinquenten.
Dus een vreemde pippo is de trein opgestapt, heeft een kort praatje gemaakt met een vrouw, beiden droegen een mondmasker btw, en die vent kwam naast haar staan, begon te masturberen, en kwam klaar op haar mouw![]()
.
Nu alsof dat verhaal al niet freaky genoeg klinkt, vraag ik me ook af, klaarkomen duurt nu toch wel (MINSTENS) enkele minuten. Heeft die vrouw dan echt staan wachten tot hij op zijn "hoogtepunt" kwam?
Van zodra iemand zijn leuter bovenhaalt (ongevraagd) op een openbare trein, dan maak je toch wel uit de voeten?
En nee, er waren geen wapens om haar "onder dwang" te laten zitten.
Ik vind het een heel vreemd verhaal. overigens zaten nog 2 mensen in dezelfde wagon! Een simpel "help" roepje kon al wonderen gedaan hebben, denk ik dan.
Een fietser heeft ook geen voorrang op een zebrapad, dus het zou niet uitgemaakt hebben.schade aan mijn auto inderdaad (deuk + kras) die nauwelijks te zien is. Als je het niet weet zie je het eigenlijk niet of je moet al in een bepaalde hoek kijken.
ik ga eigenlijk nooit met de auto, was toen eens uitzonderlijk, anders altijd met de fiets dus was ik het moment zelf ook wat in "shock"
Ik dacht dat ik sowieso geschareld was omdat hij een zwakke weggebruiker was. dus was al "blij" dat ik er zo ging van af geraken.
Hij bleef roepen dat ik in fout was, dat ik 'm op een oversteekplaats had aangereden (signalisatie van een snelheidsdrempel...geen zebrapad, wat hij dus wel dacht)
Achteraf gezien zeer stom natuurlijk. Zwakke weggebruiker inderdaad maar wil niet zeggen dat zij heer en meester zijn.
eind oktober had ik een fietser aangereden (met de auto) - moment zelf geen papieren ingevuld (rookie mistake) omdat hij zei dat alles OK was, etc.
3 weken later telefoon van zijn werkgever of we toch documenten konden opmaken voor de verzekering. langsgegaan, alles samen ingevuld.
Na het verdict van de verzekering was ik in mijn recht en mocht hij 300EUR ophoesten. Nooit meer iets van gehoord tot vandaag.
Oproep van een onbekend nummer, opgenomen (rookie mistake #2). Het was de fietser, was echt immens aan het ragen omdat hij een betalingsherinnering heeft ontvangen, mij beschuldigen dat ik mij nu verstop achter de verzekering terwijl ik weet dat ik in fout was. "Je hebt je zelf nog verontschuldigd en gezegd dat je mij niet had gezien"
Zou pas straf zijn als ik 'm bewust had aangeredenNummer geblokkeerd en nog eens naar de verzekering gebeld...Gewoon gerust laten.
Hij is een leerkracht aan mijn vroegere middelbare school, ik denk toch dat ik de komende jaren de school reünies ga skippen![]()
Het mag gerust gezegd zijnde, de wet op de zwakke weggebruiker is veel te ruim omvattend.Een fietser heeft ook geen voorrang op een zebrapad, dus het zou niet uitgemaakt hebben.
En dan krijg ik soms opmerkingen van mensen die met me meewandelen omdat ik standaard wuif als chauffeurs stoppen aan het zebrapad om me als voetganger over te laten.Het mag gerust gezegd zijnde, de wet op de zwakke weggebruiker is veel te ruim omvattend.
Ik hoor meer en meer chauffeurs klagen dat ze elke dag moeten oppassen voor kamikazes.
Zelf ben ik al geruime tijd enkel nog zwakke weggebruiker, en zelfs ik hekel velen hun gedrag.
Tijd voor inkorting van de wet en hoog tijd voor zwaardere straffen.