Vind ik ook, van zodra het programma gedaan is zal hij wel vervallen in oude gewoontesWaes slaagt wel in zijn opzet om de kijkers te laten indutten met een overdaad aan mindfullness en andere saaie zaken.
Steekt iedereen in een verlaten hut in een bos met niks om handen en je zult wel kalm worden op den duur.
Ze doen ook alsof Tom Waes écht de ideale persoon is hiervoor. En wat met de vele mama’s wiens dag begint om 6u30, kindjes klaarmaken, naar school, zelf werken, kindjes van school halen, eten maken, strijken, … en dag nadien exact hetzelfde
90% van de Belgen heeft een stressvol leven, of toch diegene met werk en kinderen.
Dat Tom Waes het allemaal fantastisch vind… had ik niet verwacht… mannekes mannekes
#ironisch

bv bij dat apneuduiken gaat hij direct 3 minuten onder water, hij zegt dat hij daar een onbeschrijfelijke rust uithaalt maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Idem bij mediteren, ik mediteer niet veel en als ik het doe helpt het wel een beetje maar is dat geen levensveranderende ervaring terwijl het bij hem lijkt alsof de poorten van de hemel opengaan. Hetzelfde met zijn ademen, het lijkt alsof hij daar ook een extreme rust kan uithalen door zijn ademhaling te vertragen, bij mij is dat toch precies allemaal zo intens niet. En je kan zeggen dat het showmanship is maar 3 minuten onder water blijven kan je niet faken dus het moet toch zijn dat hij op een of andere manier die extreme rust kan vinden?