K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ikben blij dat die Ziggy er uit ligt. Alle respect voor de LGBTQABCD+ gemeenschap, maar iemand van 20 die denkt dat hij zijn lippen moet opspuiten tot ne snavel is GEEN goed voorbeeld voor jonge kinderen.
T'is nogal een rare figuur. Maar om de zoveel tijd komt zijn face wel eens op TV, youtube ... dus t'zal wel opbrengen zeker?
Hij heeft géén slechte stem, maar zo'n K3 liedje is echt niks voor hem, dit was gewoon ronduit vals. (en slecht).
Zo goed is zijn stem nu ook weer niet, om dat aan te kunnen ..

Dan vind ik deze gast, een stukje beter zingen ;)

Laatst bewerkt:
Ja hij is precies de broer van James Cooke
jerry-seinfeld-nope.gif

Wat heb ik me vandaag zitten ergeren. Telkens er iemand met een kleur op het podium kwam, drukten Gordon en Ingeborg meteen want 'er moet diversiteit zijn'. Bij sommigen bestond het gesprek achteraf met Kurt Rogiers voor de helft uit ongemakkelijke opmerkingen die neerkwamen op 'jammer dat jij er niet bij bent, want we willen supergraag diversiteit. Je zou echt een voorbeeld zijn!!!'

Push dat zo eens niet tot in het oneindige. Als je eruitligt omdat een blinde jury niet afgedrukt heeft (want de kijkjury drukt altijd al met als reden 'diversiteit'), kan ik me inbeelden dat je niet wilt horen dat ondanks dat je niet goed genoeg zong, je dankzij je huidskleur eigenlijk wel geschikt was. Wat voor gevoel geef je die mensen dan? 😑

Wat heb ik me vandaag zitten ergeren. Telkens er iemand met een kleur op het podium kwam, drukten Gordon en Ingeborg meteen want 'er moet diversiteit zijn'. Bij sommigen bestond het gesprek achteraf met Kurt Rogiers voor de helft uit ongemakkelijke opmerkingen die neerkwamen op 'jammer dat jij er niet bij bent, want we willen supergraag diversiteit. Je zou echt een voorbeeld zijn!!!'

Push dat zo eens niet tot in het oneindige. Als je eruitligt omdat een blinde jury niet afgedrukt heeft (want de kijkjury drukt altijd al met als reden 'diversiteit'), kan ik me inbeelden dat je niet wilt horen dat ondanks dat je niet goed genoeg zong, je dankzij je huidskleur eigenlijk wel geschikt was. Wat voor gevoel geef je die mensen dan? 😑

Ik vond het nog storender als dat in aflevering 1 bij dat donker meisje werd aangehaald, die daar nog een tijdje op 1 heeft gezeten.
Schoon kind, zong goed, goeie présence... en dan wordt haar doorgaan op die manier precies enkel een gevolg van haar kleurtje. Dat deed nu echt wel afbreuk aan haar prestatie en dat ze gewoon goed was.

Dat ze dan gewoon zeggen dat hetero blanke vrouwen niet mee mogen doen hè.

want het zal en moet iemand zijn die niet daarin past. En dat is jammer.

Aan diversiteit alvast géén gebrek ..

Een paar zwarte vrouwen, lesbiennes, homo's, ne seut, een biseksuele man, een vrouw die ooit man is geweest, een twintigjarige die er nog uit ziet alsof ze 12 jaar oud is. Een ex-miss. Een gewoon uitziende meid ...

Na 2 vd 4? Rondes Nog niemand met +450 dus die kans lijkt me heel klein
5 rondes dacht ik?

En dan heb je dat filmpje nog niet gezien waar dat hij/x??? gewoon doorflipt en agressief is.
Niet echt K3 waardig

Luister jij naar wat er gezegd wordt? Hij geeft aan niet gefilmd te willen worden, de man die filmt maakt hem duidelijk belachelijk(‘Jij bent echt een trendsetter joh’) en hij reageert.

Ongeacht dat ik hem voor andere redenen niet geschikt voor K3 vind moet je hier nu niet doen dat hij gewoon random mensen begint aan te vallen. Hij reageert op pesterijen.

Aan diversiteit alvast géén gebrek ..

Een paar zwarte vrouwen, lesbiennes, homo's, ne seut, een biseksuele man, een vrouw die ooit man is geweest, een twintigjarige die er nog uit ziet alsof ze 12 jaar oud is. Een ex-miss. Een gewoon uitziende meid ...

5 rondes dacht ik?
Met wie zou Gertje het liefst eens willen scharrelen? 🤣

Luister jij naar wat er gezegd wordt? Hij geeft aan niet gefilmd te willen worden, de man die filmt maakt hem duidelijk belachelijk(‘Jij bent echt een trendsetter joh’) en hij reageert.

Ongeacht dat ik hem voor andere redenen niet geschikt voor K3 vind moet je hier nu niet doen dat hij gewoon random mensen begint aan te vallen. Hij reageert op pesterijen.
Tuurlijk werd hij uitgedaagd. Dat wil niet zeggen, zekerniet als je een publiek figuur wilt worden, dat hij dan zo moet reageren
Moest Gert telkens op de vuist gaan met iedereen die hem uitdaagd over zaken uit zijn leven , hij zou niks anders meer doen.
Welk publiek figuur wordt er zo niet uitgedaagd dagelijks?

Tuurlijk werd hij uitgedaagd. Dat wil niet zeggen, zekerniet als je een publiek figuur wilt worden, dat hij dan zo moet reageren
Moest Gert telkens op de vuist gaan met iedereen die hem uitdaagd over zaken uit zijn leven , hij zou niks anders meer doen.
Welk publiek figuur wordt er zo niet uitgedaagd dagelijks?
Dat hij onmachtig is om met die situatie om te gaan heeft 0,0 te maken met het feit of hij al dan niet materiaal is om bekend te worden.
Laat ons vooral talent als graadmeter gebruiken, en dan gaan werken aan het overige, ja?

En voor mij schoot hij kort op het vlak van talent. Met het overige ben ik niet bezig.

Dat hij onmachtig is om met die situatie om te gaan heeft 0,0 te maken met het feit of hij al dan niet materiaal is om bekend te worden.
Is zeker niet ‘de’ graadmeter, maar is zeker een deel ervan.
Je ziet vaak genoeg celebritys eronderdoor gaan net omdat ze niet kunnen omgaan met deze situaties

Daarom ben ik er eigenlijk ook wel vrij zeker van dat ook bij Idool vroeger de audities die ge zag op tv, daarom niet da allereerste auditieronde was ;)

Er zijn altijd voorrondes vooraleer ge op tv komt. Uit goeie bron (X Factor UK dan voornamelijk) weet ik dat er veel aandacht besteed wordt aan grappige tv. Er wordt zodanig veel ge-edit en mensen wijs gemaakt dat ze het ver zullen schoppen terwijl het duidelijk is dat ze hun belachelijk gaan maken. De mensen die effectief in de live shows geraken, zijn 90% gescout.

Ik ben er vrij zeker van dat ze bij K2 zoekt K3 al weten wie ze willen en die dus wat "helpen"

Er zijn altijd voorrondes vooraleer ge op tv komt. Uit goeie bron (X Factor UK dan voornamelijk) weet ik dat er veel aandacht besteed wordt aan grappige tv. Er wordt zodanig veel ge-edit en mensen wijs gemaakt dat ze het ver zullen schoppen terwijl het duidelijk is dat ze hun belachelijk gaan maken. De mensen die effectief in de live shows geraken, zijn 90% gescout.

Ik ben er vrij zeker van dat ze bij K2 zoekt K3 al weten wie ze willen en die dus wat "helpen"
Tuurlijk weten ze al min of meer wie ze willen, en er zijn al audities geweest die afgevallen zijn en niet op tv komen. Ken iemand en die zou 100% bij K3 passen en kan nog redelijk goed zingen maar ze moeten ook tv maken dus laten ze ook wat mindere Meisjes/jongens door.
Vandaag pas tweede show gezien en er zijn er toch bij dat je op voorhand weet dat die het niet gaan worden hoe goed ze ook kunnen zingen.
Alle respect voor dat meisje die borstkanker gehad heeft maar ik zag die nog niet direct tussen K3 staan idem voor dat zwart meisje.

Het feit dat er een onmiddellijke doorstroom is naar de finale dmv een golden ticket toont aan dat bepaalde kandidaten kost wat kost in een liveshow moeten zitten. En niemand kan studio 100 dat verwijten. Uiteindelijk zou het publiek dan kunnen beslissen om daar iemand te zetten wat na 1 jaar al zou kunnen ophouden. Uiteraard is de selectie deels gebeurd.

Het feit dat er een onmiddellijke doorstroom is naar de finale dmv een golden ticket toont aan dat bepaalde kandidaten kost wat kost in een liveshow moeten zitten. En niemand kan studio 100 dat verwijten. Uiteindelijk zou het publiek dan kunnen beslissen om daar iemand te zetten wat na 1 jaar al zou kunnen ophouden. Uiteraard is de selectie deels gebeurd.
Ik vind dat wel een heel raar concept. Oké, dat ze uit alle kandidaten kunnen kiezen (dus ook de 10 op de stoel). Maar enkel uit de afvallers zorgt ervoor dat je als "redelijke" 10e meer kans maakt dan als pakweg "goeie" 5e...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan