Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das ook geel...
Volgens mij maakt hij duidelijker hands in de fase er vlak voor. Wanneer hij net de 16 binnen gaat neemt hij de bal mee met de elleboog. Bal komt van de buik van Lazare?
Het lijkt hier toch wel hands hoor.
Geen idee door welke fysica wet die bal daar anders zo geklemd blijft![]()
Ik heb geen flauw idee wat dat met deze fase te maken heeft?
Wel van 2021 dus geen idee of die regel ondertussen geupdate is.

Aangezien er niet onmiddellijk gescoord is maar wel een penalty overtreding is begaan heeft die penalty overtreding voorrang ofzo? Ik weet het niet hoor maar kan een potentiële uitleg zijn.Ik heb geen flauw idee wat dat met deze fase te maken heeft?![]()
.Zou hier in België inderdaad een verklaring kunnen zijn iddAangezien er niet onmiddellijk gescoord is maar wel een penalty overtreding is begaan heeft die penalty overtreding voorrang ofzo? Ik weet het niet hoor maar kan een potentiële uitleg zijn.

Aah oké. Geen idee of dit trouwens ook bij penalty's van tel is.Aangezien er niet onmiddellijk gescoord is maar wel een penalty overtreding is begaan heeft die penalty overtreding voorrang ofzo? Ik weet het niet hoor maar kan een potentiële uitleg zijn.

Omdat er hier meer clubsupporters zitten valt u dat gewoon meer op en dan kan dat voor u irritant overkomen omdat gij niks van Club moet weten ja, maar dat werkt gewoon in 2 richtingen is mijn indruk hoor.Gaat over het algemeen.
Hoe jullie als groep altijd doen.
Ongeacht welke wedstrijd.
Tijdens de match mag zo'n fase hier toch besproken worden, niet?Als jullie seffes nog verder willen zagen over die penalty en de al dan niet rode kaart voor Burgess, één adres => het scheidsrechtertopic!![]()
Vind ook dat de bal verdacht blijft hangen hoor, maar als we zonder deftig 'bewegend bewijs' al goals gaan afkeuren of penalties niet gaan toekennen.Ik heb meteen gezegd dat ik vond dat er een arm tussen zat.
Daarmee dat ik seffes zeg heTijdens de match mag zo'n fase hier toch besproken worden, niet?

dju he