Kafkaiaanse toestanden bij energieleverancier

Merlion

Member
Na maanden heen en weer gebel, mailen en zelfs aangetekende brieven over foute meterstanden in mijn energiefactuur heeft mijn energieleverancier eindelijk erkend dat de meterstand gebruikt als beginwaarde fout was. Als dit op zich al niet kafkaiaans genoeg was, zou je verwachten dat er dan toch een correcte afrekening volgt. Nee dus.

De persoon die deze factuur behandelt trekt in de nieuwe factuur het correcte verbruik over die periode, 5kWh (leegstand) af van de oorspronkelijke aangerekende 220kWh ipv 215kWh in mindering te brengen.:wallbash: Bij telefonisch contact blijkt dat die persoon duidelijk problemen heeft met elementaire wiskunde, optellen en aftrekken dus. Gelijkaardige toestanden bij iemand in de familie. Zoiets heb ik bij mijn weten nooit meegemaakt in mijn betere dagen.

Is dit het nieuwe normaal nu?
Zijn er nog mensen die dergelijke ervaringen hebben, of zit dit in de familie :sarcastic:.

Incompetentie is iets waar ik al een tijdje niet meer van opkijk...laatst ook een akkefietje gehad met Proximus, ga het hier niet uitleggen want dan erger ik me weer maar de ombudsman telecommunicatie is er aan te pas moeten komen.
Pas als het op schrift stond, en zelfs dan is begrijpend lezen moeilijk voor sommigen, kwam er langzaam schot in de zaak...na bijna 1 jaar ergernis.
Ook bijgeleerd: telefonisch iets regelen is niet waard, dat zijn ze bij Proximus vergeten als de telefoon op de haak ligt.

Think possible ... :wallbash:

Terug
Bovenaan