Kamp Waes - Seizoen 2

Hopelijk de start van meer tv-optredens :thumb:
Laat maar. Gaat toch teveel 'kijk eens wat wij allemaal kunnen ' TV zijn.

Dit klinkt mij idd net iets teveel 'kijk eens wat wij allemaal kunnen tov jullie miezerige peasants en beter neem je een voorbeeld aan ons'.

Eerder deze week zei broer Lars nog dat ze elkaar weinig zagen dus denk dat het een "verplicht" familiefeest is geworden 😅

Eerder deze week zei broer Lars nog dat ze elkaar weinig zagen dus denk dat het een "verplicht" familiefeest is geworden 😅
Waar gaat het over? Ik snap niet dat mensen artikels achter een paywall posten :D

Waar gaat het over? Ik snap niet dat mensen artikels achter een paywall posten :D
Kaat heeft een goede jeugd gehad en ze is in alles bovengemiddeld maar geen uitblinker zoals hij en de andere zus. Daarna zegt hij dat ze elkaar niet zo vaak zien, behalve bij familiefeesten.

Het meeste zal wss terug boven komen als die special op TV komt. Vele artikels (ook in Gazet van Antwerpen) blijven hetzelfde riedeltje herhalen want eigenlijk zit er niet zoveel achter. Maar mensen lezen het blijkbaar graag.

Ze is waarschijnlijk geen uitblinker omdat ze te veel zaken heeft gedaan qua sport disciplines. Als ze zich had gefocust op 1 of 2 dingen zoals de broers bv dan kon ze daar misschien ook de top in bereiken.

Niet alleen een paywall maar dan ook nog van HLN... Dat zijn 2 rode vlaggen en 2 teveel.

Er zijn blijkbaar mensen die betalen voor HLN - ik begrijp het ook niet!

Maar bon, lezen over familiale zaken van mensen die op tv komen heeft voor mij sowieso een veel te hoog 'Dag Allemaal' gehalte. :unsure:

Ondertussen toch nieuwsgierig naar de volgende (laatste?) aflevering zondag. Ergens jammer dat het voorbij is, gelukkig moeten we niet al te lang wachten op het volgende seizoen van De Mol.

Er zijn blijkbaar mensen die betalen voor HLN - ik begrijp het ook niet!

Maar bon, lezen over familiale zaken van mensen die op tv komen heeft voor mij sowieso een veel te hoog 'Dag Allemaal' gehalte. :unsure:

Ondertussen toch nieuwsgierig naar de volgende (laatste?) aflevering zondag. Ergens jammer dat het voorbij is, gelukkig moeten we niet al te lang wachten op het volgende seizoen van De Mol.
De artikels die in de krant staan, dus oa ook sport staan ook onder hln+. Ik betaal daar ook voor, niks mis mee

Die laatste 2-3 afleveringen sleepten zich met de voeten om het aantal minuten te vullen. Ik hoop dat het volgende seizoen wat boeiender wordt.

Terug
Bovenaan