Kamp Waes - Seizoen 2

Wat blijft de Waes toch een meester in overdrijven met een disclaimer bij het begin dat het zeer heftig gaat worden en tijdens de uitzending maar herhalen dat ze het heel moeilijk hebben.
Het blijft TV dus laat je gewoon zien wat je wil dat de mensen zien.
Ook geen idee waarom ze die loods in VR moesten zien op voorhand. Die 4 man stond gewoon voor hunne neus om afgeschoten te worden.
Mooi stukje toneel dat Kaat daar op het laatste nog uit haar hoed tovert. No play is inpakken en direct naar huis maar nu dus niet want ga allemaal maar een uurke liggen terwijl de vijand je op de hielen zit.

Op zich leuke tv maar de laatste drie afleveringen konden wel op zijn minst ingekort worden tot twee afleveringen.

Snap ook nie goe de no play
Is toch idd einde, maar vermoedelijk moet de kandidaat dat zelf zeggen? (Indien bij bewustzijn)

Vond die special wel ok, wel terecht dat het als extraatje online te zien is en niet als speciale aflevering volgende week of zo.
Ziet er een leuke familie uit.

Wat blijft de Waes toch een meester in overdrijven met een disclaimer bij het begin dat het zeer heftig gaat worden en tijdens de uitzending maar herhalen dat ze het heel moeilijk hebben.
Het blijft TV dus laat je gewoon zien wat je wil dat de mensen zien.
Ook geen idee waarom ze die loods in VR moesten zien op voorhand. Die 4 man stond gewoon voor hunne neus om afgeschoten te worden.
Mooi stukje toneel dat Kaat daar op het laatste nog uit haar hoed tovert. No play is inpakken en direct naar huis maar nu dus niet want ga allemaal maar een uurke liggen terwijl de vijand je op de hielen zit.
Inderdaad met een “komische” andere verteller was dit een gigantisch fiasco geweest.

Zeker de laatste 3 afleveringen waren de ene faal na de andere en het was al direct duidelijk dat er niemand meer kon afvallen, maar de Waes had dit pas het laatste uur door.

En toen kwamen de traantjes. Voila, de centjes zijn aweer verdiend.

Denk het nie ,september , oktober starten de eerste echte kandidaten niet militairen aan de proeven om dan met de opleiding te beginnen .

(Was antwoord komt er een S3 .)

Laatst bewerkt:
Net gaan kijken naar de film van Karel Sabbe, media exposure 0,0 en die heeft geen Tom Waes om hem 7 zondagavonden de hemel in te prijzen.

Het ontgaat mij waar deze übermenschen uit Kamp Waes dit soort exposure aan moeten verdienen, door met alle respect goed te zijn in wandelen met een kaart en een rugzak, meer hebben we van hun niet gezien buiten int begin over een hoge plank en in een donker labyrint wandelen. Jan gaan we nog even onthouden de rest zal nog rapper vergeten zijn.

Laatst bewerkt:
Net gaan kijken naar de film van Karel Sabbe, media exposure 0,0 en die heeft geen Tom Waes om hem 7 zondagavonden de hemel in te prijzen. Het ontgaat mij waar deze übermenschen uit Kamp Waes dit soort exposure aan moeten verdienen.
Sabbe heeft nochtans heel veel exposure gekregen met de Barkley. Ok, ervoor veel te weinig en toen brak hij ook al record na record, maar dit is een tv-programma... Logisch dat er over geschreven wordt?

Uren op een koude grond liggen zonder schoenen en weinig kleren aan, niet weten wanneer je de volgende keer uitgewrongen gaat worden.
Nee het huilen zal je nader staan aan het lachen.
Dit he. Ik zou daar volgens mij echt beginnen wenen. Niet omdat ik het niet aankan maar eerder zoals het wenen tijdens het afzien bij een heel zware inspanning. Ge weet dat ge gered gaat worden en dat ze uw arm niet gaan breken, maar ge ligt daar na dagen amper geslapen te hebben met veel te weinig eten uitgekafferd en in uw gezicht genepen te worden terwijl ge uren kou lijdt. Het lachen zal u snel vergaan.

Ze hebben er dit seizoen inderdaad een aflevering teveel uit willen trekken.
En ja, Waes is gonna Waes, he. Die kickt op human interest, tot op het punt dat het een beetje vervelend wordt soms.

Maar over het algemeen toch boeiende tv, en eens iets anders dan anders.
Denk dat het al eventjes duidelijk was dat ze niemand meer naar huis wilden sturen. En bij Kaat kan ik me voorstellen dat ze het ook niet fair zouden gevonden hebben als die het op dat moment zou moeten opgeven, want die andere 3 hebben niet hetzelfde moeten doorstaan.

De special rond de familie Borstlap toont ook even de tanende kwaliteit van onze openbare omroep... aub zeg!

Ik heb het na 10 minuutjes toch afgezet omdat ik er wat ongemakkelijk van werd. Gewoon raar om een familie zo onder het vergrootglas te stoppen. Ik voelde ook het ongemak ervan afstralen omdat er camera's waren. Niks voor mij dat soort tv :unsure:

Als ge niet oppast krijgen we straks ook nog "Basecamp Lemmelijn", want naar het schijnt heeft Lode nog een broer ook (en een zus!)
:oi22:

Dit he. Ik zou daar volgens mij echt beginnen wenen. Niet omdat ik het niet aankan maar eerder zoals het wenen tijdens het afzien bij een heel zware inspanning. Ge weet dat ge gered gaat worden en dat ze uw arm niet gaan breken, maar ge ligt daar na dagen amper geslapen te hebben met veel te weinig eten uitgekafferd en in uw gezicht genepen te worden terwijl ge uren kou lijdt. Het lachen zal u snel vergaan.

Ja ge zag dat bij Dries he. In het begin nog zo wat grijnzen - wat ik volledig begrijp, want het is toneel, in het Flenglish, met camera's erbij - maar na een paar uur is er niks amusant meer aan natuurlijk.

Terug
Bovenaan