Het is nog lang. Ik hoop dat er nog allerlei spelers ontbolsteren en het is op het WK een beetje zien wie dan waar staat. En mensen weten dat ik hoog oploop met Lavia dus ik hoop dat die eindelijk eens kan fit geraken.
26 Man dus. Ik kies voor elke positie er 2 en een extra optie in de goal, centraal achterin, middenveld en voorin.
Daarvan uitgaand, ga ik dan voor (in een 4-3-3):
Doelmannen (3): Courtois, Sels, Lammens
Flanken (4): Castagne, Seys, De Cuyper, Moreira
Centrale verdediging (5): Debast, De Winter/Theate, Mechele, Mokio (indien hij zich bij Ajax doorzet) & Ngoy (indien hij blijft presteren)
Centraal middenveld (7): Tielemans, KDB, Onana, Vanaken, Lavia (indien fit), Raskin en een plaats voor een jong talent
Dat jong talent zou De Cat kunnen zijn, als die zich blijft ontwikkelen. Of een Bounida moest die ontploffen en we hem aan ons willen binden. Iets dat meegaat voor de ervaring. Heb je toch niet echt nodig behalve eens een invalbeurt in een 3de groepsmatch.
Voorin (7): Doku, Fofana, Lukaku, Trossard, De Ketelaere, Saelemaekers, een jonge optie genre Vermant/Stassin/Bakayoko/Godts/... (afhankelijk van wat zich ontwikkelt)