Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Het lijkt hier toch wel hands hoor.
Geen idee door welke fysica wet die bal daar anders zo geklemd blijft 😅
Volgens mij maakt hij duidelijker hands in de fase er vlak voor. Wanneer hij net de 16 binnen gaat neemt hij de bal mee met de elleboog. Bal komt van de buik van Lazare?

@Slayer_Kev666 Ik zie eerlijk gezegd geen verschil in Gent, Anderlecht, Genk of Club supporters wanneer het de arbitrage betreft. Behalve dan de hoeveelheid supporters die klagen. Hoe populairder de club, hoe meer klagers. Edit: of verongelijkten.

@Slayer_Kev666 Ik zie eerlijk gezegd geen verschil in Gent, Anderlecht, Genk of Club supporters wanneer het de arbitrage betreft. Behalve dan de hoeveelheid supporters die klagen. Hoe populairder de club, hoe meer klagers.
Fair enough :)

Aangezien er niet onmiddellijk gescoord is maar wel een penalty overtreding is begaan heeft die penalty overtreding voorrang ofzo? Ik weet het niet hoor maar kan een potentiële uitleg zijn.
Aah oké. Geen idee of dit trouwens ook bij penalty's van tel is.
Maar nee, het is Vetlessen die (eventueel) hands maakt en ook op hem wordt de fout gemaakt dus zou altijd gefloten moeten worden bij handspel

Als de speler die scoort zelf hands maakt is het altijd fout.
Als het een andere speler is in de opbouw gaat men oordelen of het een onnatuurlijke positie is enzo

Ik heb meteen gezegd dat ik vond dat er een arm tussen zat.
Vind ook dat de bal verdacht blijft hangen hoor, maar als we zonder deftig 'bewegend bewijs' al goals gaan afkeuren of penalties niet gaan toekennen.
Ref beslist, VAR ziet geen clear error, penalty toch?

Als morgen uitkomt dat de VAR wel beelden heeft van hands, dan komt er nog maar is een flater op het lijstje

Moesten hier gewonnen hebben door het in die eerste 20 minuten al af te maken, je wist altijd dat die tweede helft heel lastig ging worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14