Jullie WK-selectie

Puni

Active member
Omdat het toch al quasi officieel is dat we naar het WK gaan (sorry als ik het bij deze toch gejinxt zou hebben), er mogen 26 spelers mee. Wie staat er op jullie lijstje?

Doelmannen

1. Courtois
2. Sels
3. Lammens

Nee, geen 4 keepers :tongue:

Verdedigers

4. Seys
5. De Cuyper
6. Debast
7. Theate
8. Mechele
9. Castagne
11. Sabbe
12. Faes (die maak tijdens de winterstop een toptransfer naar de bundesliga!)

Ok, die laatste dus niet :tongue: Maar ook geen fan van De Winter. 4e CV vind ik de moeilijkste plek.
Misschien dan toch maar gewoon durven gaan voor Smets.

Middenvelers

12. Vanaken
13. De Bruyne
14. Tielemans
15. Raskin
16. Lavia (ik blijf hopen :tongue: anders Vanhoutte)
17. Onana

Aanvallers

18. Lukaku
19. Trossard
20. Doku
21. Fofana
22. Openda (gaat op de counter 2x scoren tegen het eerste topland dat we tegenkomen :unsure: )
23. CDK
24. Vermant
25. Saelemaekers
26. Godts (die gaat na nieuwjaar verder ontbolsteren en regelmaat krijgen! )

Het is nog lang. Ik hoop dat er nog allerlei spelers ontbolsteren en het is op het WK een beetje zien wie dan waar staat. En mensen weten dat ik hoog oploop met Lavia dus ik hoop dat die eindelijk eens kan fit geraken.

26 Man dus. Ik kies voor elke positie er 2 en een extra optie in de goal, centraal achterin, middenveld en voorin.

Daarvan uitgaand, ga ik dan voor (in een 4-3-3):

Doelmannen (3): Courtois, Sels, Lammens

Flanken (4): Castagne, Seys, De Cuyper, Moreira

Centrale verdediging (5): Debast, De Winter/Theate, Mechele, Mokio (indien hij zich bij Ajax doorzet) & Ngoy (indien hij blijft presteren)

Centraal middenveld (7): Tielemans, KDB, Onana, Vanaken, Lavia (indien fit), Raskin en een plaats voor een jong talent

Dat jong talent zou De Cat kunnen zijn, als die zich blijft ontwikkelen. Of een Bounida moest die ontploffen en we hem aan ons willen binden. Iets dat meegaat voor de ervaring. Heb je toch niet echt nodig behalve eens een invalbeurt in een 3de groepsmatch.

Voorin (7): Doku, Fofana, Lukaku, Trossard, De Ketelaere, Saelemaekers, een jonge optie genre Vermant/Stassin/Bakayoko/Godts/... (afhankelijk van wat zich ontwikkelt)

Terug
Bovenaan