K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
“Ik ben Shelby en ik wil kleur brengen in K3”
- Kijkt naar mensen in de 10 stoelen -
Het was blijkbaar gewoon een grapje naar Luca toe aangezien ze elkaar al kenden, maar aangezien de jury en het publiek dat natuurlijk niet konden weten was dat uiteraard een zeer domme move want een allereerste indruk bepaalt nu eenmaal ook het gevoel dat kijkers hebben bij de rest van de auditie, ongeacht hoe goed of slecht die verder was.

Zelf ben ik al bij al tevreden met de laatste 15 kandidaten, alleen die Finley (?) had er nog wel bij gemogen van mij. Mijn voorkeur voor de eindoverwinning gaat alleszins uit naar Elise of Giana.

Ik volg dit ook weer. Diede, Celester of Julia aub... Zingen heel goed, spontaan en zien er goed uit.
Liefst alle 3 erin. Marthe eruit. Hanne mag blijven en dan met 4 verder. Zou dat geen twist zijn.

Wat ik geleerd heb van vorige keer is dat de beste niet perse gaat winnen. Zal waarschijnlijk Elise worden ofzo

Wat ik geleerd heb van vorige keer is dat de beste niet perse gaat winnen. Zal waarschijnlijk Elise worden ofzo
Ja, je moet natuurlijk goed kunnen zingen, maar je moet ook passen in het plaatje, de kindjes moeten je graag hebben, en het moet ook klikken met Marthe en Hanne hé. Je wil ook niet dat er constant ruzie is in de groep wanneer je tijdens een tour wekenlang op elkaars vingers staat te koekeloeren.

Dus de beste zangeres (of zanger) wint niet persé. Dat kan wel, maar dat is verre van zeker.

Ik vraag me eigenlijk af of de oorspronkelijke K3 nog door de huidige selecties zou zijn geraakt. Een Antwerpse karaokezangeres zou wellicht niet het type zijn waar nu iedereen wildenthousiast over zou zijn :D

Ja, je moet natuurlijk goed kunnen zingen, maar je moet ook passen in het plaatje, de kindjes moeten je graag hebben, en het moet ook klikken met Marthe en Hanne hé. Je wil ook niet dat er constant ruzie is in de groep wanneer je tijdens een tour wekenlang op elkaars vingers staat te koekeloeren.

Dus de beste zangeres (of zanger) wint niet persé. Dat kan wel, maar dat is verre van zeker.
Ik had het niet alleen over zingen natuurlijk. Marthe bijvoorbeeld kan zingen maar ik vind dat ze niet de juiste persoonlijkheid heeft. Ze mist spontaniteit. Ze heeft geen naturel als ze voor de camera staat zoals Kristel Karen, Josje dat wel hadden. Het lijkt geforceerd. Ik kan me van de vorige kandidaten nog Lauren, Lisa en Demi herinneren. Op alle gebied beter.
Lauren was misschien de beste optie. Maar omdat ze zo goed was en steeds direct door mocht naar de volgende show kreeg ze veel minder scherm tijd dan Marthe, die zich dan elke week kon bewijzen.
Demi paste misschien wat minder in het plaatje, maar Lisa had perfect erin gepast.

Het was blijkbaar gewoon een grapje naar Luca toe aangezien ze elkaar al kenden, maar aangezien de jury en het publiek dat natuurlijk niet konden weten was dat uiteraard een zeer domme move want een allereerste indruk bepaalt nu eenmaal ook het gevoel dat kijkers hebben bij de rest van de auditie, ongeacht hoe goed of slecht die verder was.

Zelf ben ik al bij al tevreden met de laatste 15 kandidaten, alleen die Finley (?) had er nog wel bij gemogen van mij. Mijn voorkeur voor de eindoverwinning gaat alleszins uit naar Elise of Giana.
Idd zeer ongelukkige move van dat meisje en al zeker dat luca daarnet voor het emotioneel wat moeilijker kreeg, publiek kon dat niet smaken.
Dat ze hem alsnog een ticket gegeven hebben stond in de sterren geschreven natuurlijk.

Finlay van wymeerch. Ja een goeie zangeres.
Ik heb het even opgezocht. Finlay van wymeerch. Ja die zingt al lang , dit was (belange) niet haar eerste optreden op den TV, en ze kan echt zingen. :tongue:
Ze heeft misschien voor een verkeerd nummer gekozen, ... mensen associeren dat niet met K3.

Er zijn een paar goeie zangeressen afgevallen, maar ja, er zijn maar 15 plaatsjes natuurlijk.

Niet meer gekeken. Mijn favo was in het begin die Giana. Is ze er nog in?
Wat is nu de top 5. Dan kan ik het eens op yt bekijken 😀

Ze hebben Luca nogal duidelijk opgevist omdat het nu eenmaal een beter programma gaat worden als er 3 mannen inzitten dan 2. Zowel Dirk(je :p) als Remi zijn duidelijk beter K3 materiaal, dus hij maakt eigenlijk geen kans.

Voor de overige kandidaten vond ik vooral stoel 9 en 10 jammer. Die 2 waren zéker niet beter dan de 2 die er afvallen in de laatste aflevering.

De grootste Josje/Klaasje kloon hadden ze met Babette als laatste gehouden :D

Ik denk dat Amy wel gaat afgaan in de live shows...

Stoel 5 zit Giana. Die is inderdaad heel goed.
De eerste 5 stoelen zijn: Diede, Remi, Kato, Celester, Giana.

Mijn favoriet is Diede. :)
Kans is al verkleind dat het Diede wordt.
Ze ligt momenteel al onder vuur omdat ze meedeed aan zwarte pietenshows. Als je direct al in opspraak komt is dat nooit goed.

Terug
Bovenaan