K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Hahaha. En nu kan ‘m nog es teruggaan 🤣
Goh, hij zal nog een paar afleveringen in die 'top 10 tribune' zitten, maar (als ik het goed gehoord heb) komen er nog 4 auditie-afleveringen aan. Wat maakt dat eigenlijk maar de top 2-3 van elke aflevering kans maakt voor de volgende ronde. Volgende aflevering zullen er waarschijnlijk zelfs al personen zijn die 'er door zijn' maar direct buiten de top 10 vallen met hun score.

Ik las in een voorbeschouwing dat er de eerste 5 episodes telkens 10 tot 15 kandidaten strijden om in de globale top 10 te zitten en dat het dus spannend blijft voor de nummers 7 tot 10.

Ik denk dat er wel een mooie mix blijft van M/V en 1 X tot de laatste 3 kandidaten. Voor Studio 100 zou een blond Nederlands meisje de meeste continuïteit brengen maar mss willen ze een (kortstondig) avontuur wagen en zien wat het oplevert.

Kweet niet, maar ik vind K3 toch meer een meisjesgroep. Zoals eerder al aangehaald, gaan sommige liedjes gewoon niet meer kloppen met in jongen erbij.
Waarom dan geen nieuwe jongens groep maken naast k3?
Ik zie de films al voor me, waar dat de twee groepen elkaar ontmoeten en zo avonturen beleven 😀

Kweet niet, maar ik vind K3 toch meer een meisjesgroep. Zoals eerder al aangehaald, gaan sommige liedjes gewoon niet meer kloppen met in jongen erbij.
Waarom dan geen nieuwe jongens groep maken naast k3?
Ik zie de films al voor me, waar dat de twee groepen elkaar ontmoeten en zo avonturen beleven 😀
Zo'n volledig nieuwe groep maken is vaker een flop dan een hit. Met K3 is het tweemaal een succes geweest omdat het concept K3 al lang was ingeburgerd.

Vergelijk dat bijvoorbeeld met die vreselijke boy band die ze een aantal jaren terug hebben proberen lanceren via een wedstrijd op VTM. Ik geloof dat die band binnen het jaar al weer is ontbonden wegens gebrek aan succes bij de grote massa.

Vergelijk dat bijvoorbeeld met die vreselijke boy band die ze een aantal jaren terug hebben proberen lanceren via een wedstrijd op VTM. Ik geloof dat die band binnen het jaar al weer is ontbonden wegens gebrek aan succes bij de grote massa.
Euh, ik heb daar zelfs niks van gehoord
Kwist zelfs niet dat dat al eens gedaan was
🤣

Amai. Nooit van gehoord 🤣
Nu ja… ik denk wel dat studio 100 zich meer naar op de kids zal richten en zo toch een groter publiek zal aanspreken.
Ik weet eigenlijk wel niet of een jonge gast 10 jaar lang kinderliedjes wil zingen en zich zo ‘kinderachtig’ wil gedragen voor zijn publiek.
Zolang dat goed geld oplevert, ga je iemand vinden.

ff opgezocht over wie het ging.
lijkt me toch een gevalletje typische hollandse arrogantie. hyperactief en overenthousiast. Zou wel eens kunnen botsen met Hanne & Marthe, en ik denk dat ze dat nu ook al zelf beseffen

Ook die Giana weinig kans zie hebben om het te worden. Schoon kind, zong ook goed, heeft uitstraling en de nodige flair om het te maken in de showbizz, maar imo dan wel weer té veel uitstraling om te passen binnen K3.

Ik las in een voorbeschouwing dat er de eerste 5 episodes telkens 10 tot 15 kandidaten strijden om in de globale top 10 te zitten en dat het dus spannend blijft voor de nummers 7 tot 10.

Ik denk dat er wel een mooie mix blijft van M/V en 1 X tot de laatste 3 kandidaten. Voor Studio 100 zou een blond Nederlands meisje de meeste continuïteit brengen maar mss willen ze een (kortstondig) avontuur wagen en zien wat het oplevert.

De auditiesshows die wij zien op tv zijn natuurlijk niet de éérste audities die de kandidaten gedaan hebben binnen het parcours dat ze afleggen. Bij de productie zullen ze op voorhand ook al wel weten wat de grote kanshebbers zijn voor de liveshows en zullen ze die kanshebbers ook wel mooi verdeeld hebben over de verschillende auditieshows. Sowieso dat het inderdaad dus wel spannend zal blijven en de huidige top10 nog bijlange niet veel wil zeggen. Ik denk dat ge als kandidaat al gauw tot +450 punten gescoord gaat moeten hebben om in de finale top10 te geraken.

Zo'n volledig nieuwe groep maken is vaker een flop dan een hit. Met K3 is het tweemaal een succes geweest omdat het concept K3 al lang was ingeburgerd.

Het belangrijkste argument niet vergeten: K3 is er vooral voor kinderen, en die analyseren het allemaal minder diepgaand dan wij het doen.
Mijn zoontje van 3,5 weet gewoon niet beter dan dat de huidige K3, dé K3 is, en ik denk nu ook niet dat die echt zal wakker liggen van het feit dat er een nieuw gezicht bij zal zijn.

Laatst bewerkt:
De auditiesshows die wij zien op tv zijn natuurlijk niet de éérste audities die de kandidaten gedaan hebben binnen het parcours dat ze afleggen. Bij de productie zullen ze op voorhand ook al wel weten wat de grote kanshebbers zijn voor de liveshows en zullen ze die kanshebbers ook wel mooi verdeeld hebben over de verschillende auditieshows. Sowieso dat het inderdaad dus wel spannend zal blijven en de huidige top10 nog bijlange niet veel wil zeggen. Ik denk dat ge als kandidaat al gauw tot +450 punten gescoord gaat moeten hebben om in de finale top10 te geraken.
Een vriendin van mij heeft meegedaan en die is een aantal keren op auditie moeten terug gaan & die zit niet in de live shows. Dus die shows nu op TV zijn echt al maar een minieme selectie. Vroeger bij Idool zag je nog een aflevering of 2 echt compilatie van de allereerste audities, dat was echt grappige TV.

Ze hebben het uiterlijk ook niet echt mee. Geen tieners die op een my little pony reject zullen geilen
dsd.png

Een vriendin van mij heeft meegedaan en die is een aantal keren op auditie moeten terug gaan & die zit niet in de live shows. Dus die shows nu op TV zijn echt al maar een minieme selectie. Vroeger bij Idool zag je nog een aflevering of 2 echt compilatie van de allereerste audities, dat was echt grappige TV.
Met liveshows bedoelde ik vooral de échte liveshows die er nog aan zitten te komen.

Maar inderdaad, ook om het tot in de "huidige ronde" op tv te schoppen, hebben de kandidaten al meerdere rondes moeten doorlopen (ook wel logisch aangezien er meer dan 20.000 inschrijvingen waren binnengekomen)

Dat er ondanks die meerdere voorrondes toch ook nu nog wel eens mindere kandidates op tv geraken, zal ook wel gewoon een bewuste keuze van de productie zijn want het publiek wil nu eenmaal ook zien dat er bij zitten die er echt niets van bakken.

Daarom ben ik er eigenlijk ook wel vrij zeker van dat ook bij Idool vroeger de audities die ge zag op tv, daarom niet da allereerste auditieronde was ;)

Ook die Giana weinig kans zie hebben om het te worden. Schoon kind, zong ook goed, heeft uitstraling en de nodige flair om het te maken in de showbizz, maar imo dan wel weer té veel uitstraling om te passen binnen K3.
Te veel uitstraling, wait, what? Hebben we het over dezelfde? Die is goed voor musicals maar niet voor de showbizz hoor...

Te veel uitstraling, wait, what? Hebben we het over dezelfde? Die is goed voor musicals maar niet voor de showbizz hoor...
Dat was eigenlijk vooral gebaseerd op het feit dat ik haar volg op Tiktok, nu ik haar auditie even herbekeken heb valt dat qua uistraling idd nog wel mee (of beter gezegd tegen).

Maar het lijkt me alleszins iemand die niet zou passen langs de ander twee, en dat is een aspect dat toch ook wel meespeelt. Die Giana lijkt me iemand die zélf te veel in de spotlights zou willen staan (ongeacht of ze daar genoeg talent voor heeft of niet), en dat zou dus problemen opleveren op termijn.

Ikben blij dat die Ziggy er uit ligt. Alle respect voor de LGBTQABCD+ gemeenschap, maar iemand van 20 die denkt dat hij zijn lippen moet opspuiten tot ne snavel is GEEN goed voorbeeld voor jonge kinderen.

Ikben blij dat die Ziggy er uit ligt. Alle respect voor de LGBTQABCD+ gemeenschap, maar iemand van 20 die denkt dat hij zijn lippen moet opspuiten tot ne snavel is GEEN goed voorbeeld voor jonge kinderen.
En dan heb je dat filmpje nog niet gezien waar dat hij/x??? gewoon doorflipt en agressief is.
Niet echt K3 waardig

Terug
Bovenaan